Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Blackburn - Be Aware (THER-077)

Label: Theracords
WEB release: 04/07/12

01. Be Aware
02. It's You


Samples:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:clap: :yay: :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker weer, maar die pitchkicks vind ik toch weer minder! ^^
Voorkeur gaat uit naar It's You. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaa super zeg, Be Aware! Lekkere sounds de hele track door, heerlijke kick in de intro, herkenbare vocals en een climax die zowel keihard is en een euphorische melodie met zich meebrengt! Me like alot!

It's You vind ik ook facking chill, wat een heerlijke melodie, ook weer heerlijk zweverig maar toch keihard om op los te gaan denk ik zo. Ja dit wille we live hore _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:01 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Midintro van Be Aware is erg lekker, veel drive en energiek en de korte kicks zijn goed hard. De climax daarentegen is exact het tegenovergestelde, daar is alle energie en drive juist verdwenen. De melodieën in beide tracks vind ik saai, de hoogste pitchkicks in Be Aware en de helium vocalen in It's You zijn storend. Jammer, tot en met de eerste mid intro was ik enthousiast, daarna eigenlijk alleen nog maar teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

kauwgombal schreef:
Theracords en pitchkicks dat is nieuw? :P Klinkt zeker niet verkeerd dit! :thumbup:

Niet echt nieuw.. Geck-o heb ook tracks op TC met pitchkicks, zelfde geldt voor Phrantic. Vindt dit btw wel aardig Phrantic 2.0..
Maar das zeker niet verkeerd bedoeld :D

Vindt persoonlijk ''It's You'' beter, hier hebben de kicks net wat meer power, alleen hier stoor ik me een beetje aan die vocals. Verder een prima plaatje, ik hou altyd wel van dat soort simpele melodietjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan een soort van kwaliteitsversie van DBSTF of iets in die richting. Fijn dat dat er nu ook is. Diversiteit :thumbsup: . Tracks klinken tot nu toe leuk, maar niet heel erg bijzonder. Goede feestplaatjes :)

It's You klinkt trouwens wel zwaar geinspireerd door So High, maar dan wel met een andere insteek. Niet voor maximale euforie gemikt, maar wat meer ingehouden en 'gewoon' vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beetje jammer van Be Aware (Da Tweekaz) voor de rest klinkt het allemaal goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:21 
 

Festuca schreef:
Beetje jammer van Be Aware (Da Tweekaz) voor de rest klinkt het allemaal goed :)

ben je niet goed ofzo, de vocals zijn van half life 2. Beste. FPS. OOIT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En ik maar denken dat Festuca ze had ingesproken :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Intro's zijn beide echt heeel fijn :worship: climaxen van beide tracks zijn dan weer erg slap. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's You doet het hem voor mij :) leuke track met een lekker sfeertje.

Bij de ander vind ik alleen de mid-intro vet, rest vind ik behoorlijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Doet me denken aan een soort van kwaliteitsversie van DBSTF of iets in die richting. Fijn dat dat er nu ook is. Diversiteit :thumbsup: . Tracks klinken tot nu toe leuk, maar niet heel erg bijzonder. Goede feestplaatjes :)

It's You klinkt trouwens wel zwaar geinspireerd door So High, maar dan wel met een andere insteek. Niet voor maximale euforie gemikt, maar wat meer ingehouden en 'gewoon' vrolijk.


Kan me hier wel in vinden. Tracks doen me niet zo heel erg veel, misschien wat vaker luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette release!

Beide mid-intro's zitten vol drive met goeie kicks en energieke sounds en vocals. Melodie van Be Aware is gewoon nice en de pitchkicks passen er prima bij.
Melodie van It's You vind ik ook wel gaan maar daar vind ik de kick er niet echt bij passen.

Overall een vette release, zeker voor een nieuwkomer. Had dit echt niet verwacht op Theracords eigenlijk want het zijn gewoon 2 mainstream platen. Maakt niet uit verder, worden hier zeker gedraaid!

Wie is Blackburn eigenlijk? Alias van een al bekende DJ of een volledige nieuwkomer? Ik hoor wel iets van CO2 terug in de kicks eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beide platen hebben hele lekker intro's, veel drive en kicks klinken lekker
climax vind ik bij beide tegenvallen want zoals hier eerder is gezegt halen die de drive idd uit de plaat

gaan wel beide gedraaid worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We kunnen wel continu roepen dat t ons om de diversiteit gaat, maar beter doet de muziek dat voor ons ;)

Ik ben erg blij met Blackburn als nieuwe Theracords artiest :D Ik vind het errrg lekkere tracks met een geweldige vibe en de kicks knallen stiekem toch flink harder dan je zou verwachten (wat waarschijnlijk wat duidelijker wordt als de release uit is, want dr zit altijd wel een flink kwaliteitsverschil tussen de YT previews en de tracks zelf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Midintro van Be Aware is heel gaaf, de climax doet me niet zo veel. Ook It's You doet vrij weinig met me. Wel zijn de kicks in beide tracks heel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wie is Blackburn eigenlijk? Alias van een al bekende DJ of een volledige nieuwkomer? Ik hoor wel iets van CO2 terug in de kicks eigenlijk.


50% van Drivium als ik me niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

http://www.theracordsbookings.com/artist/blackburn/11
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:44 
 
Hardtraxxer

Het kraakt gewoon niet normaal erg.. Zal wel aan youtube liggen maar het is nu echt niet luisterbaar. Ik hoor ze wel bij de release :)
edit: wat ik er overigens van kan horen spreekt me wel erg aan! Iets meer mainstream voor mn gevoel dan veel andere platen van theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Het kraakt gewoon niet normaal erg.. Zal wel aan youtube liggen maar het is nu echt niet luisterbaar. Ik hoor ze wel bij de release :)


Bij mij stond hij op 240p, op 1080p zetten scheelt een stuk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat scheelt idd sowieso al, heel erg raar dat Hardtraxx sowieso niet de mogelijkheid geeft om direct de hoogste kwaliteit YT te posten
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle