Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bestia - XPRMNTL (GBR054)

Label: Gearbox Revolutions
WEB release: 30/10/2018

Tracks:
1. Bestia - W31RD
2. Bestia - Experimental Kickdrum

Samples:
https://open.spotify.com/track/65c4B5zgfNxWGRH5I6g7n0?si=NvkV3hWXQGGzjvDWA6XqZg


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 20:35 
 
Hardtraxxer

Lekker ironische titel dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik echt een super dikke plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Letterlijk elke sample is onder het kopje Quick Samples op http://www.yourhardstylesoundbank.com te vinden. Dat ie überhaupt het woord "experimental" in zijn titel durft te zetten is werkelijk ongekend. Goddomme wat is dat Gearbox toch een achterlijk label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:16 
 
Hardtraxx Elite

Niks aan dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tweede track vd EP ook toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook W31RD is hartstikke vet! :thumbsup: Ontzettend fijne melodie zit daar ook in :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is hier nu zo XPRMNTL aan? is een redelijk standaard kickje als je het mij vraagt. Wel leuke mid opzich, maar niets wat we nog nooit eerder hebben gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Wat is hier nu zo XPRMNTL aan? is een redelijk standaard kickje als je het mij vraagt. Wel leuke mid opzich, maar niets wat we nog nooit eerder hebben gehoord.

Ik dacht zelf bij het luisteren dat met 'XPRMNTL' de overige geluidjes, sounds en pingeltjes bedoeld werden. Niet dat we dat soort - ik noem het maar even Egyptische geluiden, daar vind ik het het meest op lijken - nog nooit eerder gehoord hebben, maar daar zit voor mij de "originaliteit" in. Vind dat beide tracks iig wel iets aparts hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
broodjebeenham schreef:
Wat is hier nu zo XPRMNTL aan? is een redelijk standaard kickje als je het mij vraagt. Wel leuke mid opzich, maar niets wat we nog nooit eerder hebben gehoord.

Ik dacht zelf bij het luisteren dat met 'XPRMNTL' de overige geluidjes, sounds en pingeltjes bedoeld werden. Niet dat we dat soort - ik noem het maar even Egyptische geluiden, daar vind ik het het meest op lijken - nog nooit eerder gehoord hebben, maar daar zit voor mij de "originaliteit" in. Vind dat beide tracks iig wel iets aparts hebben.


Maar de plaat heet experimental kickdrum, niet experimental overige geluidjes, sounds en pingeltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja you've got a point there xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 22:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Niet Bestia
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle