Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 20:57 

Hardtraxxer

A1. Awarness

B1. One Time Favour feat. Mc R.G.

B2. Rock Ya Headz

Release datum : dinsdag 29 juli 2008

Awarness = http://www.youtube.com/watch?v=RRnE9S2KC60

One Time Favour feat. Mc R.G. = http://www.youtube.com/watch?v=wgKgVkwZzTY

Rock Ya Headz = http://www.youtube.com/watch?v=BHrJENoiS7E
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2008 19:00 

Hardtraxx Veteran

En ik ma denken dat mijn DJ naam nog niet bestond.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2008 13:25 

Hardtraxx Addict

Niice Plaatje toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:05 

Hardtraxxer

ja ze zijn echt goed!!!!

ken ze zelf prive maar buiten dat die gasten knalle er op los!!!!

goed bezig jongens :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:20 

Hardtraxx Addict

En de Epic Bump Of The Year 2011 Award staat vanaf nu op naam vanJohnny Zvoor zijn bump van meer dan 2.5 jaar!

Gaat deze award aan het eind van het jaar naar deze meneer of is er iemand met een nog betere Epic Bumpvoor dat dit jaar voorbij is? We zullen het zien mensen!

Ok, even on topic dan maar.

Deze artiesten zijn inderdaad helden. Het stijltje van hun is ZO enorm lekker, plus die melodie van Eternity is echt zooo enorm :clap: :yay: (L) :thumbsup: :drool: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:22 

Regionale helden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:01 

Hardtraxx Elite

Thund3R schreef:
En de Epic Bump Of The Year 2011 Award staat vanaf nu op naam vanJohnny Zvoor zijn bump van meer dan 2.5 jaar!

Gaat deze award aan het eind van het jaar naar deze meneer of is er iemand met een nog betere Epic Bumpvoor dat dit jaar voorbij is? We zullen het zien mensen!

Deze artiesten zijn inderdaad helden. Het stijltje van hun is ZO enorm lekker, plus die melodie van Eternity is echt zooo enorm :clap: :yay: (L) :thumbsup: :drool: :love: :woot:

haha :P misschien dat ik gewoon met opzet een nog ouder topic bump dan win ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:

haha :P misschien dat ik gewoon met opzet een nog ouder topic bump dan win ik :D[/quote]
bmup deze dan effe :P als dat toch gaat doen hardstyle-releases/b-front-evil-resimulated-a2r003-t89.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:34 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:

voel me gevleid!! hahaha
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle