Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass X Machina - The Future (SCAN427)

Label: Scantraxx
WEB release: 29/03/2023

Tracks:
Bass X Machina - The Future

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, waar komt deze inspiratie ineens vandaan. Bass Modulator(s) ineens interessant geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat lekker dit. Weer eens een fatsoenlijke mid! Heerlijk sfeertje in die melodie. Ja, dit kan ik heel erg waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja inderdaad waar komt dit zomaar vandaan.
Enorm sterke plaat. Heerlijke mid gevolgd door een hele gave lead icm melodie.
En om af te toppen gewoon een 2e melo climax ipv weer een anti.
Verfrissende en lekkere plaat dit, meer graag! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rip BassModulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 22:17 
 
Hardtraxxer

Als hij dit soort platen gaat maken word ik wel enthousiast over die live act :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
rip BassModulators


nou.. dat misschien nog niet.
Las een paar zinnen uit een interview dat ie deze act is begonnen zodat ie wat harder en snellere tracks kon uitbrengen in een andere stijl.

Dus ik heb nog hoop dat ie ook nog met ouderwetse Bass Modulator tracks komt zonder kicks uit een overslaande cd-speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
hurricane schreef:
rip BassModulators


nou.. dat misschien nog niet.
Las een paar zinnen uit een interview dat ie deze act is begonnen zodat ie wat harder en snellere tracks kon uitbrengen in een andere stijl.

Dus ik heb nog hoop dat ie ook nog met ouderwetse Bass Modulator tracks komt zonder kicks uit een overslaande cd-speler.

oke dan hou ik nog even hoop ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 22:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben niet enorm fan van de kicks in de climax maar de sounds en vooral die mid is heel tof gedaan. Ben benieuwd wat hij nog meer gaat brengen onder dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
zeke schreef:
hurricane schreef:
rip BassModulators


nou.. dat misschien nog niet.
Las een paar zinnen uit een interview dat ie deze act is begonnen zodat ie wat harder en snellere tracks kon uitbrengen in een andere stijl.

Dus ik heb nog hoop dat ie ook nog met ouderwetse Bass Modulator tracks komt zonder kicks uit een overslaande cd-speler.

oke dan hou ik nog even hoop ^^


Citaat:
Music wise I wanted to go a little harder and faster than I would normally do with Bass Modulators, so I thought; why not just start a new act next to Bass Modulators to do this.


Lees verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier echt heel weinig mee. Lelijke kicks en een melodie die eerst spannend lijkt te worden maar dat eigenlijk nergens wordt.

Nee als dit zijn nieuwe stijl is haak ik af
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2023 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo, dikke climax zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2023 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lekker hoor. weer eens wat anders als de 12 miljoen in een dozijn meuk tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 10:56 
 
Hardtraxx Newbie

Thanks voor de positieve reacties mannen! En inderdaad, het wordt een project naast Bass Modulators zodat ik Bass Modulators meer euforisch kan houden en met Bass X Machina ga ik wat meer experimenteren en hardere tracks maken met een totaal andere storyline. Maar het is wel de bedoeling om het muzikaal te houden en de diepgang op te zoeken. Persoonlijk mis ik dat in veel van de hedendaagse hardstyle, dus het is zeker de bedoeling om vernieuwing te brengen waar mogelijk. Thanks voor de support! :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle