Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass X Machina - God From The Machine (SCAN446)

Label: Scantraxx
WEB release: 21/07/2023

Tracks:
Bass X Machina - God From The Machine

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:11 
 
Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt vet zeg. die 2e Zaag(ish?) kick in de mid vind ik zelfs best prima klinken.

Kan dit wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qua vibe, melo en sounds is dit wel echt top. Jammer alleen dat ik bij deze plaat tegen t zelfde aanloop als bij t gros van de raw nummers: de helft van de kicks vind ik leuk en de helft niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Qua vibe, melo en sounds is dit wel echt top. Jammer alleen dat ik bij deze plaat tegen t zelfde aanloop als bij t gros van de raw nummers: de helft van de kicks vind ik leuk en de helft niet.

ja en het klinkt 99% hetzelfde als al die andere tracks. er is werkelijk niks unieks aan. niet herkenbaar als gemaakt door een specifieke artiest. gewoon samey herrie die iedereen uitpoept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
Albatrots schreef:
Qua vibe, melo en sounds is dit wel echt top. Jammer alleen dat ik bij deze plaat tegen t zelfde aanloop als bij t gros van de raw nummers: de helft van de kicks vind ik leuk en de helft niet.

ja en het klinkt 99% hetzelfde als al die andere tracks. er is werkelijk niks unieks aan. niet herkenbaar als gemaakt door een specifieke artiest. gewoon samey herrie die iedereen uitpoept.


Eens. Ook die typische kick die al 1000050093458349058349538496x door iedere andere artiest gedaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Hier de officiele videoclip. Ziet eruit dat Bass Modulators ook met dat pak en helm heeft opgetreden.

Tja, ik snap dat er een markt voor is gezien de hele gekke kicks hype, maar is niet mijn ding persé. Laatste climax heeft flinke Bass Modulators sounds en dat waardeer ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
Albatrots schreef:
Qua vibe, melo en sounds is dit wel echt top. Jammer alleen dat ik bij deze plaat tegen t zelfde aanloop als bij t gros van de raw nummers: de helft van de kicks vind ik leuk en de helft niet.

ja en het klinkt 99% hetzelfde als al die andere tracks. er is werkelijk niks unieks aan. niet herkenbaar als gemaakt door een specifieke artiest. gewoon samey herrie die iedereen uitpoept.

Hier niet mee eens eigenlijk. Zijn eerste plaat onder dit alias vond ik al direct een eigen sound hebben en vind deze plaat daar ook op doorborduren. Vind deze ook weer vet, kijk uit naar de rest van de nieuwe platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Jeffreylp schreef:
Albatrots schreef:
Qua vibe, melo en sounds is dit wel echt top. Jammer alleen dat ik bij deze plaat tegen t zelfde aanloop als bij t gros van de raw nummers: de helft van de kicks vind ik leuk en de helft niet.

ja en het klinkt 99% hetzelfde als al die andere tracks. er is werkelijk niks unieks aan. niet herkenbaar als gemaakt door een specifieke artiest. gewoon samey herrie die iedereen uitpoept.


Eens. Ook die typische kick die al 1000050093458349058349538496x door iedere andere artiest gedaan is.


je doet beetje belachelijk maken maar dit is serieus wel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
Mitch schreef:
Jeffreylp schreef:
Eens. Ook die typische kick die al 1000050093458349058349538496x door iedere andere artiest gedaan is.


je doet beetje belachelijk maken maar dit is serieus wel zo.


Gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2023 20:02 
 
Hardtraxxer

Je kan ook overdrijven... Zitten 4 kicks in, waarvan 2 in de midintro, 2 in de anticlimax (waarvan 1 ook in de mid is gebruikt) en 1 kick in de climax. Dat is gewoon prima hoor. Veel producers gebruiken 4 kicks in 1 mid, en dan nog eens 4 andere kicks in de climax. Het zijn ook niet van die achtelijke piep en zaagkicks.

Naja, ik vind het een prima plaat. Kicks beuken in ieder geval goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel interessante act
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle