Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ik vind hier helemaal niks aan. Karige melodie, die in mijn ogen erg nep overkomt. Kicks en vocals ook al niks.


Ik begrijp idd wat je bedoelt. BM zetten meestal lekkere setjes neer op feesten maar de producties zijn het altijd nét niet. I want your love als uitzondering (voor mij)

Ook deze plaat; vocalen vind ik ook erg goed maar de melodie is het weer net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GVD wat eem heeeeerlijke plaat :love: (L) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bizar fijne plaat dit. Wauw.

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
Leonidas schreef:
Ik vind hier helemaal niks aan. Karige melodie, die in mijn ogen erg nep overkomt. Kicks en vocals ook al niks.


Ik begrijp idd wat je bedoelt. BM zetten meestal lekkere setjes neer op feesten maar de producties zijn het altijd nét niet. I want your love als uitzondering (voor mij)

Ook deze plaat; vocalen vind ik ook erg goed maar de melodie is het weer net niet.

Nou wat jij zegt bedoel ik eigenlijk helemaal niet. Ik vind de melodie eigenlijk heel makkelijk en de synth klinkt in mijn ogen alsof het uit een fabriek komt. Zo komt het voor mij in elk geval over. Alsof er geen ziel in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele avond op repeat! zo hoor ik platen tegenwoordig nog maar zelden, Wauw! :loving: :loving: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle