Niet per se slecht, maar dan vind ik Oxygen toch nog wel 3 klappen beter.
Related topics
- View the latest post: Imagine Dragons - Enemy (Warface Bootleg)
- View the latest post: DJ D feat Sophie - Imagine (2021) (HB2101)
- View the latest post: Imagine Dragons - Believer (Voidax Remix)
- View the latest post: Avicii ft. Imagine Dragons - Heart Upon My Sleeve (Coone Bootleg)
- View the latest post: Tartaros - Imagine (Kold Konexion Remix) / My Guns (TMS050)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind hun solo toch altijd hun sterkste platen maken
. Deze mag er ook weer wezen

Wat een plaat! Blijft heerlijk hangen. 
Ik zie deze plaat zeker als een waardige opvolger van Oxigen.
simon10pont wrote:Wat een plaat! Blijft heerlijk hangen.
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
In de aankondigings-livestream zeiden ze dat alle platen die nog onder contract getekend waren bij Scantraxx daar nog zouden uitkomen. Vandaar waarschijnlijk.Vitality wrote:Komt inderdaad eerst alleen op Spotify volgens Bass Modulators zelf.
Wel vreemd trouwens dat deze nog op Scantraxx komt...
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Hele fijne euforische plaat. Die oldschool lead pakt me meteen
Heerlijk dit ja
. Zonde dat er geen uithaal in de melo zit. Dat had de plaat helemaal compleet gemaakt.
Dit is voor mij gelijk een van de beste platen van 2017. Wat een track
Die vocal, die melodie
Die vocal, die melodie
Instant kippenvel als die melodie er voor het eerst in komt. Daarnaast ook ijzersterke vocals.
Ik vind deze plaat nog wel beter dan Oxygen
Ik vind deze plaat nog wel beter dan Oxygen
Beetje krom trouwens. Ik vind de vocals ook heel lekker, daar niet van. Maar het had me niks verbaasd als dit uit een Disney film had gekomen
. Waarom wordt Frozen van Da Tweekaz dan zo afgekraakt? Of zeg ik nu iets heel geks?
DitJordy wrote:Niet per se slecht, maar dan vind ik Oxygen toch nog wel 3 klappen beter.
Een beetje wel ja. Maar niet een ding, maar meerdere dingen uit die post zijn een beetje gek en slaan als kut op Dirk. Geeft verder niet.RoyAPO wrote:Beetje krom trouwens. Ik vind de vocals ook heel lekker, daar niet van. Maar het had me niks verbaasd als dit uit een Disney film had gekomen. Waarom wordt Frozen van Da Tweekaz dan zo afgekraakt? Of zeg ik nu iets heel geks?
Over de track zelf: fijne plaat, maar komt voor mij ook niet in de buurt van Oxygen.
Ik hoor de vergelijking met Oxygen niet?
Vocals zijn iedergeval wel heel kazig. Maar ik hou dus wel van kaas
Bedoelde ik ook niet. Maar aangezien ze zelf zeggen dat het de follow-up van Oxygen is, pak ik dat even als vergelijkingsmateriaal en Oxygen pakt mij veel meer dan Imagine. Vandaar.Chroman wrote:Ik hoor de vergelijking met Oxygen niet?
Oh ik wist niet dat ze dat zelf gezegd hadden. In dat geval, Oxygen doet mij veel meer dan deze.
Hi!Chroman wrote:Ik hoor de vergelijking met Oxygen niet?
We hebben voor Imagine samengewerkt met de vocaliste van Oxygen, vandaar.
Werd inderdaad in de SoH podcast geroepen dat dit een Vervolgtrack is van OxygenBass Modulators wrote:Hi!Chroman wrote:Ik hoor de vergelijking met Oxygen niet?
We hebben voor Imagine samengewerkt met de vocaliste van Oxygen, vandaar.
Pipa wrote:Hele fijne euforische plaat. Die oldschool lead pakt me meteen
Kan hier maar geen genoeg van krijgen 
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
Ik houd niet van kaas, maar wel van deze plaat. Toppertje dit!RoyAPO wrote:Vocals zijn iedergeval wel heel kazig. Maar ik hou dus wel van kaas