Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 18:59 
 
Hardtraxx Crew

Bass Modulators ft. Alpha - Bass Squad (SCAN422)

Label: Scantraxx
WEB release: 09/02/2023

Tracks:
Bass Modulators ft. Alpha - Bass Squad

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vocals doen me erg weinig, maar de rest kan wel leuk worden/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat bass modulators weer terug zijn bij Scantraxx!
Ook goed om te horen dat hij weer nieuwe inspiratie en motivatie heeft om lekker te gaan releasen!

Excited!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodietje doet me denken aan Tribal Dance van 2 Unlimited haha. Verder vind ik de vocals nogal generic, heb het gevoel die al veel vaker gehoord te hebben. Kick klinkt heel 'happig' voor mijn gevoel maar dat doen ze bijna allemaal tegenwoordig. De laatste kick die er net aan het eind van de preview in lijkt te komen klinkt dan al een stuk beter. Benieuwd naar de volledige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha Twins uit elkaar??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Mooi om te zien dat bass modulators weer terug is bij Scantraxx!
Ook goed om te horen dat hij weer nieuwe inspiratie en motivatie heeft om lekker te gaan releasen!

Excited!


OT:

Lekkere kick in die mid, hoop dat die melodie terug komt.
Aan zijn reactie te lezen op Insta wel(iemand vroeg of hij wat harder ging produceren en hij antwoordde ja, maar nog wel met epische melodieën).
Tof dat hij weer op Scantraxx zit, AOC bloedt een beetje dood heb ik het idee :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Rubrix schreef:
Mooi om te zien dat bass modulators weer terug is bij Scantraxx!
Ook goed om te horen dat hij weer nieuwe inspiratie en motivatie heeft om lekker te gaan releasen!

Excited!


OT:

Lekkere kick in die mid, hoop dat die melodie terug komt.
Aan zijn reactie te lezen op Insta wel(iemand vroeg of hij wat harder ging produceren en hij antwoordde ja, maar nog wel met epische melodieën).
Tof dat hij weer op Scantraxx zit, AOC bloedt een beetje dood heb ik het idee :aww:

Dat is wel een beetje voorbarig toch?
De club is al klein dus dan lijkt het veel. Maar volgens mij zijn alleen Audiotricz en Bass Modulators daar weg toch?

Ze hebben verder nog steeds Noisecontrollers, Headhunterz, Wildstylez, Project One, Sound Rush, Sephyx, Aftershock, JGSW, A-Rize, Final Day en Wiqtory.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ze hebben verder nog steeds Noisecontrollers, Headhunterz, Wildstylez, Project One


Deze namen waren bij elkaar in 2022 bij elkaar toch goed voor maar liefst 4 Art of Creation releases. Zeker bij Wildstylez en Noisecontrollers heb ik ook niet het idee dat er veel solo werk aan zit te komen. Snap wel dat mensen dan het idee krijgen dat het label doodbloedt.

Met alle respect voor de rest van de AoC namen hoor, maar HHZ, WSZ en NC zijn toch waarom mensen in eerste instantie het label überhaupt zijn gaan volgen. Bass Modulators, Audiotricz en Sound Rush kwamen dan nog wel eens met een toffe plaat, maar de overige releases voelen vaak meer als 'zoethoudertjes'. Sephyx en Aftershock vind ik persoonlijk gewoon niet heel interessant, en de overige artiesten hebben best potentie maar onderscheiden zich nog nergens in. Wellicht vinden al die Eternity namen op den duur wel echt hun eigen sound en wordt het allemaal beter, maar voorlopig biedt AoC gewoon niet zo veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 17:18 
 
Hardtraxxer

Erg fijn plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Nuracore schreef:
Ze hebben verder nog steeds Noisecontrollers, Headhunterz, Wildstylez, Project One


Deze namen waren bij elkaar in 2022 bij elkaar toch goed voor maar liefst 4 Art of Creation releases. Zeker bij Wildstylez en Noisecontrollers heb ik ook niet het idee dat er veel solo werk aan zit te komen. Snap wel dat mensen dan het idee krijgen dat het label doodbloedt.

Met alle respect voor de rest van de AoC namen hoor, maar HHZ, WSZ en NC zijn toch waarom mensen in eerste instantie het label überhaupt zijn gaan volgen. Bass Modulators, Audiotricz en Sound Rush kwamen dan nog wel eens met een toffe plaat, maar de overige releases voelen vaak meer als 'zoethoudertjes'. Sephyx en Aftershock vind ik persoonlijk gewoon niet heel interessant, en de overige artiesten hebben best potentie maar onderscheiden zich nog nergens in. Wellicht vinden al die Eternity namen op den duur wel echt hun eigen sound en wordt het allemaal beter, maar voorlopig biedt AoC gewoon niet zo veel meer.


Ik doelde inderdaad op releases. Bizar stil vanuit AOC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had stiekem gehoopt dat Bass Modulators juist niet mee zou doen met steeds hardere en rauwere kicks.

Helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 09:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als dit de weg is die Bass Modulators inslaat haak ik af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een leuke plaat op zich, alleen geen fan van de vocals hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Als dit de weg is die Bass Modulators inslaat haak ik af.

x2 maar ik wacht het nog even af. Er waren wel vaker van dit soort platen waar ik niks mee had (Ruffneck Bass, Thriller, Haunted)

Maar dan waren ze/hij juist weer wel lekker bezig met Last Day, Legacy, Colours of the Night remix, Bass Ex Machina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Melodietje doet me denken aan Tribal Dance van 2 Unlimited haha.


Ik hoor het ook! Heel kort, maar idd herkenbaar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 20:41 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Als dit de weg is die Bass Modulators inslaat haak ik af.

Zelfde hier ja. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Pannenkoek schreef:
Nuracore schreef:
Ze hebben verder nog steeds Noisecontrollers, Headhunterz, Wildstylez, Project One


Deze namen waren bij elkaar in 2022 bij elkaar toch goed voor maar liefst 4 Art of Creation releases. Zeker bij Wildstylez en Noisecontrollers heb ik ook niet het idee dat er veel solo werk aan zit te komen. Snap wel dat mensen dan het idee krijgen dat het label doodbloedt.

Met alle respect voor de rest van de AoC namen hoor, maar HHZ, WSZ en NC zijn toch waarom mensen in eerste instantie het label überhaupt zijn gaan volgen. Bass Modulators, Audiotricz en Sound Rush kwamen dan nog wel eens met een toffe plaat, maar de overige releases voelen vaak meer als 'zoethoudertjes'. Sephyx en Aftershock vind ik persoonlijk gewoon niet heel interessant, en de overige artiesten hebben best potentie maar onderscheiden zich nog nergens in. Wellicht vinden al die Eternity namen op den duur wel echt hun eigen sound en wordt het allemaal beter, maar voorlopig biedt AoC gewoon niet zo veel meer.


Ik doelde inderdaad op releases. Bizar stil vanuit AOC.


Precies en bij Final Day en Wiqtory is het ook akelig stil met releases.
Misschien dat er toch nog iets van een Label album eraan komt in dit jaar zoals ze eerst bij Spirit of Hardstyle destijds ook toen van plan waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja en we weten hoe het met Spirit of Hardstyle is afgelopen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle