Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

ik vind het na een paar keer luisteren echt top gewoon! Energiek vanaf het begin, leuke climax en een heerlijke afsluiter van het nummer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit nummer is overigens live wel harder, als je dit op je stereotoren draaid dan hoor je een duidelijk verschil tussen de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een random melodie zeg >.< en de intro is ook niet zo. niks aan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:49 
 

Kick beetje a la phuture noize. Klinkt gewoon net niet zuiver genoeg. Beide stijlen komen wel naar voren in deze plaat. Helaas is die van de Bass modulators echt tergend in dit nummer. Pitchkick klinkt ook nergens naar, wordt echt instant schel.

Meh, mid intro is nog t leukst, t eerste stuk dan. Daarna is t gewoon meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:22 
 
Hardtraxxer

vond hem op de eerste "mobieltjes" previews veel beter klinken dan thuis, valt me zelfs een beetje tegen, klinkt allemaal wat langzamer maar dat komt denk ik ook omdat ik die preview gewend was, zal live vast nog wel goed gaan maar toch teleurgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:56 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme, waarom moeten er nou weer van zulke teringkicks inzitten... Pff ik moet niet meer naar die ripjes gaan luisteren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Shockblitz schreef:
dit nummer is overigens live wel harder, als je dit op je stereotoren draaid dan hoor je een duidelijk verschil tussen de kicks.

Ik heb hem gisteren live gehoord en ik vond het niet denderend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De laatste platen van de Bass Modulators waren vet, maar dit trekt me helemaal niet. Moet moeite doen om het nummer af te luisteren. Nee, ik vind dit veel te standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twee clichés: Random en 13/12. Zegt eigenlijk wel genoeg voor mij, had van deze namen zoveel meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:31 
 
Hardtraxxer

Sodemieters, ik dacht dat iemand zich aan t aanstellen was over de vergelijking naar Wake up. Verwachtte het ook totaal niet na de intro gehoord te hebben, maar dit lijkt er verdomd veel op zeg. Vond er gelijk weinig meer aan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict

Intro is maar saai, mid intro is leuk, maar DEAR GOD die climax... Jammer maar helaas :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed , maar niet speciaal :)
Dat gevoel heb ik altijd bij de Bass Modulators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Release: 04-02-2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Haha, hier moest ik wel even van gniffelen! Heb even een oud probeerseltje van me op weten te vissen, check de gebruikte vocal! xd

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/36706788/file.html[/zippy]
@30sec
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoorde deze voor het eerst tijdens TMS gister. De kicks in de intro zijn nog te doen, maar je kunt dan al voorspellen dat ze in de climax (welke overigens ook maar saai is) gaan pitchen en dat klinkt weer eens erg lelijk. Dan die tweede climax. Een regelrechte kopie van Wake Up. Hier en daar wel een beetje bewerkt.
Waar de Freqjes eerst nog geprezen werden, worden ze de laatste tijd steeds minder gewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje een kleurloze plaat. Luistert wel prima weg, maar heb nul behoefte hem erna nog een keer op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Toch lachwekkend hoe die tweede climax exact hetzelfde is als The Prophet & Brennan Heart - Wake Up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:42 
 

@Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Toch lachwekkend hoe die tweede climax exact hetzelfde is als The Prophet & Brennan Heart - Wake Up :D

:lol: :lol: idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redelijk goede track, best wel fijn dat we 2 Frequencerz -tracks op 1 dag gereleased zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Duruz schreef:
Toch lachwekkend hoe die tweede climax exact hetzelfde is als The Prophet & Brennan Heart - Wake Up :D

:lol: :lol: idd

Viel me op Hard Bass ook op ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Toch lachwekkend hoe die tweede climax exact hetzelfde is als The Prophet & Brennan Heart - Wake Up :D


Dit, en om dan te bedenken dat Burning dezelfde melodie heeft als LDMF (Wildstylez Remix).
De laatste paar platen van Frequencerz doen me vrij weinig, mede hierdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de melodie erg lekker. Kicks zijn niet geweldig helaas :p vooral die pitchdingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat, goeie drive! Stoor me in deze track ook totaal niet aan de pitchkicks eigenlijk :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle