AndyAsteroids schreef:
alexxie schreef:
Snap deze reacties echt totaal niet maar goed.. Ben sowieso al heel lang fan van deze bazen en hun sound, en vind dit nummer echt weer geweldig, draai hem helemaal grijs. Een van de dikste releases dit jaar, maar je moet hun stijl wel waarderen. Ze gebruiken idd vaak dezelfde sounds.. Maar die zijn zo lekker, en die kicks.. When it isn't broke, don't fix it.

Altijd.... altijd staat er weer 'Hardtraxx newbie' links naast een reactie als dit...
Geen zorgen knul, binnen 2 maand op deze site rondgehangen te hebben is je roze bril kapotgeslagen en heb je een gele Theracords-bril op. We zullen er alles aan doen om onze smaak jouw smaak te maken
OT: Wat een kutplaat. Setjes van deze heren zijn leuk maar producties zijn om te janken.

Het mooie is dat je zegt dat je reactie niet serieus is, terwijl dat overduidelijk wel zo is, zucht... Daarnaast ben ik vanaf het begin al heel erg fan van theracords. Degos & re-done zijn al een tijdje mn favo artiesten, prefix & density thera behoren ook tot mn favo producers, dus stop die roze bril van je maar ergens waar de zon niet schijnt. Je vind de producties van s&i om te janken, maar jou reactie is pas echt om te janken. Ik ben een 'newbie' omdat ik weinig comments heb geplaatst, de reden daarvoor is misg ook wel om reacties van knuppels als jou te voorkomen.. Ik luister trouwens al hardstyle vanaf 2002, de newbie dat ben jij jonge...