Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 01:05 

Hardtraxxer

Snap deze reacties echt totaal niet maar goed.. Ben sowieso al heel lang fan van deze bazen en hun sound, en vind dit nummer echt weer geweldig, draai hem helemaal grijs. Een van de dikste releases dit jaar, maar je moet hun stijl wel waarderen. Ze gebruiken idd vaak dezelfde sounds.. Maar die zijn zo lekker, en die kicks.. When it isn't broke, don't fix it. (L) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

Als het niet blut is moet je het niet fixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:43 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Als het niet blut is moet je het niet fixen?

Hahahaha, ja man precies dat! Maar bedoel natuurlijk dat deze stijl en sounds wat mij betreft heel goed werken, en zie dus nog geen reden voor hun om daar veel aan te veranderen of te fixen. :P Dus ga zo door boys! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:06 

alexxie schreef:
Snap deze reacties echt totaal niet maar goed.. Ben sowieso al heel lang fan van deze bazen en hun sound, en vind dit nummer echt weer geweldig, draai hem helemaal grijs. Een van de dikste releases dit jaar, maar je moet hun stijl wel waarderen. Ze gebruiken idd vaak dezelfde sounds.. Maar die zijn zo lekker, en die kicks.. When it isn't broke, don't fix it. (L) :bomb:

Altijd.... altijd staat er weer 'Hardtraxx newbie' links naast een reactie als dit...
Geen zorgen knul, binnen 2 maand op deze site rondgehangen te hebben is je roze bril kapotgeslagen en heb je een gele Theracords-bril op. We zullen er alles aan doen om onze smaak jouw smaak te maken :yes:

OT: Wat een kutplaat. Setjes van deze heren zijn leuk maar producties zijn om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:13 

Hardtraxx Veteran

... :x alsof iedereen hier groot TC fan is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Nickje allesinds niet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:13 

Mijn reactie niet al te serieus nemen Leon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 10:19 

Hardtraxx Veteran

Theracords >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:14 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
alexxie schreef:

Altijd.... altijd staat er weer 'Hardtraxx newbie' links naast een reactie als dit...
Geen zorgen knul, binnen 2 maand op deze site rondgehangen te hebben is je roze bril kapotgeslagen en heb je een gele Theracords-bril op. We zullen er alles aan doen om onze smaak jouw smaak te maken :yes:

OT: Wat een kutplaat. Setjes van deze heren zijn leuk maar producties zijn om te janken.

:cry: Het mooie is dat je zegt dat je reactie niet serieus is, terwijl dat overduidelijk wel zo is, zucht... Daarnaast ben ik vanaf het begin al heel erg fan van theracords. Degos & re-done zijn al een tijdje mn favo artiesten, prefix & density thera behoren ook tot mn favo producers, dus stop die roze bril van je maar ergens waar de zon niet schijnt. Je vind de producties van s&i om te janken, maar jou reactie is pas echt om te janken. Ik ben een 'newbie' omdat ik weinig comments heb geplaatst, de reden daarvoor is misg ook wel om reacties van knuppels als jou te voorkomen.. Ik luister trouwens al hardstyle vanaf 2002, de newbie dat ben jij jonge...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:20 

Hardtraxx Addict

Jammer dat Hardtraxx geen facepalm smiley heeft.. anders had ik hem nu gebruikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:28 

Hardtraxx Veteran

Sowieso iemand om zijn Hardtraxx Status een stempel op zijn kop te drukken. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:20 

Hardtraxxer

Unleashed schreef:
Jammer dat Hardtraxx geen facepalm smiley heeft.. anders had ik hem nu gebruikt :P

Idd, als die er was had ik jullie mijn zeikerige commentaar ook bespaard, maar het moest ff gezegd worden. :p Vind het jammer dat forums zo vaak belemmerd worden door sit soort gare figuren.. Gelukkig is niet iedereen zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:27 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Sowieso iemand om zijn Hardtraxx Status een stempel op zijn kop te drukken. :')

Ja man, je kan toch geen zinnige, inhoudelijke post neerzetten zonder dat je eerst het off-topic gedeelte hebt gespamd om een redelijke status te krijgen.. snap dat dan! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:38 

Hardtraxx Addict

Unleashed schreef:

Afbeelding
What u say? :P

OT: wel een leuke plaat opzich. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:03 

Hardtraxx Addict

Die anti verneukt het imo, zet lekker het origineel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:28 

Donateur

Ik vind hier nou eerlijk gezegd ook weinig aan. Word me beetje teveel van hetzelfde zoals sommigen hier al aanhaalde. Toch is dit gewoon een top duo, en hoop ook eens wat anders van deze heren te horen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle