Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog dat ik achterin stond, en dat die melo erin kwam. Naaaa kippenvel momentje zeg :worship:

Bizarre track zeg, mogelijk je beste solo werk, maar met dat oordeel wacht ik nog even.

Maar Bob, als je nog meeleest, heb je al een trackname? En waar ik echt mega benieuwd naar ben, hoe staat het met de collab met Hard Driver, de opvolger van State of Perfection?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit was puur genieten zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die sounds in de climax weer, wat bizar vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e climax vind ik persoonlijk niet bijzonder maar die 2e is echt kippenvel idd, supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


:bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:58 
 
Hardtraxxer

Rawmon schreef:

:bomb: :drool:

Echt een zwaar dikke plaat en die handbewegingen ook altijd van um. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw die vocal op 2:02 heb ik ooit nog gebruikt met producen en die was niet zo makkelijk te vinden volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat briljant die sounds Bob, echt kippenvel! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Wauw die vocal op 2:02 heb ik ooit nog gebruikt met producen en die was niet zo makkelijk te vinden volgens mij.


Waar zijn ze van dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik weet nog dat ik achterin stond, en dat die melo erin kwam. Naaaa kippenvel momentje zeg :worship:

Bizarre track zeg, mogelijk je beste solo werk, maar met dat oordeel wacht ik nog even.

Maar Bob, als je nog meeleest, heb je al een trackname? En waar ik echt mega benieuwd naar ben, hoe staat het met de collab met Hard Driver, de opvolger van State of Perfection?

Meen ook nog ooit iets gelezen te hebben op Facebook over een track samen met MC Da Syndrome en nog een met High Voltage.

Over deze track: wauw, wekt wederom mijn interesse. Bob is erg sterk bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Bob weer ijzersterk bezig de laatste tijd :worship: . Schijt de ene na de andere 24 karaats plaat eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:50 
 

Volgens mij ben ik de enige die deze plaat tot nu toe nog niet veel vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Volgens mij ben ik de enige die deze plaat tot nu toe nog niet veel vind :$


Als je 1 pagina terug leest weet je dat je niet de enige bent... Maar mag je vinden natuurlijk! Waarom vind je dat precies dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit juist wel weer eens een vette B-Front plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar vet op het eerste gehoor, kippenvel tot op het bot weer :love: Dit kan inderdaad wel eens zijn beste solo plaat tot nu toe worden. :worship: Kom maar snel met een HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die 2e climax maakt wel het nummer inderdaad. En er zit weer zo'n geweldige sfeer in deze plaat. Door B-front blijft mijn interesse in de "raw" kant van hardstyle wel aangewakkerd. Wat hij zelf ook al aangeeft, niet de zoveelste screech en kick maar een plaat met melodie en en een bepaalde sfeer. Zelfde geldt overigens voor World Outside
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:33 
 
Hardtraxxer

holy shit wat is dit weer lekker, maar persoonlijk blijft Mysterias nog steeds voor mij zijn beste solo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me niet zo veel. Maar dat komt waarschijnlijk wel. Hopelijk deze week in Unleashed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Doet me niet zo veel. Maar dat komt waarschijnlijk wel. Hopelijk deze week in Unleashed?

Ga er maar niet van uit..
Wel erg lekkere track. Volgens mij komt er nog een dik stuk achter, die nu snel wordt gecut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ventrue schreef:
Wauw die vocal op 2:02 heb ik ooit nog gebruikt met producen en die was niet zo makkelijk te vinden volgens mij.


Waar zijn ze van dan?

The Darkness, een niet zo heel bekend spel volgens mij uit 2007

6:52, voor de producers hierzo, graag gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Paultheone schreef:
Ik weet nog dat ik achterin stond, en dat die melo erin kwam. Naaaa kippenvel momentje zeg :worship:

Bizarre track zeg, mogelijk je beste solo werk, maar met dat oordeel wacht ik nog even.

Maar Bob, als je nog meeleest, heb je al een trackname? En waar ik echt mega benieuwd naar ben, hoe staat het met de collab met Hard Driver, de opvolger van State of Perfection?

Meen ook nog ooit iets gelezen te hebben op Facebook over een track samen met MC Da Syndrome en nog een met High Voltage.

Over deze track: wauw, wekt wederom mijn interesse. Bob is erg sterk bezig!


Hier heeft wel een track gestaan met B-Front & High Voltage nog niet zo lang geleden,
een filmpje waar High Voltage de MC op zen kop mept :D kan hem alleen niet meet terugvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
iRon schreef:
Paultheone schreef:
Ik weet nog dat ik achterin stond, en dat die melo erin kwam. Naaaa kippenvel momentje zeg :worship:

Bizarre track zeg, mogelijk je beste solo werk, maar met dat oordeel wacht ik nog even.

Maar Bob, als je nog meeleest, heb je al een trackname? En waar ik echt mega benieuwd naar ben, hoe staat het met de collab met Hard Driver, de opvolger van State of Perfection?

Meen ook nog ooit iets gelezen te hebben op Facebook over een track samen met MC Da Syndrome en nog een met High Voltage.

Over deze track: wauw, wekt wederom mijn interesse. Bob is erg sterk bezig!


Hier heeft wel een track gestaan met B-Front & High Voltage nog niet zo lang geleden,
een filmpje waar High Voltage de MC op zen kop mept :D kan hem alleen niet meet terugvinden.


Dat was de collab van High Voltage met Titan, op Loudness ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat een plaat :worship: Tot nu toe misschien wel mijn nummer 1 van dit jaar :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whow, wat een bom weer! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een fijne plaat dit :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle