Daveytl wrote:Mega mega mega vette trackIk vind deze nog vetter dan The Paradox.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Zelfde! Wat een drive zit hier inSnitch_MP wrote:Daveytl wrote:Mega mega mega vette trackIk vind deze nog vetter dan The Paradox.
De helft van die platen hebben al een release gehad of er staat een release voor de deur. Waarom zou je dan alles nog eens op een album gooien?patrickjumpeen wrote:Gvd haal die man over om een album te maken
Dark moon
Our soul
dream world
silent scream
we are one
paradox
pandemonium
underworld
one by one
lost
rock now
wich wolf to feed
take it all
techno
crew
nog n paar primeurtjes erbij en je hebt het beste solo album ooit in hardstyle gemaakt
Deze komt voor mij dicht in de buurt van The Paradox, wat gruwelijk vet weer dit

Als ik deze ook zo hoor in HQ, wordt het echt een nek-aan-nekrace met The Paradox welke ik beter ga vinden. 
Artiesten album ook goed, het spijt me verschrikkelijkjaron123 wrote:patrickjumpeen wrote:Gvd haal die man over om een album te maken
Dark moon
Our soul
dream world
silent scream
we are one
paradox
pandemonium
underworld
one by one
lost
rock now
wich wolf to feed
take it all
techno
crew
nog n paar primeurtjes erbij en je hebt het beste solo album ooit in hardstyle gemaakt
DL22 wrote:De helft van die platen hebben al een release gehad of er staat een release voor de deur. Waarom zou je dan alles nog eens op een album gooien?patrickjumpeen wrote:Gvd haal die man over om een album te maken
Dark moon
Our soul
dream world
silent scream
we are one
paradox
pandemonium
underworld
one by one
lost
rock now
wich wolf to feed
take it all
techno
crew
Nou zijn er zijn genoeg met nog geen release, ik zei als je er nog n paar compleet nieuwe tracks bij zet heb je een goed album. Ik zou hem iig zeker kopen. Maar sorry van mn oliedomme voorstel iig
ontzettende bazenplaat vind ik dit ook. heerlijk sfeertje.
Geniale plaat
Beter dan The Paradox.
Beter dan The Paradox.
Lekkere plaat, vooral de mid-intro knalt heerlijk. Maar kom op, beter dan 'The Paradox'??!!
Deze heeft mijns inziens veel meer drive door die zieke snijdende sounds in de climaxen. Heel erg overweldigend live. De kicks zijn ook wat meer mijn smaak, wat minder tokkerig dan The Paradox.StevenvanKuijk wrote:Lekkere plaat, vooral de mid-intro knalt heerlijk. Maar kom op, beter dan 'The Paradox'??!!
Maar goed, nutteloze discussie dit. Blijft een kwestie van smaak.
Nog 1 vraag: heb je hem wel eens live gehoord Steven?
Ik heb allebei de platen idd verschillende keren live gehoord. Ik snap je punt, maar mijn voorkeur gaat uit naar The Paradox. Hopen dat B-Front in ieder geval beide platen draait morgen. En een paar van PN erbij.Daveytl wrote:Deze heeft mijns inziens veel meer drive door die zieke snijdende sounds in de climaxen. Heel erg overweldigend live. De kicks zijn ook wat meer mijn smaak, wat minder tokkerig dan The Paradox.StevenvanKuijk wrote:Lekkere plaat, vooral de mid-intro knalt heerlijk. Maar kom op, beter dan 'The Paradox'??!!
Maar goed, nutteloze discussie dit. Blijft een kwestie van smaak.
Nog 1 vraag: heb je hem wel eens live gehoord Steven?
Ja blijft een kwestie van smaak. Snap het ook goed dat je Paradox lekkerder kunt vinden.
Zou mooi zijn voor de fans idd, maar denk dat B-Front veel eigen tracks gaat draaien. Qlimax is denk ik het feest waar de meeste mensen naar de sets luisteren, dus dan zijn DJ's denk ik wat sneller geneigd om meer eigen platen te draaien. Maar we gaan het horen/zien.
Zou mooi zijn voor de fans idd, maar denk dat B-Front veel eigen tracks gaat draaien. Qlimax is denk ik het feest waar de meeste mensen naar de sets luisteren, dus dan zijn DJ's denk ik wat sneller geneigd om meer eigen platen te draaien. Maar we gaan het horen/zien.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ja hij is echt heel vet!
De drive
.
En zoals elke eigenlijk hoort te zijn een goeie samensmelting van beide stijlen.
Het duistere van B-Front met het wat meer speelsere beuk stijltje van Warface.
Ik vind hem daarom persoonlijk niet perse beter dan The Paradox. Aangezien die track imo meer op gevoel/verhaal speelt (PN's invulling van de collab)dan deze plaat. Het zijn gewoon allebei hele dikke platen
De drive
En zoals elke eigenlijk hoort te zijn een goeie samensmelting van beide stijlen.
Het duistere van B-Front met het wat meer speelsere beuk stijltje van Warface.
Ik vind hem daarom persoonlijk niet perse beter dan The Paradox. Aangezien die track imo meer op gevoel/verhaal speelt (PN's invulling van de collab)dan deze plaat. Het zijn gewoon allebei hele dikke platen
Ondergewaardeerde plaat vind ik dit. Beide sounds zijn duidelijk hoorbaar, vette collab 
Erg gave plaat! Mooie combi tussen beide stijlen. Één van de weinige warface platen die ik kan waarderen 
Na EVP de beste plaat op 't album! Staat al vaak op repeat 
Zo hoort een collab te zijn. Herken beide artiesten hierin. Prima track.