Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
RaW?

Dit. :lol: Gewoon mainstream dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een godsgruwelijk heerlijke track, verbaasd me niks als dit al de beste track van het jaar word namens hardtraxx! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:22 
 
Hardtraxx Addict

Hele gave track :$ Toch heb ik meer met Mysterias en de nieuwe B-Freqz platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monsterlijk vette plaat, het gevoel dat er weer in zit hoef ik niet eens meer te noemen. Het is zowat normaal geworden dat hij dit keer op keer voor elkaar krijgt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Bob gaat maar door hoor. Dit vind ik wel de minste van z'n laatste platen, maar hij is nog steeds heel vet. Dat zegt al genoeg hoe hij op het moment bezig is. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 11:37 
 
Hardtraxxer

Toen deze bij Hard Bass gedraaid werd, kippenvel all over :loving:

Wat een heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:03 
 
Hardtraxx Newbie

Geweldige track! Heerlijke opbouw ! :lol: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geniaal, ik denk wel z'n beste solo plaat tot nu toe. En dat zegt een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een leuke track, minder minder dan een Mysterias of een Virus. De break is te lang en vind de climax te weinig drive hebben. Ik vind het wel een erg 'mooie' track, in de zin dat het een duidelijk beeld en prima sfeer meegeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 01:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een dijk van een plaat. :worship: Iedere keer weer meters hoog kippenvel als die synth & melodie erin komen, prachtig gewoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:51 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind. :/


Dan mag je zijn stijl gewoon niet.. betekent niet dat zijn platen niet sterk zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 17:28 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
hoebedoelje schreef:
Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind. :/


Dan mag je zijn stijl gewoon niet.. betekent niet dat zijn platen niet sterk zijn ;)

Als je goed leest zie je dat hij zegt dat hij het persoonlijk geen sterke plaat vind ;)
Vind het zelf overigens een geweldige plaat. instant kippenvel bij de leads :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Analoxx schreef:
hoebedoelje schreef:
Ook deze doet me vrijwel niets. Ik kan eigenlijk geen enkele titel opnoemen van B-Front die ik sterk vind. :/


Dan mag je zijn stijl gewoon niet.. betekent niet dat zijn platen niet sterk zijn ;)

Als je goed leest zie je dat hij zegt dat hij het persoonlijk geen sterke plaat vind ;)
Vind het zelf overigens een geweldige plaat. instant kippenvel bij de leads :loving:

Tja, "goed" is eigenlijk een objectieve term he...daarom is "iets goed vinden" ook een belachelijke term, het is (een mate van) goed of slecht. Maar dat is een andere discussie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro is erg lekker, break duurt me veel te lang en de climax is een beetje een tegenvaller, kicks zijn gewoon niet lekker daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Er gaat niets boven Virus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 20:00 
 
Hardtraxxer

Hoe vaker ik hem luister, hoe gaver die wordt! Erg originele lead, mooie sfeer, klinkt heerlijk.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Er gaat niets boven Virus :worship:

Eens :) . Virus blijft een fantastisch nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

weer 'n meesterwerk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Dream Chaser schreef:
Duruz schreef:
Er gaat niets boven Virus :worship:

Eens :) . Virus blijft een fantastisch nummer!

ja

Deze 3 quotes in het Undiscovered topic? Duruz snap ik nog wel, maar de reacties daarop... :/

OT.
Deze wordt elke keer dat ik hem luister fijner... ik weet nog wel hoe hoog mijn kippenvel stond toen hij op HB werd gedraaid... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 11:40 
 

Overrated dit. Saaie melodie, gruwelijke screech, kicks zijn prima, break duurt lang al is ie vrij sfeervol, mid intro is niet zo boeiend. Geef t een 6.5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Deze 3 quotes in het Undiscovered topic? Duruz snap ik nog wel, maar de reacties daarop... :/

OT.
Deze wordt elke keer dat ik hem luister fijner... ik weet nog wel hoe hoog mijn kippenvel stond toen hij op HB werd gedraaid... :loving:

Hoezo maak je je daar druk om? Duruz zegt dat er niets boven virus gaat en daar ben ik het mee eens.. Zoals je misschien wel uit mijn eerdere reactie kunt halen. Virus heeft betere kicks en naar mijn mening een sterkere melodie, denk dat die vergelijking wel gemaakt mag worden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It'll be a sausage to me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

25 maart, bazige plaat! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle