Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Geniaal woordgrapje in REDo, omdat 't een rooie is. Of ben ik nu spuit 11?

Was volgens mij inderdaad nog niet gezegd, maar had het al wel in de gaten ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Voor de Neophobia remix geldt hetzelfde als voor de Inner Creativity Edit: leuk, niks mis mee, maar het origineel is te briljant.

dit
en
Delcone schreef:
Face the Trut

dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Taxi schreef:
Geniaal woordgrapje in REDo, omdat 't een rooie is. Of ben ik nu spuit 11?

Was volgens mij inderdaad nog niet gezegd, maar had het al wel in de gaten ja :lol:


En omdat het een Defqon Edit was, waar hij dus op de RED draaide ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxxer

wacht nog steeds op symphonic sound & virus :whistle:

OT: nvb & face the truth vind ik super vet maar die remixjes vind ik daarin tegen 3x niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet wat iedereen nou zeurt over Symphonic Sound en Virus. Symphonic Sound is al een tijdje geleden gedraaid maar was nog niet af en Virus is net een paar weken af. Denk dat ze wel gek zijn bij Fusion om die platen net na Thrillogy te releasen :P . Vind dit dus echt een top release, met 4 dikke platen!

Inner Creativity Edit is prima, maar komt nooit boven 't origineel. Face The Truth is een hele leuke plaat met een dikke mid-intro. Night Colours Black heeft gewoon zo'n heerlijk sfeertje die mij helemaal pakt en Neophobia Remix is ongeveer 't zelfde verhaal as Inner Creativity Edit. Wel leuk dat er een intro bij zit :) .

Dikke release van Fusion, en met Kaylee's Nightmare in aantocht komt 't dus weer helemaal goed met de releases uit Eindhoven na een periode van wat up's & down's qua releases :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die kutremixes, ik vind eigenlijk alleen Night Colours Black écht vet. Face the Truth kan ermee door, vind het alleen een beetje een simpele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:11 
 
Hardtraxx Newbie

Komt er trouwens nog iets van een cd compilatie of iets dergelijks. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:33 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Dikke release van Fusion, en met Kaylee's Nightmare in aantocht komt 't dus weer helemaal goed met de releases uit Eindhoven na een periode van wat up's & down's qua releases :P

Is het nu Kaylee's Nightmare of Lilly's Nightmare (zie TMS Podcast 55)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind dit dus echt een top release, met 4 dikke platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Snap niet wat iedereen nou zeurt over Symphonic Sound en Virus. Symphonic Sound is al een tijdje geleden gedraaid maar was nog niet af en Virus is net een paar weken af. Denk dat ze wel gek zijn bij Fusion om die platen net na Thrillogy te releasen :P .


1. Symphonic Sound is wel af.
2. De platen worden voor Thrillogy gereleased.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 08:36 
 

erg jammer dat die DP remix erop komt vind het niks toevoegen aan het orgineel, matige E.P. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:02 
 

Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Snap niet wat iedereen nou zeurt over Symphonic Sound en Virus. Symphonic Sound is al een tijdje geleden gedraaid maar was nog niet af en Virus is net een paar weken af. Denk dat ze wel gek zijn bij Fusion om die platen net na Thrillogy te releasen :P .


1. Symphonic Sound is wel af.
2. De platen worden voor Thrillogy gereleased.

:whistle:


Dus jij denkt dat Symphonic Sound en Virus nog voor Thrillogy gereleased worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeee, deze release komt voor Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:22 
 

kleine kans dat Symphonic Sound & Virus nog voor Thrillogy gereleased worden aangezien Thrillogy over 4 dagen al is en deze B-front E.P. wordt de dag voor Thrillogy gereleased ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:24 
 

Daveytl schreef:
Neeeee, deze release komt voor Thrillogy.


Ja beetje verwarrende post in mijn ogen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

De remix van Neophopia vind ik niks toevoegen ofz, maar op een feest ga ik er altijd wel lekker op los.... Dus, eigenlijk best goed te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Snap niet wat iedereen nou zeurt over Symphonic Sound en Virus. Symphonic Sound is al een tijdje geleden gedraaid maar was nog niet af en Virus is net een paar weken af. Denk dat ze wel gek zijn bij Fusion om die platen net na Thrillogy te releasen :P .


1. Symphonic Sound is wel af.
2. De platen worden voor Thrillogy gereleased.

:whistle:


1. Was nog niet af betekend dus dat hij nu wel af is :P
2. Voor Thrillogy zelfs, nou dan kun je die 2 dus echt wel vergeten als je een beetje nadenkt

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat symphonic sound sws maar liggen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Jammer van die kutremixes, ik vind eigenlijk alleen Night Colours Black écht vet. Face the Truth kan ermee door, vind het alleen een beetje een simpele track.

Vind FTT ook wel aardig, maar echt verrassend is deze hele EP niet echt. Ben benieuwd of die remixes live veel harder gaan maar als ik het zo luister had hij zijn energie beter in wat nieuwe tracks kunnen stoppen. Virus is daarentegen wel weer een lekkere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die DP remix juist erg lekker, vocals zijn origineel en ook die melodie in de 2e climax is erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Daveytl schreef:
Taxi schreef:
Geniaal woordgrapje in REDo, omdat 't een rooie is. Of ben ik nu spuit 11?

Was volgens mij inderdaad nog niet gezegd, maar had het al wel in de gaten ja :lol:


En omdat het een Defqon Edit was, waar hij dus op de RED draaide ;)

Nee, een woordgrapje omdat het een Re-Do is. Re-done, RED-o. Whatever :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
PNXRMX schreef:
En omdat het een Defqon Edit was, waar hij dus op de RED draaide ;)

Nee, een woordgrapje omdat het een Re-Do is. Re-done, RED-o. Whatever :P


Je zegt het alsof het tegenstrijdig is met wat ik zei, terwijl ik juist ook bedoel wat jij zegt. Redo omdat het opnieuw is, Red omdat ie rood is en RED omdat het voor de RED stage was. Mss heeft dat laatste geen rol gespeeld, maar er komt hoe je het ook bekijkt REDo uit ;)

Vind de REDo trouwens als enige van de release echt heel lekker. Night Colours Black is zeker niet verkeerd, maar ook niet een plaat waar ik erg veel naar uitkijk. Face The Truth mist wat... komt over als een soort van zwakkere versie van Inner Creativity, al is het geen slechte plaat. De Neophobia Remix voegt imo echt niks toe, vind de tekst echt slecht gedaan. Doe mij het origineel maar, die blijft nog steeds alsmaar vetter worden :P

Kijk nu iig HEEL erg uit naar de Symphonic Sound / Virus release die we hopelijk binnen een maandje of 2 mogen verwachten. Wat wordt dat een knaller zeg. Symphonic Sound wacht ik al erg lang op, maar is niet oud geworden omdat ie nooit wordt gedraaid (mag wel wat vaker nu :) ) en Virus is ook een topper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:41 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Face The Truth mist wat... komt over als een soort van zwakkere versie van Face The Truth


Euh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
PNXRMX schreef:
Face The Truth mist wat... komt over als een soort van zwakkere versie van Face The Truth


Euh?


Haha :lol: Inner Creativity bedoelde ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:18 
 
Hardtraxxer

Alle 4 de nummers klinken wel nice, met NCB als uitschieter xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle