Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

Ravenwood schreef:
Felix schreef:
xsjefkex schreef:
Chemical -> Damn right, incredible!

:drool:


Vriend, het is 'downright incredible'. Bovendien vind ik het raar dat ik de enige lijk die zich afvraagt wat de volledige lyrics van Chemical zijn.. 5 pagina's vol met kwijlende reacties :sleep:


tja mij maken de lyrics eigenlijk niet zo veel uit :P
als het maar lyrics zijn die een doel hebben, dus niet voor de mooiigheid erin worden gedaan. (zoals de laatste q-dance anthems)


Als je het niet verstaat, wat is het doel dan? Het is tekst en die tekst brengt een bepaald bericht die bepalend kan zijn voor hoe die in de track past. Maar dat is mijn mening, niet die van jullie en dat hoeft ook niet:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Damn right incredible lijkt me een stuk waarschijnlijker een eerlijk gezegd boeit het me totaal geen anus want ik schreeuw toch damn right :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet iemand al wanneer ie vrij komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou het omlaag rechts ongelofelijk zijn? Dat is geen zin.. Verdomme inderdaad ongelofelijk ook niet maar dat klinkt logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.lololyrics.com/lyrics/13205.html

En niet meer zeiken over de lyrics plz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik tweette dit: @djbfront @slimshore Is het nou 'Damn right incredible' of 'Down right incredible'? en B-Front antwoordde met: @Thyzie damn right ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 21:02 
 

Als ik mag opscheppen ( :$ ), hoorde ik na 2x keer al dat het You're my Chemical was. Is in ieder geval het meest logische. "You're my chemical" betekent iets zoals jij bent mij chemie als je dat verstandig vertaald krijg je "jij bent mijn geliefde".
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Low, high, chemical
We are so loveable
Bassdrum unstoppable
Damn right, incredible
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 00:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chemicalis echt te goed voor woorden :worship:

scary noises vind ik niet slecht maar kan niet tippen aan chemical
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 10:26 
 
Hardtraxx Elite

Ravenwood schreef:
Felix schreef:
xsjefkex schreef:
Chemical -> Damn right, incredible!

:drool:


Vriend, het is 'downright incredible'. Bovendien vind ik het raar dat ik de enige lijk die zich afvraagt wat de volledige lyrics van Chemical zijn.. 5 pagina's vol met kwijlende reacties :sleep:


tja mij maken de lyrics eigenlijk niet zo veel uit :P
als het maar lyrics zijn die een doel hebben, dus niet voor de mooiigheid erin worden gedaan. (zoals de laatste q-dance anthems)


Lyrics die een doel hebben? Wat is dat nou weer voor onzin, bijna geen een vocal in de hardstyle heeft een doel. Ja oke. voor de mooiigheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tuurlijk kunnen lyrics en vocals wel een doel hebben. Opzwepen, mensen laten meeschreeuwen, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tuurlijk kunnen lyrics en vocals wel een doel hebben. Opzwepen, mensen laten meeschreeuwen, etc.


Everywhere you go
You hear us on the radio
In the club, at your house, on the street
If you're down with the hardstyle, this is what you need


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
Tuurlijk kunnen lyrics en vocals wel een doel hebben. Opzwepen, mensen laten meeschreeuwen, etc.


Everywhere you go
You hear us on the radio
In the club, at your house, on the street
If you're down with the hardstyle, this is what you need


:drool:

xd ik neem dat nummer niet eens meer in de mond
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 11:52 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Tuurlijk kunnen lyrics en vocals wel een doel hebben. Opzwepen, mensen laten meeschreeuwen, etc.


tja dat zie ik voor de mooiigheid. Vocals geven zeker een dikke toevoeging, maar het doel van de vocals is toch bijna altijd het zelfde.
Ik doelde er meer op dat ik dacht dat hij vond dat de teksten van de tracks een doel moeten hebben, om de mensen te bereiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Ravenwood schreef:

tja mij maken de lyrics eigenlijk niet zo veel uit :P
als het maar lyrics zijn die een doel hebben, dus niet voor de mooiigheid erin worden gedaan. (zoals de laatste q-dance anthems)


Lyrics die een doel hebben? Wat is dat nou weer voor onzin, bijna geen een vocal in de hardstyle heeft een doel. Ja oke. voor de mooiigheid


onzin? ik vind dat lyrics/vocals echt wel een doel hebben hoor :huh: precies zoals dawasiknie al zei, voor dat opswepende gevoel en energie in de track laten zitten, of een sfeer aan de track maken.
Oke, dat hebben niet veel tracks de laatste jaren, maar kan er toch wel een handjevol opnoemen.

Do You Want Heavy
Trilok & Chiren - The Return
I Just Can't Stop
Samara
City of Chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 13:29 
 
Hardtraxx Newbie

JolleNL schreef:
Waarom zou het omlaag rechts ongelofelijk zijn? Dat is geen zin.. Verdomme inderdaad ongelofelijk ook niet maar dat klinkt logischer.


Dat is een Engelse uitdrukking, bijv. downright insane, downright amazing, downright incredible. Maar de lyrics van lololyrics bewijzen het tegendeel en als B-Front het zelf ook zei, vind ik het toch raar. Want als ik goed luister, hoor je meer een "auw" in down/damn dan een "em" ("dauwn" of "demn").. Maar nogmaals, ik heb niet gezegd dat iets MOET. Ik vind het alleen meestal wel iets toevoegen als de teksten ook daadwerkelijk een betekenis hebben, zoals "This music in my head, like a pill will make a freak out of you"
Maar goed, de discussie over de lyrics is er nu iig en ik weet nu zelf ook niet meer of het nou downright of damn right is :/ Maar goed, het maakt in feite ook niet heel veel uit, schreeuw er iig maar op los, daar gaat het om! Ben ik tenminste niet meer de enige ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:13 
 

Just4Music schreef:
Lyrics die een doel hebben? Wat is dat nou weer voor onzin, bijna geen een vocal in de hardstyle heeft een doel. Ja oke. voor de mooiigheid

helemaal mee eens xd
moet je vooral naar hardcore luisteren, ja, die hebben vast een doel :')
en hoeveel vocals zijn wel niet geript uit videotjes of films? beetje onzin dus...
de meeste zijn leuk om naar te luisteren, maar daar blijft et dan ook bij.

mijn favo qua lyrics is altijd nog da ene nr met:
I Do Not Understand, why prostitution is illegal:
Fucking is legal, Selling is legal.
Why isnt selling fucking legal?

naja, niet me favo, maar hij is wel geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-front (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Just4Music schreef:
Ravenwood schreef:

tja mij maken de lyrics eigenlijk niet zo veel uit :P
als het maar lyrics zijn die een doel hebben, dus niet voor de mooiigheid erin worden gedaan. (zoals de laatste q-dance anthems)


Lyrics die een doel hebben? Wat is dat nou weer voor onzin, bijna geen een vocal in de hardstyle heeft een doel. Ja oke. voor de mooiigheid


onzin? ik vind dat lyrics/vocals echt wel een doel hebben hoor :huh: precies zoals dawasiknie al zei, voor dat opswepende gevoel en energie in de track laten zitten, of een sfeer aan de track maken.
Oke, dat hebben niet veel tracks de laatste jaren, maar kan er toch wel een handjevol opnoemen.

Do You Want Heavy
Trilok & Chiren - The Return
I Just Can't Stop
Samara
City of Chaos

Nee maar J4M bedoelde dus dat de vocals qua teksten een diepere betekenis hebben. Zoals bijvoorbeeld Brennan Heart altijd probeert om een of andere gare boodschap in z'n teksten te stoppen over haters en Fruitylooplosers. Of Headhunterz in Say My Name. De diepere betekenis van bepaalde teksten is in hardstyle vaak zo oppervlakkig dat het inderdaad niet serieus te nemen valt. Gewoon lekker meebleren met makkelijke teksten zoals Here we fucking go ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 12:08 
 
Hardtraxx Newbie

Gruwlijk harde tracks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je moet geen betekenis in hardstyle proberen te stoppen. Behalve zoals in SMD - Helemaal Kapot :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voorkeur naar Chemical :thumbup: Ik vind Scary Noises zo'n rare melodie hebben, net of het niet echt klopt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Voorkeur naar Chemical :thumbup: Ik vind Scary Noises zo'n rare melodie hebben, net of het niet echt klopt :x

zo denk ik er ook over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chemical ging gewoon heeeerlijk op decibel :love: wat een plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BAAAAAAS :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle