Als deze man is met een album
Komt
Komt
Dat zou inderdaad geweldighoppie wrote:Als deze man is met een album
Komt
Hij released alleen collabs met andere artiesten dus dat hij met een album aankomt is best mogelijk.Raven wrote:Dat zou inderdaad geweldighoppie wrote:Als deze man is met een album
Komt
Zijn
Zou wel bijzonder zijn, B-front heeft zelf al meerdere malen aangegeven dat hij niet van albums houdt.Pandemonium wrote:Hij released alleen collabs met andere artiesten dus dat hij met een album aankomt is best mogelijk.Raven wrote:Dat zou inderdaad geweldighoppie wrote:Als deze man is met een album
Komt
Zijn
Jaa dat vind ik ook echt heerlijk. Zorgt voor zoveel sfeerThommy wrote:Echt een heerlijk nummer weer dit. Dat pingelen van die melodie in de break.
Jawel wrote:Wederom een heerlijk nummer! Je hoort duidelijk dat het van B-Front is, maar toch weer net even anders en weer erg goed!! Het lijkt inderdaad alsof de uithalen wel iets feller mogen, maar ik heb deze live gehoord op Wish Outdoor en dan is het in mijn ogen echt een heerlijke plaat.
Filmpje is niet van mij...
View on YouTube
Jup. En die uithalen of akkoorden (hoe je het wilt noemen) in de climax vind ik te eentonig.Broken Balance wrote:Vind deze juist Live minder. Vind dit meer een luisterplaatje. Kick en synth zijn een beetje timide.
Dacht 't niet maat. Armen vliegen alle kanten op bij dit nummerDaveytl wrote:Typisch handen-in-de-zakken-en-ogen-dicht plaatje
Ja samen met alle andere juweeltjesjr86 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
deze moet snel gereleased worden
Dat vind ik nu nog steeds, deze vind ik veruit de minste.. Die uithalen (waar eigenlijk heel de track om draait) zijn vrijwel allemaal op dezelfde toon/hoogteRickzel wrote:Heb een tijdje gedacht dat ik deze ook wat minder vond
Zelfde hier. Was eerst niet helemaal weg van deze plaat, maar na Hardbass toch wel overtuigdRickzel wrote:Heb een tijdje gedacht dat ik deze ook wat minder vond, maar groeit ook elke keer meer bij me als ik hem hoor. Vind het ook helemaal geen typische B-Front plaat eigenlijk, unieke melodie/sounds.
Ah thanks, kan hem verder nergens vinden (Spotify etc)