Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:49 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Mensen die na 5 weken al over de release van het jaar praten :')


Verkeerde topic http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/irritatiemomentjes-t11578.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
G1LL schreef:
San Miquel schreef:
DE release van 2011.... zonder enige twijfel!


Dat heb ik ook gezegd voordat deze uitkwam, maar ik wil 't eigenlijk nog niet te vroeg zeggen :P 2011 is nog lang :whistle: ^^

Ik ook, maar ik blijf er gewoon bij ;)


Bedoel je niet: De release van 2011 tot nu toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Bedoel je niet: De release van 2011 tot nu toe?

Nee, ik denk eerlijk gezegd niet dat hier nog overheen wordt gegaan...
Deze platen hebben zo'n aparte feeling, kun je imo ook niet vergelijken met een Bang The Bass of een Under Attack bijvoorbeeld... het is rauw, vernieuwend en pakkend.
Natuurlijk is het vroeg om dit nu al te roepen, maar ik denk dan zeker top 3 werk van 2011...
zo beter? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Jolle schreef:
Bedoel je niet: De release van 2011 tot nu toe?

Nee, ik denk eerlijk gezegd niet dat hier nog overheen wordt gegaan...
Deze platen hebben zo'n aparte feeling, kun je imo ook niet vergelijken met een Bang The Bass of een Under Attack bijvoorbeeld... het is rauw, vernieuwend en pakkend.
Natuurlijk is het vroeg om dit nu al te roepen, maar ik denk dan zeker top 3 werk van 2011...
zo beter? :P

Misschein overtreft B-front zich nog wel in 2 of 3 andere releases , en praat je over een jaar wel helemaal anders :D Dan zijn deze tracks ook al iets meer op de achtergrond, ik denk dat er nog veel vet staat aan te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verwacht in ieder geval dat deze release in mijn top 5 komt te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist. Je kunt onmogelijk zeggen dat dit de beste release is tenzij je in de toekomst kunt kijken. En als je anders beweert dan ben je niet goed snik imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ik verwacht in ieder geval dat deze release in mijn top 5 komt te staan.

Lijkt er al meer op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:36 
 

Gangsterdwerg schreef:
Juist. Je kunt onmogelijk zeggen dat dit de beste release is tenzij je in de toekomst kunt kijken. En als je anders beweert dan ben je niet goed snik imo.

Ja vind het ook erg overdreven maar laat die mensen gewoon als hun dat zo vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 16:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kvind toch wel dat ze iets overgewaardeerd worden, tuurlijk het zijn topplaten, maar ik vond bijv. Under Attack/Struggle of Magic/Become The Sky beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Allebei gruwelijk vette platen, ook eens wat anders dan wat B-Front normaal doet. Alleen ik beslis pas op 31 december wat de beste release was :P . De beste release van vorig jaar kwam ook pas 11 dagen voor het einde van het jaar dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:29 
 
Hardtraxxer

Zeker goede platen, sound is lekker 'verrassend' en B-front legt zijn eigen lat wel weer stukje hoger.
Was topic al tijdje aan het volgen, maar had de ballen niet om het low-qual te gaan luisteren. :x
Dat volgen heeft mijn verwachtingspatroon wel een beetje te hoog opgeschroeft, want mensen als dit je release van 2011 is;
'zeg je dus eigenlijk' Hardstyle zit geen vooruitgang meer in.....

Nou die kick mag van mij nog 'pompender' hoor! Commercieël gezien is februari ook niet een top-maand om je beste release
uit te brengen. Dus ik in ieder geval, verwacht nog meer die rooie rakker! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Mensen die na 5 weken al over de release van het jaar praten :')

+1 er komen nog genoeg straks die naast die deze of erboven komen te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
kvind toch wel dat ze iets overgewaardeerd worden, tuurlijk het zijn topplaten, maar ik vond bijv. Under Attack/Struggle of Magic/Become The Sky beter

Zoizooo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front is lekker bezig joh, klinkt allemaal goed :thumbup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 08:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het zelf altijd overdreven als mensen riepen, oh beste release van het jaar...
Maargoed... ik kan het niet meer intrekken, wel? :P
Feit blijft dat ik ze erg vernieuwend vind... en ja, hij zal zichzelf nog wel een keer overtreffen.
Dat is dan alleen maar mooi voor ons :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Jolle schreef:
Bedoel je niet: De release van 2011 tot nu toe?

Nee, ik denk eerlijk gezegd niet dat hier nog overheen wordt gegaan...
Deze platen hebben zo'n aparte feeling, kun je imo ook niet vergelijken met een Bang The Bass of een Under Attack bijvoorbeeld... het is rauw, vernieuwend en pakkend.
Natuurlijk is het vroeg om dit nu al te roepen, maar ik denk dan zeker top 3 werk van 2011...
zo beter? :P


San, we zijn in een jaar beland waarin er verschillende albums aan gaan komen. A2 Album en The Machine album. Dat zijn de enige die ik even noem, omdat er tussen die +- 32 tracks er betere tracks zullen zitten dan deze. haha! Ik vind deze ook geweldig. Ik ben niet zo'n B-Front fan maar om deze release kan ik toch niet heen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
kvind toch wel dat ze iets overgewaardeerd worden, tuurlijk het zijn topplaten, maar ik vond bijv. Under Attack/Struggle of Magic/Become The Sky beter

kvond alleen Magic beter dan Musical Analyses en gelijk aan Inner Creativity :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als X-Pand uitkomt dit jaar, dan is er sowieso al een plaat beter voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 12:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Als X-Pand uitkomt dit jaar, dan is er sowieso al een plaat beter voor mij :P

Ik vin ook sws Gimme Love & Huh? al beter dan deze release :)
dus dit gaat em ook niet worden voor mij, al kun je het daar nu nog eigenlijk helemaal niet over hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee Inner Creativity is zn ontiegelijk vette plaat..elke keer kippenvel als ik deze luister :drool: :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke release van B-Front! :thumbsup: Beide plaaten knallen lekker door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:51 
 
Hardtraxxer

Bob levert weer 2 fijne beukers van goede kwaliteit af. Hij is momenteel lekker druk,met veel collabs,en eigen werk. Roep maar wat,mischien album in de toekomst??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inferno schreef:
Bob levert weer 2 fijne beukers van goede kwaliteit af. Hij is momenteel lekker druk,met veel collabs,en eigen werk. Roep maar wat,mischien album in de toekomst??

Ik hoop van niet, dat ie zen sound maar niet gaat uitmelken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 16:59 
 
Hardtraxx Addict

Zun sound uitmelken? :huh:
Als je deze met de vorige release vergelijkt, of met the darkside hoor ik 0,0 overeenkomst. De nieuwe collab met high
Voltage klinkt ook weer anders. Snap niet dat je met 'sound uitmelken' komt hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Zun sound uitmelken? :huh:
Als je deze met de vorige release vergelijkt, of met the darkside hoor ik 0,0 overeenkomst. De nieuwe collab met high
Voltage klinkt ook weer anders. Snap niet dat je met 'sound uitmelken' komt hoor..

Ik bedoel als ie met een album gaat komen, gaat ie misschien veel tracks ineens produceren, waardoor er niet veel variatie in gaat zitten. Ik vind dat ie nu ook veel variatie in zijn tracks steekt, daarom zeg ik ook "HOOP IK dat ie zen sound niet gaat uitmelken"
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle