Verplaatst.
Related topics
- View the latest post: Hard Driver - Closer & Closer (Lust) (DWX1618)
- View the latest post: Outsiders & Frontliner & ft. Diandra Faye - Rebels In The Frontline (REBL004x)
- View the latest post: Dimitri K & Satirized ft. Diandra Faye - Dimension (Official Defqon. 1 2026 BLACK OST) (DQ070S)
- View the latest post: Wasted Penguinz ft. Diandra Faye - Wanderlust
- View the latest post: Bass Modulators ft. Diandra Faye - Final Call (SCAN655)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
THardtraxxer
- 502 posts member since 2022
- last seen Nov 2025
Ik heb b-front altijd wel gewaard maar wat is dit ontiegelijk saai zeg, er zit geen ene vorm van drive in, wat een leegte! 
Wereldplaat, sowieso beste release van hem sinds Everlasting imo. Krijg nog altijd nirvana bootleg vibes van en daar is helemaal niets mis mee.
TOTY wordt enorm lastig zo. City Lights (rebelion), Rise Again en nu deze.
TOTY wordt enorm lastig zo. City Lights (rebelion), Rise Again en nu deze.
Prima nummertje wel! Geen TOTY voor mij, daarvoor vind ik het net iets te "leeg" klinken.
Een van de gaafste B-Front solo's van de laatste jaren. En dat zegt meer over deze plaat dan over de rest. Vind deze echt bi-zar goed
Alles klopt.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Kan me hier wel in vinden ja, wel een heerlijke melodie in de 1e climaxTomyio wrote:Prima nummertje wel! Geen TOTY voor mij, daarvoor vind ik het net iets te "leeg" klinken.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Top plaat!
Vind het helaas weer een saaie plaat. Heb B-Fronts stijl altijd weten te waarderen ondanks dat het altijd best hetzelfde is gebleven, maar mis hier wel echt iets in dat het iets spanneder maakt. Doet me echt helemaal niks helaas 
Deze doet me niet zo veel om eerlijk te zijn. Vind de melodie niet heel memorabel en het voelt allemaal wat willekeurig. Verder wel leuk