Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front & Frequencerz - Delusion (FUSION190)

Label: Fusion
WEB release: 07/10/2013

Tracks:
B-Front & Frequencerz - Delusion

Samples:


Bron:
Youtube

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is echt een plaat om live te horen, dan is ie echt gruwelijk. Thuis vind ik er eigenlijk niet eens zo veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:30 
 

Zieke track en anti :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ging dit geen 3-tracker worden? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit is echt een plaat om live te horen, dan is ie echt gruwelijk. Thuis vind ik er niet eigenlijk niet eens zo veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Pommer schreef:
Dit is echt een plaat om live te horen, dan is ie echt gruwelijk. Thuis vind ik er niet eigenlijk niet eens zo veel aan.

Eens. Lelijke schreeuw ook voor de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ging dit geen 3-tracker worden? :(

Dit vroeg ik mij dus ook al af. Zal wel niet dan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Qlown schreef:
Ging dit geen 3-tracker worden? :(

Dit vroeg ik mij dus ook al af. Zal wel niet dan. :/

Kan goed dat die andere twee er ook nog bij komen, maar daar staat nog niks van in de beschrijving. Dus laat het maar even zo staan.

ON: gruwelijk vette track dit, die anti is heerlijk. Vind dit eigenlijk de enige echt gave van de drie die ze samen gemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk! Ik ga er van uit dat de andere tracks hier ook nog bij gaan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Wat een gevoel zit er in deze break, die opbouw is perfect! Dit gecombineerd met een korte schreeuwerige/krachtige vocal en een anticlimax maakt dit al een vette track. Hierna mogen die Nightmare vocals weggelaten worden naar mijn gevoel. Die lange uithalen zijn geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit is echt een plaat om live te horen, dan is ie echt gruwelijk. Thuis vind ik er niet eigenlijk niet eens zo veel aan.

Yes, ook mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijft geweldig deze, toch heb ik ergens een leeg gevoel omdat de melodie, de euforie ervan erg gaaf vind klinken maar dat vult de anti climax toch wel weer effe keihard aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat een geweldige track, zet 'm regelmatig op! Maar Fatality blijft voor mij de beste van de 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Delusion is gaaf :D
Live veel vetter dan thuis. Voor mij ook de beste plaat die zij samen gemaakt hebben. Fatality heb ik vrij weinig mee en hetzelfde geld voor One Of A Kind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Gefuckingweldig dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
ON: gruwelijk vette track dit, die anti is heerlijk. Vind dit eigenlijk de enige echt gave van de drie die ze samen gemaakt hebben.

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Aan het artwork in de video te zien is dit een 1-tracker :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super dikke track! De opbouw van de break geeft live altijd kippenvel en zit met veel gevoel in elkaar. Vervolgens word deze heerlijk afgebroken door een anti climax met heerlijke agressieve screeches! Heel dik!

Echt belachelijk dat als ze de kans hebben om een solide drie tracker te release ze weer met die solo releases aankomen waar ik schijtziek van word. Zo ben je jaren aan het wachten op tracks. Fusion was mede door de kwaliteit die ze aan tracks leveren en hun release snelheid, altijd mijn favoriete label. Maar sinds ze alleen nog maar met solo releases komen moet je echt moeilijk lang op tracks wachten. En sinds Omegatypez bij Fusion zitten en de Donkey Rollers naar mijn ten opzichte van hun oude tracks ook erg achteruit zijn gegaan, vind ik Fusion echt verslechterd de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ging dit geen 3-tracker worden? :(

Aan Fusion gevraagd en word maar een 1-tracker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :). Met name die ietwat schreeuwerige anticlimax doet het voor mij. Nu Fatality nog, One Of A Kind vind ik niet zo boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live is deze echt heel vet, thuis wel leuk voor tussendoor, maar hij doet me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel dikkere plaat dan Fatality imo.

Die climax van Fatality haalt voor mij alle energie uit de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion :lol: lekker vasthouden aan je 1-trackers joh, zelfs na eerdere uitspraken.

Maar goed, technisch is dit een prima plaat, hij doet me alleen weinig. Hij doet alles 'leuk'. Leuke screech, aardige kick, geinige vocal en opbouw, maar na het afstrepen van het lijstje is er weinig speciaals overgebleven. Weinig energie, niet echt veel drive, niet bijster hard, maar aan de andere kant blijft er ook geen herkenbare melodie oid hangen, wegdromen is er ook niet bij. Daarom vind ik Fatality ook beter, misschien is die op individuele elementen minder, is er geen samenhang tussen verschillende delen van de track en door lelijke kicks ook niet iets van hard te noemen, maar door de lange synth in de climax droom je haast weg, geeft een wat zweverig gevoel. En dat is mij een stuk meer waard dan een technisch hoogstandje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

JVDM schreef:
Gefuckingweldig dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg lekkere plaat, maar begint onderhand al te vervelen. Uiteraard ook belachelijk dat dit maar een 1-tracker is.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle