Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015 (FUSION282)

Label: Fusion Records
WEB release: 25/02/2016

Tracks:
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015

Samples:


Bron: Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 07:57 
 
Hardtraxxer

Voorbij horen komen op Qbase, dikke edit! Niet te veel aan veranderd, prima zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, was weer bang voor Firestorm/Rest in Hell sounds.

wat een dooie sfeer zeg, voor loudness begrippen. Maar wel begrijpelijk bij Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2x gehoord op q-Base, leuke edit. Niet al te veel aan gesleuteld, dat maakt em goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 18:27 
 
Hardtraxxer

Horen we hem weer is wat vaker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, doe mij maar gewoon het origineel. Deze kicks hoef ik er niet onder te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nee, doe mij maar gewoon het origineel. Deze kicks hoef ik er niet onder te hebben.


dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een edit maken zonder de kicks te veranderen had ook gekunt.. maarja digital punk he
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op Q-Base voorbij horen komen. Irritante edit, van mij mogen ze het origineel gewoon blijven draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
een edit maken zonder de kicks te veranderen had ook gekunt.. maarja digital punk he


B-Front heeft hier aan mee gewerkt hoor. Kort door de bocht om weer alles op DP te steken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder een edit had je het origineel toch nooit meer gehoord, dus vind deze edit nog wel te pruimen om hem zo weer eens op een feest te kunnen horen. Neemt niet weg dat het origineel > deze edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die oude kicks waren prima, en B-Front is niet zo iemand die kicks zou vervangen door kuttere. Dit schuif ik dus op DP af. B-front draait het origineel ook nog vaak zat

Dat is niet kort door de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015 (Fusion282)

Label: Fusion Records
WEB release: 25/02/2016

Tracks:
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit nou weer voor grap dat Fusion zo'n edit released :/. Zo heel gek veel is er niet veranderd, zit een nieuwere kick onder, de screech is wat aangepast en hier en daar nog wat geluidjes toegevoegd maar dat is vrij minimaal naar mijn mening.

Op zich niet heel erg om aan te horen voor de afwisseling maar ik heb toch liever het origineel. Die blijft nog steeds erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Die oude kicks waren prima

dit is kut, alsof iemand hier serieus voor gaat betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het origineel vroeger niet zo veel, nu juist wel! Vind de kicks van het origineel ook niet zo misplaatst eigenlijk in deze tijd. Had deze plaat een edit nodig? Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe kick onder de melodie klinkt lekker, in de rest van de plaat is het een beetje 'te'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Vond het origineel vroeger niet zo veel, nu juist wel! Vind de kicks van het origineel ook niet zo misplaatst eigenlijk in deze tijd. Had deze plaat een edit nodig? Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk.


Misplaatst? niet mee eens, en ik vind het juist leuk als je een grotere variatie aan kicks in een set hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
kevin-field schreef:
Vond het origineel vroeger niet zo veel, nu juist wel! Vind de kicks van het origineel ook niet zo misplaatst eigenlijk in deze tijd. Had deze plaat een edit nodig? Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk.


Misplaatst? niet mee eens, en ik vind het juist leuk als je een grotere variatie aan kicks in een set hoort.

jullie zijn het dus wel met elkaar eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
kevin-field schreef:
Vond het origineel vroeger niet zo veel, nu juist wel! Vind de kicks van het origineel ook niet zo misplaatst eigenlijk in deze tijd. Had deze plaat een edit nodig? Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk.


Misplaatst? niet mee eens, en ik vind het juist leuk als je een grotere variatie aan kicks in een set hoort.


Kicks zoals van het origineel hoor je in een gemiddeld setje van tegenwoordig minder vaak dan van de remix. Welke versie vind jij beter dan (qua kicks)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh vanwege het eerste zinsdeel, dat je het origineel niet zo veel vond, las ik dat je het juist wèl misplaatste kicks vond. Het woordje niet niet gelezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wie heeft deze edit nou gemaakt dan? Totaal overbodig en ook nog eens een veel slechtere uitvoering dan het origineel.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle