Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Beide weer typisch zijn stijl, maar daar krijg ik maar geen genoeg van. Beide ook weer gruwelijk fijn :loving:

Dit. Enorm vette tracks, met Blackness als uitschieter. :D

RadicelArmy schreef:
Dit worden hele dikke EP's de komende tijd op Roughstate.

:yes:
Benieuwd of ze een beetje een redelijk release-tempo gaan hanteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke release! Beide vette nummers, maar toty materiaal is het voor mij zeker niet. Niet uniek genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Allebei dikke tracks. Heb niet echt een voorkeur vind ze allebei om te smullen. De break van Blackness en sfeer en de melo van Witch & intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals van Witch blijven al een tijdje hangen. Iemand enig idee wat er gezegd wordt, kan het zo slecht verstaan en stond nog niks op lololyrics :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:29 
 
Donateur

Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:10 
 

frankhardenberg schreef:
Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?


Symphonic Feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?

I am legion
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In beide tracks storen de kicks me toch. :x Wat zouden deze tracks vet zijn met een kick zoals in Blackout.
Voor de rest niets op aan te merken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is Blackness toch geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 20:41 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
In beide tracks storen de kicks me toch. :x Wat zouden deze tracks vet zijn met een kick zoals in Blackout.
Voor de rest niets op aan te merken. :D

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 04:49 
 
Donateur

BeHa schreef:
frankhardenberg schreef:
Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?


Symphonic Feedback?

Die bedoelde ik inderdaad! Kon er even niet meer op komen! Wist dat die iig op het album Fusion of Sound zat maar kende alle tracks niet meer uit m'n hoofd :P

en
Pipa schreef:
frankhardenberg schreef:
Witch klinkt echt enorm veel als een andere plaat van (volgens mij) Zany. Kan er alleen niet opkomen welke! Wie kan me helpen?

I am legion

Klinkt ook wel als I Am Legion indd!

EDIT: Is gewoon een 1 op 1 kopie van I Am Legion man, enigste verschil is dat B-Front de noten wat langer doortrekt en evt. toonhoogtes aanpast >.< Maar B-Front en (weet niet of het Ran-D was of een andere, moesten iig nog een keer op Knockout tegen elkaar draaien schijnen vrij veel melodieën van elkaar te kopieren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 07:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/b-front-witch-t45784-25.html#p1434517
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle