True
. Alleen maar goed ook dat hij gewoon zijn eigen ding blijft doen.
Related topics
- View the latest post: B-Front - Believe (Cosmos Edit)
- View the latest post: The Vision - Believe (-)
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan - Someone To Believe In (EVO089)
- View the latest post: Jay Reeve & Ecstatic - If You Believe (DWX1366)
- View the latest post: Jade Key ft. Kirsa Moonlight - Believe Me (DWX1205)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
BHardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2018
- last seen Jan 2023
Gewoon weer een meesterwerk van Bfront 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Tweede climax doet me denken aan We Are One. Ik vind dit wel een dikke plaat
Dit is echt weer van de bovenste plank hoor 
Helicaze wrote:Krijg er maar geen genoeg van.
Die melodie lijkt echt enorm veel op een andere track, ik moest even zoeken maar het lijkt wel Undiscovered 2.0. Of het is nog een andere track, maar ik begon direct een andere melodie mee te neuriën toen die er in kwam. Ik heb deze set ook geluisterd en eigenlijk niet echt gehoord dat er een 'nieuwe' track gedraaid werd..
Beetje eens met alles hierboven, goed dat hij zijn eigen ding blijft doen, maar ook daarin moet je vernieuwing brengen.. B-Front is voor mij de laatste tijd weinig interessant, behalve collabs dan.
Beetje eens met alles hierboven, goed dat hij zijn eigen ding blijft doen, maar ook daarin moet je vernieuwing brengen.. B-Front is voor mij de laatste tijd weinig interessant, behalve collabs dan.
Chroman wrote:Dit is echt weer van de bovenste plank hoor
Chroman wrote:Dit is echt weer van de bovenste plank hoor
Ben deze track echt enorm gaan waarderen. Mooi sfeertje en met name de eerste climax heeft een lekkere drive 
De synth in de break en 1e climax is weer zo heerlijk smerig 
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Heerlijke plaat weer 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Wordt vast weer een albumkegel77w wrote:DUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT LANG
View on YouTube
@29:51
Wat een dijk van een plaat, heerlijke sfeer. Die belletjes en bliepjes op de achtergrond in de break zijn echt enorm vet. Krijg er echt weer zo'n Dark Moon vibe van.
@29:51
Wat een dijk van een plaat, heerlijke sfeer. Die belletjes en bliepjes op de achtergrond in de break zijn echt enorm vet. Krijg er echt weer zo'n Dark Moon vibe van.
De tering die 2e climax, wat goed

PN - Save me B-Front remix??Hardstylistic wrote:Die melodie lijkt echt enorm veel op een andere track, ik moest even zoeken maar het lijkt wel Undiscovered 2.0. Of het is nog een andere track, maar ik begon direct een andere melodie mee te neuriën toen die er in kwam. Ik heb deze set ook geluisterd en eigenlijk niet echt gehoord dat er een 'nieuwe' track gedraaid werd..
Beste solo plaat van hem sinds tijden 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
SL8492 wrote:Beste solo plaat van hem sinds tijden
Heerlijke plaat. Sowieso heb ik het idee dat B-Front lekker op dreef is, na z'n Defqon set.