Beetje goedkoop gedaan sommige dingen. Maar een paar visuals zijn wel vet, maar sommigen zijn ook weer iets te overdone (Die doodshoofden bijvoorbeeld). Het hangt allemaal niet helemaal lekker samen.
Dit. Wat een ongelofelijk sterke track zeg. Hoorde 'm deze week pas voor het eerst, kan er geen genoeg van krijgen. Die tweede climax is vet, maar vind de eerste eigenlijk nog veel dikker. Eén van B-Front's beste melodieën als je het mij vraagt. Dit wordt genieten zaterdag.
Beetje goedkoop gedaan sommige dingen. Maar een paar visuals zijn wel vet, maar sommigen zijn ook weer iets te overdone (Die doodshoofden bijvoorbeeld). Het hangt allemaal niet helemaal lekker samen.
Gelukkig zeg je sommige dingen Had maar een week de tijd naast de artwork voor thera's album en overige theracords projecten (en 9to5 stage) Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projecten
Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projecten
Ik vind t er netjes uit zien Ietwat overdone misschien, maar het filmpje voegt voor mij wel wat toe aan de sfeer van het nummer.
Thanks! Denk dat het ook een hate it or love it clip is geworden. Zitten best uitgesproken beelden tussen die niet iedereen zal kunnen waarderen maar wou was ook wel om reacties uit te lokken
Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projecten
Ik vind t er netjes uit zien Ietwat overdone misschien, maar het filmpje voegt voor mij wel wat toe aan de sfeer van het nummer.
Thanks! Denk dat het ook een hate it or love it clip is geworden. Zitten best uitgesproken beelden tussen die niet iedereen zal kunnen waarderen maar wou was ook wel om reacties uit te lokken
Gelukkig zeg je sommige dingen Had maar een week de tijd naast de artwork voor thera's album en overige theracords projecten (en 9to5 stage) Neem iig alle feedback mee voor mijn volgende projecten
Als ik het wat constructiever moet doen wil ik het best vertellen . Het vette aan de clip zijn de beelden sowieso. Die duivelse dingen passen en zijn goed gekozen alleen zijn sommige shots iets te obvious uit een game o.i.d. zeg maar. Die tekens die op half opacity door het scherm gaan zijn ook wel vet en passen. Het is me alleen iets te druk als ze alle drie tegelijk komen, dan weet ik niet meer waar ik moet kijken. Sommige visuals vindt ik persoonlijk iets te druk zoals die skeletten en die infection strings (om ze zo maar even te noemen) Kleurkeuze vind ik zeker goed. Op elke kick een ander beeldje gaat soms iets te ver, kan je wel heel creatief mee wezen met wat distortions en twitches. Maar dit weet je vast wel
Ik vind hem eerlijk gezegd, in tegenstelling tot andere, een beetje tegenvallen in HQ. 1e climax vind ik helemaal niet bijzonder. 2e climax vind ik al een stuk vetter! Kicks zijn ook niet helemaal geweldig imo. Kickrolls zijn wel heerlijk Zeker geen slechte plaat, maar had er net iets meer van verwacht in HQ.