Bedoel nie het technische aspect, gewoon heel kut om zo'n schreeuw door zo'n mooie break te gooienPedaalemre wrote:Die Bella Ciao tease is gewoon op de maat hoor, hij is iig niet scheef gebeatmatcht ofzo. Alleen het op zo'n moment doen slaat nergens op
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Dit! Maar tering wat is deze goedSL8492 wrote:Wat een enorme sterke melodie zeg. Heel benieuwd naar HQ. Zo'n ''aparte'' samenwerkingen mogen wel vaker komen wat mij betreft. Vampire is wat dat betreft ook enorm geslaagd namelijk.
Dit is toch niet normaal! Wat een gevoel en drive

Perfecte combi dit. Heerlijke melodie en heerlijke kicks. Instant kippenvel live.
Heerlijke plaat! Ik hoor geen vocals in deze plaat, maar dat vind ik allerminst erg. 
Wat een fantastische plaat is dit dan! Perfecte mix van hun stijlen. 
Lang geleden dat een B-Front plaat me nog heeft gepakt. Maar deze is echt van een andere planeet. Wat een belachelijk goed nummer!
-
A
Jonas wrote:Lang geleden dat een B-Front plaat me nog heeft gepakt. Maar deze is echt van een andere planeet. Wat een belachelijk goed nummer!
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
Jezzussss wat een kneiterharde plaat zeg
Kippenvel van boven tot beneden
Kippenvel van boven tot beneden
Dit zou zomaar eens een van de beste tracks van het jaar kunnen worden voor me

-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
Holy shit, wat een parel
Perfecte collab, je hoort echt hoe beide stijlen samen een geniaal geheel maken. Geweldige melodie van Adrenalize met de mysterieuze/duistere sfeer van B-Front. Mocht deze dit jaar uitkomen dan maakt deze grote kans op TOTY. 
Klinkt als een unieke plaat
. Kan nog niet eens zozeer zeggen dat de melodie enzo me echt pakt, maar gewoon omdat de hele plaat iets unieks heeft word ik er enthousiast van. Benieuwd hoe deze in HQ klinkt! En goed om te zien dat zulk soort niet 1 2 3 voor de hand liggende collabs nog gemaakt worden. En artiesten daar ook bereid toe zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Serieus TOTY materiaal 
Lang geleden dat ik een LQ zo vaak op repeat heb gezet
.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Doet me wel denken aan die oude tijden idd, voor spotify presaves enz. Van die skere YT ripjes overplayen tot in de hel net zolang tot je m helemaal zat was als de plaat eindelijk gereleased werdHenk-Jan wrote:Lang geleden dat ik een LQ zo vaak op repeat heb gezet.
Lq Ripjes op je MP3 zetten en dood luisteren was een onderdeel van mijn jeugd

-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Hier ook eentje!Henk-Jan wrote:Lang geleden dat ik een LQ zo vaak op repeat heb gezet.