Eerst zien dan geloven. Zou nog redelijk vlot zijn als het al in maart uitkomt.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 7 hours ago
Laat me raden, 3 jaar en 10.000 likes later? 
Er staat niet iets van Frontliner in de naam.Jambekkieee wrote:Laat me raden, 3 jaar en 10.000 likes later?
Na 15000 likesJellepetje wrote:https://m.facebook.com/djbfront/photos/a.446241914165/10157212092544166/?type=3&source=48
It’s coming
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 7 hours ago
Het is B-Frontliner,Reeukien wrote:Er staat niet iets van Frontliner in de naam.Jambekkieee wrote:Laat me raden, 3 jaar en 10.000 likes later?
En waar haalt u dat vandaan ? Ik lees toch echt B-Front & Adrenalize - Elektronic SymphonyJambekkieee wrote:Het is B-Frontliner,Reeukien wrote:Er staat niet iets van Frontliner in de naam.Jambekkieee wrote:Laat me raden, 3 jaar en 10.000 likes later?
En heb toch echt niks voorbij zien komen op Barry zn fb of insta?
Reeukien wrote:En waar haalt u dat vandaan ? Ik lees toch echt B-Front & Adrenalize - Elektronic SymphonyJambekkieee wrote:Het is B-Frontliner,Reeukien wrote: Er staat niet iets van Frontliner in de naam.
En heb toch echt niks voorbij zien komen op Barry zn fb of insta?
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Vette track dit! Niet heel erg typisch B-Front voor de verandering. Adrenalize ken ik eigenlijk niet zo veel van. Volg ik niet echt. Maar deze track staat me zeer aan. 
Lang geleden (denk bij What We Are) dat ik zo verliefd was op een nieuwe plaat

Ik denk niet dat ik ooit al een plaat zo goed heb gevonden als deze. Ik kan echt niet in woorden omschrijven wat dit meesterwerk met me doet. Helemaal uitgekeken op hardstyle, dus nooit verwacht dat ik dat gevoel nog zou krijgen
.
Deze collab is echt van de bovenste plank
wat een gevoel en sfeer 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
MYTZE wrote:![]()
![]()
![]()
Hij blijft ook goed, na de 1000e keer repeat.
Op dit bpm komt die nog een stuk beter tot z'n recht vind ik. Echt bijna perfectie dit 
Pff deze track doet dingen met me, niet te geloven. Die 2e climax, zoveel gevoel, fenomenaal
.
Dit. Vond hem op 155 toch wat te rommelig klinken. Hij kon dus nog beterSL8492 wrote:Op dit bpm komt die nog een stuk beter tot z'n recht vind ik. Echt bijna perfectie dit