Heel vet die break en ook mooi gedetailleerd. Melodie pakt me helaas (nog) niet zo.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Paar keer moeten luisteren, maar vind het een toffe plaat geworden.
Moet hem nog beetje vaker luisteren, denk ik. Maar klinkt zeker niet verkeerd.
Ja zeker mag datSpanning Tree wrote:Mag je in maart al over TOTY praten?
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 7 days ago
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Zo hoort een collab te zijn.
Doet me denken aan deze track View on YouTube die heeft ook de invloede van beide artiesten
Doet me denken aan deze track View on YouTube die heeft ook de invloede van beide artiesten
Eerste paar keer luisteren vond ik het al een goede plaat maar ondertussen vind ik het één van de beste van dit jaar.
Snap de opmerking wel dat de eerste climax Adaro is en de tweede B-Front maar die tweede climax heeft genoeg Adaro gehalte waardoor het net iets meer drive heeft dan ik gewend ben van B-Front. Maakt de plaat voor mij.
Perfecte combinatie van beide mannen
Snap de opmerking wel dat de eerste climax Adaro is en de tweede B-Front maar die tweede climax heeft genoeg Adaro gehalte waardoor het net iets meer drive heeft dan ik gewend ben van B-Front. Maakt de plaat voor mij.
Perfecte combinatie van beide mannen
View on YouTube
Officiële clip.
Officiële clip.
tering wat goed dit. Nu al zo'n 10x aangehad en kan wel stellen dat dit TOTY materiaal is 
Pfoe wat een nummer inderdaad
Vooral de twee qlimax opbouw is erg lekker!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Hele dikke combinatie van twee herkenbare stijlen
!
Darknezz wrote:Hele dikke combinatie van twee herkenbare stijlen!
Zal wel te hoge verwachtingen gehad hebben maar ik vind dit toch een erg teleurstellend plaatje komende van deze twee. Klinkt als een crowd pleaser ipv een duisterdere track met die 2013 atmosfeer waar ik op hoopte gezien de classics set die ze op Qapital gingen draaien. Dan vind vaak de crowd pleasers van deze twee artiesten nog best goed, maar in dit geval klinkt het alsof het met haast is gemaakt om het op tijd af te krijgen. Jammer eigenlijk want ik vind de vocal erg goed, maar dat toch wel irritante fluisteren, de abrupte lange break en de net-niet melodie hadden toch stukken beter uitgevoerd kunnen worden in mijn opinie.