Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Jezus, wat is iedereen zichzelf weer aan t opfokken hier. Break klinkt weer vrij standaard, kick zal zoals altijd niet het sterkste punt van de track zijn wat voor mij de plaat 'on-af' maakt.. Al is dat dus een speculatie. Vette climax wel en ze te horen een mooie uitdaging om kickrolls te gaan leren. Maar Jezus mensen, keep your dick in your pants.


Mvr. Gangsterdwerg heeft d'r dag weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 22:50 
 

Haha dakkie toch. Ja t valt altijd zo op dat iedereen zo ongelofelijk lyrisch is bij de platen van b-front. Ik snap dat gewoon niet zo. Lijkt haast alsof iedereen extra enthousiast doet omdat iedereen dat doet in t topic. Maar zal wel aan mij liggen ;).En verder zeg ik toch dat ik de plaat wel tof vind? Maar ik hoor niet echt perse iets zwaar vernieuwends waardoor bij mij de wow-factor erin knalde.

Joah misschien beetje zuur dan, niks mis mee. Ik ben overigens wel lyrisch over die blackout remix, al komt dat ook al wel door t bazige origineel. Manier hoe de kick erin komt is zwaar baas. Al heeft dat er verder niks mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 07:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front tracks onderling hebben inderdaad niks vernieuwends maar als je ze vergelijkt met platen van andere artiesten zijn platen als Mysterias en Undiscovered vrijwel uniek, zo'n grootse sfeer hoor je niet (meer) in hedendaagse hardstyle. Als iemand een hardere track wilt maken komt diegene al vaak uit op afgezaagde duistere vocals en een zooi screeches. Daarom voelen die B-Front tracks als een frisse wind. En lang niet iedere B-Front track wordt aanbeden hoor, zo zijn de reacties op Purify en die Blackout Remix wisselend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 10:59 
 

Dat is wel waar, ik vergelijk het inderdaad met B-Front tracks. Hij is ondertussen ook al wel effe op deze toer! Sinds inner creativity brengt hij al een unieke sfeer in zijn breaks. Maar ja, het zal wel een stijl zijn die minder aanslaat bij mij want ik vind niet dat je rare dingen zegt - vind de track gewoon niet zo speciaal als iedereen denk ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ik hoop snel op een HQ versie, bijvoorbeeld in de nieuwe unleashed episode :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond One Of A Kind en Fatality echt flink tegenvallen door de kick (De sfeer en melodie in Fatality maakte dan een hoop goed), Die TBA (MF Psycho klonk t) deed me ook vrij weinig, maar dit klinkt wel als een vetter geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Robby1983 schreef:
Ik hoop snel op een HQ versie, bijvoorbeeld in de nieuwe unleashed episode :)

Dit, kan echt niet wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
B-Front tracks onderling hebben inderdaad niks vernieuwends maar als je ze vergelijkt met platen van andere artiesten zijn platen als Mysterias en Undiscovered vrijwel uniek, zo'n grootse sfeer hoor je niet (meer) in hedendaagse hardstyle. Als iemand een hardere track wilt maken komt diegene al vaak uit op afgezaagde duistere vocals en een zooi screeches. Daarom voelen die B-Front tracks als een frisse wind. En lang niet iedere B-Front track wordt aanbeden hoor, zo zijn de reacties op Purify en die Blackout Remix wisselend.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://itunes.apple.com/nl/podcast/dig ... ?l=en&mt=2
Hij staat erin! wel dik een B-freqz takeover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



25:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:

Stukken beter als MF Psycho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking dikke plaat, nondeju.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Wauw, wat een break :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een track, samen met Seven een van de vetste dit jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat, maar het gevoel in de melodie vaagt weg wanneer de kick erbij komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw wat een sfeervol nummer, echt heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: WAT een SFEER. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:31 
 
Hardtraxx Addict

Wat een gruwelijke plaat! Die melodie + sfeer + goddelijke kickrolls :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: Wat super :cry: Kippenvel all over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
:cry: Wat super :cry: Kippenvel all over.


Dit! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ben t wel eens met Nazale, ongeveer alles wat van B-Front komt wordt overheen gecumt terwijl het de hele tijd hetzelfde trucje is(behalve BO remix).... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ben t wel eens met Nazale, ongeveer alles wat van B-Front komt wordt overheen gecumt terwijl het de hele tijd hetzelfde trucje is(behalve BO remix).... :yawn:

Keer wat anders dan die schreeuwscreech stoere RAW (met hoofdletters, nooit vergeten) wat ongeveer de helft van de hardere podcasts vult :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is zeker waar >.< Daarom Phrantic/Cellrock/Geck-O :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon heerlijk duister met een goede melodie en een fantastische sfeer en niet weer zo'n anti-climaxje met screechjes. Baas :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle