Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even uit nieuwsgierigheid, ik mis (weer) een mid outro en mid intro, dit gebeurd helaas veel te vaak de laatste tijd en maakt 't voor DJ's totaal niet meer interessant om te draaien; is dit de volledige track?

Opzich is 't leuk gedaan zo, maar 't pakt me niet echt. Zowel B-Front & Frequencerz kunnen veel beter dan dit, net als 't Qapital anthem is ook dit een beetje slapjes. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:00 
 
Hardtraxx Elite

Wat een oersaaie melodie zeg. Eerste plaat van beide die me echt helemaal niks doet. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Vind het een heerlijk geslaagd anthem. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit dus niet echt veel aan. De climax is vrij saai . Frequencerz kan mij echt niet meer bekoren en ook vind ik de nieuwe tracks van B-Front steeds minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:29 
 
Hardtraxx Crew

G1LL schreef:
Even uit nieuwsgierigheid, ik mis (weer) een mid outro en mid intro

Uh.. er is wel een mid intro? Zit alleen niet in de youtube preview, op Spotify kun je m horen (alleen is ie daar wat korter).
Denk ook dat er een mid outro is aangezien de vocal doorloopt na de 2e climax, maar goed even een full afwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt tering vet :drool:

Alleen die vocals al, echt petje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 22:08 
 
Hardtraxxer

Vocals zijn goed en het is een prima plaat, maar vind het nou niet echt iets om over naar huis te schrijven.

Melodie klinkt vooral erg simpel en daardoor wat saai. Ik mis eigenlijk een extra climax met een echt varieerende melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door al dat lyrische gegeit had ik op iets beters gehoopt. De break met de zang is fenomenaal, maar alles wat daarna komt heb ik al veel te vaak gehoord. Gemiste kans wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een keer volledig geluisterd te hebben vind ik hem best saai als ik eerlijk ben, zeker na het anthem van vorig jaar. Vocals zijn heel vet, maar verder wordt het nergens spannend imo. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verdomme wat een saaie track is dit zeg. Dit heeft echt niks van wat een anthem zou moeten bevatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:25 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
InfinI schreef:
1000% niks dit.


Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe kun je dit nou 1000% niks vinden?

Om te beginnen de vocals. Dat praatje horen we in vrijwel elk anthem. In principe niks mis mee, want dat kun je dan over elk anthem wel zeggen. Vind ze ook niet barslecht of zo, het zal waarschijnlijk ook wel met de rest van de plaat te maken hebben, want:

Sowieso zijn van die doorlopende melodieën al niet mijn smaak (geen drive of ritme), maar wat deze plaat me echt tegenstaat zijn de kicks. Veel te hol, bijna Brennan Heart niveau (en dat is niet positief) en leveren vrijwel 0 kracht of energie. Gecombineerd met die saaie melodie + van die achterlijk gepitchte kickrolls en het complete plaatje is voor mij gewoon ronduit kut. Had B-front op de kicks gezet en Frequencers op de synth, dan had het een stuk beter uitgepakt denk ik.

Het enige positieve aan deze plaat, vind ik, is de zang. Terugkomend op de vocalen waren deze een stuk beter tot hun recht gekomen als de rest van de plaat ook in orde was imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze plaat echt veeel vetter dan bijvoorbeeld een Freedom of die ene andere nieuwe plaat waar iedereen zo lyrisch over is -.- Maarja, ik vond freedom eigenlijk ook helemaal niet zo heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 16:02 
 
Hardtraxxer

Weer een typische, fijne B-Freqz plaat. Alleen krijg ik hier niet echt een festival/REBiRTH gevoel bij en dat is wel wat ik graag wil horen. Beetje dubbel dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel fijn anthem. Krijg hierdoor alweer zin om in m'n korte box met een pilsie in de hand in het zonnetje te staan op een festival. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 17:37 
 
Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:
Heel fijn anthem. Krijg hierdoor alweer zin om in m'n korte box met een pilsie in de hand in het zonnetje te staan op een festival. :loving:

Ik weet niet wat een korte box is, maar ik gok dat jij dit bent?

https://www.youtube.com/watch?v=S9XMzG0brJU
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 15:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet de meest geniale track, maar alsnog een heerlijk nummer! Fijne uithalen in de melodielijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naarmate Rebirth steeds dichterbij komt en ik hem wat meer luister, hoe vetter ik hem vind worden! :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle