Kaasstaaf schreef:
Niet echt twijfelplaten die je noemt met Purge en Adaro.
Dit ook niet, er zit een overduidelijke hardstyle kick in, eurodance ligt zo'n 20 bpm lager gemiddeld en heeft niet dit soort opbouw. Het enige wat Eurodance er aan is, zijn de vocalen van het origineel die er in zitten.
Kaasstaaf schreef:
Wat dacht je van Axmo - Euro Fever bv?
Dit is big room house met eurodance en psytrance elementen.
Is niks hardstyle aan.
En ik zit zo door hun discografie heen te skippen, en dit is ook grotendeels wat ze maken en doen. EDM/Big Room House of hardstyle remakes/remixen van oude eurodance platen. Dat maakt het in de verste verte niet eurodance, het heeft de zelfde elementen, maar dat is de definitie van een remake of een remix.
Wat zij doen is niet anders dan een Sound Rush die een hardstyle versie van Rhythm Of The Night hebben gemaakt, Ecstatic die een remix van Ecuador hebben gemaakt of Dimitri Vegas & Like Mike of Vini Vici die een eurodance plaat hermaken in hun eigen EDM stijl.
Kaasstaaf schreef:
Weet niet goed wat je wil zeggen met 'Eurodance is al terug'. Zei ik ergens van niet dan? Of zoek je een schouderklopje dat je het 'al' wist?
Kaasstaaf schreef:
Lekker dat Eurodance weer terug is.
Gezien je het woord "al" verwart met "niet" blijkbaar, zal ik het voor je uitleggen. Eurodance is al terug, en niet in deze vorm want dit is geen Eurodance. Dit is hardstyle of big room house met de vocalen en melodieen van oude eurodance platen OMDAT het remakes zijn.
Kijk naar een naam als Marlon Hoffstadt, die maakt al jaren daadwerkelijke eurodance en y2ktrance. Er zijn zelfs al feesten weer tegenwoordig waar veel van dit soort muziek, inclusief de classics worden gedraaid. Het begint al wat jaren vanuit de techno scene weer te leven en is nu compleet zijn eigen ding.
Een normaal persoon die blij is met dat muziek terug komt zou geloof ik niet denken dat wanneer een ander muzieksuggesties geeft diegene om een schouderklopje vraagt
Kaasstaaf schreef:
Staat hier prima ja! Vraag me alleen af of we niet meer van dit soort platen dan ook hier neer kunnen pleuren.
Ga je gang. Als het hardstyle is, zoals dit, dan past het hier prima.