M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Aversion & Imperatorz - Save The World (-)

Label: Self Released
WEB release: 27/06/2024

Tracks:
Aversion & Imperatorz - Save The World

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 20 hours ago
Catchy plaatje :)
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
leuk nummer

de vocal heb ik weleens eerder gehoord in een ander bekend nummer, maar kan er even niet opkomen
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
SignalProd wrote:de vocal heb ik weleens eerder gehoord in een ander bekend nummer, maar kan er even niet opkomen
Je zou het bijna niet verwachten, maar dit is dus een cover van Save The World (Swedish House Mafia)
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Albatrots wrote:
SignalProd wrote:de vocal heb ik weleens eerder gehoord in een ander bekend nummer, maar kan er even niet opkomen
Je zou het bijna niet verwachten, maar dit is dus een cover van Save The World (Swedish House Mafia)
ah, dankje. ik dacht ook dat er al een hardstyle cover/remix/bootleg van gemaakt was, maar kan ook heel goed dat het klinkt als een ander nummer die erop lijkt, ik zit me al een uur helemaal suf te zoeken hahaha
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
SignalProd wrote:
Albatrots wrote:
ah, dankje. ik dacht ook dat er al een hardstyle cover/remix/bootleg van gemaakt was, maar kan ook heel goed dat het klinkt als een ander nummer die erop lijkt, ik zit me al een uur helemaal suf te zoeken hahaha
In Time Machine van Sub Zero Project zit ook basically dezelfde vocal in een van de breaks. Misschien dat je die bedoelt.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Fantazoo wrote: In Time Machine van Sub Zero Project zit ook basically dezelfde vocal in een van de breaks. Misschien dat je die bedoelt.
View on YouTube
het nummer had deze melodie, even uit mn hoofd gedaan