Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 17:42 

Hardtraxx Veteran

Aversion & Imperatorz - Save The World (-)

Label: Self Released
WEB release: 27/06/2024

Tracks:
Aversion & Imperatorz - Save The World

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 18:42 

Hardtraxx Elite

Catchy plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 19:44 

Hardtraxxer

leuk nummer

de vocal heb ik weleens eerder gehoord in een ander bekend nummer, maar kan er even niet opkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 19:54 

Hardtraxxer

SignalProd schreef:
de vocal heb ik weleens eerder gehoord in een ander bekend nummer, maar kan er even niet opkomen

Je zou het bijna niet verwachten, maar dit is dus een cover van Save The World (Swedish House Mafia)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 20:07 

Hardtraxxer

Albatrots schreef:
SignalProd schreef:

Je zou het bijna niet verwachten, maar dit is dus een cover van Save The World (Swedish House Mafia)

ah, dankje. ik dacht ook dat er al een hardstyle cover/remix/bootleg van gemaakt was, maar kan ook heel goed dat het klinkt als een ander nummer die erop lijkt, ik zit me al een uur helemaal suf te zoeken hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 08:35 

Hardtraxx Veteran

SignalProd schreef:
Albatrots schreef:
SignalProd schreef:

ah, dankje. ik dacht ook dat er al een hardstyle cover/remix/bootleg van gemaakt was, maar kan ook heel goed dat het klinkt als een ander nummer die erop lijkt, ik zit me al een uur helemaal suf te zoeken hahaha

In Time Machine van Sub Zero Project zit ook basically dezelfde vocal in een van de breaks. Misschien dat je die bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 19:56 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
In Time Machine van Sub Zero Project zit ook basically dezelfde vocal in een van de breaks. Misschien dat je die bedoelt.

het nummer had deze melodie, even uit mn hoofd gedaan
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle