M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Audiotricz & Jay Reeve - Illuminate The Way (DWX985)

Label: Dirty Workz
WEB release: 07/05/2021

Tracks:
Audiotricz & Jay Reeve - Illuminate The Way

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Zo dan, wat een fijn sfeertje en melodie. Hele 'volwassen' euforische plaat :loving:
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Goede kicks, lekkere intro zonder overdreven kicks of kickrolls, goede sfeer, lekkere melodie. Jay Reeve op het moment een van de namen die euphoric interessant houdt.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ja heerlijke track dit :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Kwalitatief allemaal prima en break zit leuk in elkaar, helaas vind ik de melodie persoonlijk een net nietje.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ja fijne plaat, ik vind die glidenotes sowieso 9 van de 10 keer wel goed uitpakken :)
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Thanks boys!

Goed om te lezen dat hij in de smaak valt. Het is overigens nog work in progress. We zullen nog wat details tweaken / toevoegen en zijn bezig met een 2e break / climax. Feedback is altijd welkom! Misschien doen we er wat mee, misschien ook niet :P

Hopelijk kunnen we de uiteindelijke versie in ieder geval snel laten horen :)
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Fijne intro!! Lekkere melodie en kicks :loving:
Hopelijk wordt de 2e climax melodie geen kopie van de 1e met octaaf hoger, vind dat nooit zo fijn klinken.
Misschien kijken hoe het 'Transcendence' effect klinkt met deze melodie in de 2e melodie? Dus dat haperende zegmaar :P
Artiest
last seen Jul 2025
Thanks!

Een octaaf hoger is wel erg hoog. Dan behoudt je dezelfde toonsoort met een hele hoge sound en melodie. Ik denk dat je een transponering in een aantal semitones bedoeld of omkeringen? Kan soms vet uitpakken, maar de melodie zit al aardig aan z'n top qua hoogte in sound dus dat zal 't niet worden.
Hardtraxx Veteran
Jay Reeve wrote:Thanks!

Een octaaf hoger is wel erg hoog. Dan behoudt je dezelfde toonsoort met een hele hoge sound en melodie. Ik denk dat je een transponering in een aantal semitones bedoeld of omkeringen? Kan soms vet uitpakken, maar de melodie zit al aardig aan z'n top qua hoogte in sound dus dat zal 't niet worden.
Dat zal mijn theoretische gebrek aan muziekkennis zijn. Maar bedoel een kopie van de eerste melodie maar dan een toon (geen octaaf dus :P ) hoger. :) Heb geen idee hoe dat in producers-kringen heet :huh:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ja, variant op de 1e climax zou leuk zijn. Niet per sé hoger, maar gewoon niet dat allebei de climaxen hetzelfde zijn. Of bijvoorbeeld een anti ipv 2e climax ofzo.
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Jay Reeve wrote:Thanks!

Hey Jay Reeve, Maak er anders in de 2e climax een triplet melodie van, lijkt me ook wel tof klinken! :)
Verder echt een hele fijne track, kan niet wachten totdat ie op Spotify verschijnt ^^
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Komt volgens Audiotricz binnen een maand uit:

View on Instagram
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
View on YouTube

8:06

Met 2e climax, ziek lekkere plaat :love:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Als je denkt dat het niet beter kan klapt die 2e climax er ff in hoor :drool: :love:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Heerlijke melodieuze plaat :loving:
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Pedaalemre wrote:Als je denkt dat het niet beter kan klapt die 2e climax er ff in hoor :drool: :love:
Dit :D. Echt een heerlijke track! (L)
Artiest
last seen Jul 2025
Thanks allemaal! Vandaag de release! :thumbsup:

View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
The Venator wrote:Heerlijke melodieuze plaat :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Belachelijk dikke plaat weer :worship: :loving: De melodie en vocalen zijn echt zo lekker.
Hardtraxx Veteran
Heerlijke track! :loving: Blij verrast met de super lekkere 2e climax :love:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Die vocals als ze op de achtergrond liggen :loving: Daarnaast heerlijke kicks, melodie en sfeertje, super! :worship:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Heerlijke plaat! :love:
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 22 days ago
Typische Jay Reeve melo, dus: :loving: :loving: :loving: