Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 2 hours ago
Audiotricz & Ecstatic - Progressive Hardstyle (DWXCD047)

Label: Dirty Workz
WEB release: 11/10/2024

Tracks:
01. Intro
02. ⁠Unstoppable
03. ⁠Again & Again
04. ⁠Rewind
05. ⁠Always & Forever ft. David Levine
06. ⁠Where We Belong ft. RXBY
07. ⁠Better
08. ⁠Bow Down ft. Lloren
09. ⁠Through It All ft. Dan Marinaro
10. ⁠In Our Heads ft. MERYLL
11. ⁠Trinity
12. ⁠Promise Me

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Image
Last edited by 122Stan on 11 Oct 2024 15:46, edited 6 times in total.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Hopelijk staat de track van slide 1 View on Instagram hier ook op
Kan hem zo nog niet plaatsen tussen de titels
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
hurricane wrote:Hopelijk staat de track van slide 1 View on Instagram hier ook op
Lijkt me dat die dan 11. Trinity is :P Rest had hiervoor al een naam, maar die nog niet.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 23 days ago
hurricane wrote:Hopelijk staat de track van slide 1 View on Instagram hier ook op
De track van de 1e slide is ´Trinity´ en dus aanwezig op het album :thumbsup:

Hier toevallig nog mensen die naar het album event gaan volgende week vrijdag.. :clap:
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 22 days ago
Minispark wrote: Hier toevallig nog mensen die naar het album event gaan volgende week vrijdag.. :clap:
Zeeeekers. Wordt episch.

Vet album lijkt dit te gaan worden, oude klappers als Bow Dow met nieuw spul want nog weinig gedraaid is en redelijk nieuw voelt.

Leuke stroming binnen de hardstyle met dedicated publiek :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Uiteraard meteen besteld ^^
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Ik weet nog steeds niet wat ik van deze tracks moet vinden. Aan de ene kant is het goed dat er weer wat mee op euforisch lijkende hardstyle wordt gemaakt. Maar aan de andere kant zit daar meteen het probleem. Dit is op euforisch lijkende hardstyle. Dit is niet echt zoals het vroeger was.

De tracks zijn namelijk niet heel spannend, vrij leef, de kicks te hol en raw achtig en de synths passen ook niet. Dit is een poging euforisch te maken maar dan door op dezelfde manier te produceren als bij raw gebeurd.

Te hol, te schel, te leeg en te simpel. Niet dat deze tracks slecht zijn. Maar het is gewoon net ff niet wat er beloofd wordt.
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 8 minutes ago
Jeffreylp wrote:Ik weet nog steeds niet wat ik van deze tracks moet vinden. Aan de ene kant is het goed dat er weer wat mee op euforisch lijkende hardstyle wordt gemaakt. Maar aan de andere kant zit daar meteen het probleem. Dit is op euforisch lijkende hardstyle. Dit is niet echt zoals het vroeger was.

De tracks zijn namelijk niet heel spannend, vrij leef, de kicks te hol en raw achtig en de synths passen ook niet. Dit is een poging euforisch te maken maar dan door op dezelfde manier te produceren als bij raw gebeurd.

Te hol, te schel, te leeg en te simpel. Niet dat deze tracks slecht zijn. Maar het is gewoon net ff niet wat er beloofd wordt.
Waar is er gezegd dat het net zo als vroeger moet zijn dan? Ik vind alle tot nu toe uitgebrachte progressive hardstyle nummers vet en fantastisch op feesten (maar goed, ik typ dit ook terwijl ik m'n PH merch aan heb dus zal wel vooroordeel hebben :P). Jammer dat er (nog) geen vinyl versie is.
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Jeffreylp wrote:Ik weet nog steeds niet wat ik van deze tracks moet vinden. Aan de ene kant is het goed dat er weer wat mee op euforisch lijkende hardstyle wordt gemaakt. Maar aan de andere kant zit daar meteen het probleem. Dit is op euforisch lijkende hardstyle. Dit is niet echt zoals het vroeger was.

Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak hahaha
Ik vind het op basis van de previews echt een verademing wat betreft euphorische hardstyle.
Beetje met een knipoog naar de oude style, door middel van de sounddesign. Maar toch fris voor 2024!
Precies de style die mij in the feels raakt :cry:
Kan ook echt niet wachten om deze muziek te horen op Melodic Madness
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Sven-O wrote:

Waar is er gezegd dat het net zo als vroeger moet zijn dan? Ik vind alle tot nu toe uitgebrachte progressive hardstyle nummers vet en fantastisch op feesten (maar goed, ik typ dit ook terwijl ik m'n PH merch aan heb dus zal wel vooroordeel hebben :P). Jammer dat er (nog) geen vinyl versie is.
Nou ja ik had het idee dat het een stuk meer als vroeger zou worden. Maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben.

Blijft nog steeds dat ik de tracks vrij leeg en hol vindt en toch ff een randje te hard is. het lijkt nog te veel op raw. Het voelt nog te veel als tracks die gemaakt zijn om goedkoop te scoren ipv goede muziek te maken. Het is al zo veel beter dan 90% van de tracks die uitkomen dus ik vind dit album en het hele Progressive Hardstyle idee de moeite waard. Het is nog alleen niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Zin in deze.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Minispark wrote:

Hier toevallig nog mensen die naar het album event gaan volgende week vrijdag.. :clap:
Hey vriend :D
Hardtraxxer
last seen 8 minutes ago
Ronzz wrote:Zin in deze.
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 19 hours ago
ja idd zin in dit. dit stijltje 'saved' euphoric ook veel meer dan brennan fart z'n album.
Hardtraxxer
last seen 8 minutes ago
Zaagkick wrote:ja idd zin in dit. dit stijltje 'saved' euphoric ook veel meer dan brennan fart z'n album.
Reddit wrote:from the description of the Save Euphoric Vinyl:
"Save Euphoric might seem like the genre needs to be saved and Brennan Heart is the one who’s going to do it, but it is actually a lifetime of stories melted in to an album."
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 19 hours ago
betere euphoric in ieder geval. maargoed die quote is natuurlijk gewoon gelul. wat hebben verhalen uit je leven te maken met de tekst 'save euphoric'? geef gewoon toe 'ja ik noem het album save euphoric maar bedoel eig wat anders maar heb nu wel iedereen z'n aandacht met deze clickbait albumtitel haha gr dj fabian'
Last edited by Zaagkick on 10 Oct 2024 18:21, edited 1 time in total.
P
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Zaagkick wrote:betere euphoric in ieder geval. maargoed die quote is gewoon gelul. wat hebben verhalen uit je leven te maken met de tekst 'save euphoric'? geef gewoon toe 'ja ik noem het album save euphoric maar bedoel eig wat anders maar heb nu wel iedereen z'n aandacht met deze clickbait albumtitel haha gr dj fabian'
:lol:
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Remi wrote:
Minispark wrote:

Hey vriend :D
Hey, jij hier hahah, wist niet dat jij ook zo´n ouderwetse hardtraxxer was xd :thumbsup:
T
Hardtraxxer
538 posts member since 2010
last seen 8 days ago
JAAA dit is goed!! Sowieso dikke support voor deze sound..love it! :love: :thumbsup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Promise Me :cry: :worship:
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 2 hours ago
Ligt het aan mij of missen er twee tracks in het album? Unstoppable en In Our Heads, zowel op Spotify als Soundcloud.

Image
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 30 minutes ago
Boeiend, die platen zijn al lang gereleased.
P
Hardtraxxer
last seen 22 days ago
Vet album geworden. Met Bow Dow voor mij toch wel op nummer 1.
ENIGE minpuntje(s), maar 10 nummers en Trinity duurt nog geen 2 min.
Misschien is er een extended versie voor live ofzo. Dan horen we die vast zo. Op naar Rolluik!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
122Stan wrote:Ligt het aan mij of missen er twee tracks in het album? Unstoppable en In Our Heads, zowel op Spotify als Soundcloud.
Dat terwijl Apple Music / Tidal en Qobuz wel gewoon 12 tracks hebben.

al lijkt er wel een serieus kwaliteitsprobleem met tracks 8, 9 en 10 te zijn en 11 is ook niet heel best. Als je namelijk een echt plateau kan zien in de spectogram kan zien is er wel wat mis. en je hoort het duidelijk.
Last edited by Jeffrey2107 on 12 Oct 2024 13:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Die laatste climax in Rewind. Wat een genot. Evenals dit hele album. Deze gaat nog heel vaak op repeat. En toch blijft Unstoppable voor mij de persoonlijke favoriet. Wat een euforie.