Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 17:36 

Hardtraxx Addict

Audiotricz & Ecstatic - Progressive Hardstyle (DWXCD047)

Label: Dirty Workz
WEB release: 11/10/2024

Tracks:
01. Intro
02. ⁠Unstoppable
03. ⁠Again & Again
04. ⁠Rewind
05. ⁠Always & Forever ft. David Levine
06. ⁠Where We Belong ft. RXBY
07. ⁠Better
08. ⁠Bow Down ft. Lloren
09. ⁠Through It All ft. Dan Marinaro
10. ⁠In Our Heads ft. MERYLL
11. ⁠Trinity
12. ⁠Promise Me

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 19:11 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk staat de track van slide 1 https://www.instagram.com/p/C4GYtTwtCVZ/ hier ook op
Kan hem zo nog niet plaatsen tussen de titels
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 22:12 

Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Hopelijk staat de track van slide 1 https://www.instagram.com/p/C4GYtTwtCVZ/ hier ook op

Lijkt me dat die dan 11. Trinity is :P Rest had hiervoor al een naam, maar die nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 22:56 

Hardtraxxer

hurricane schreef:

De track van de 1e slide is ´Trinity´ en dus aanwezig op het album :thumbsup:

Hier toevallig nog mensen die naar het album event gaan volgende week vrijdag.. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 08:23 

Hardtraxxer

Minispark schreef:
Hier toevallig nog mensen die naar het album event gaan volgende week vrijdag.. :clap:

Zeeeekers. Wordt episch.

Vet album lijkt dit te gaan worden, oude klappers als Bow Dow met nieuw spul want nog weinig gedraaid is en redelijk nieuw voelt.

Leuke stroming binnen de hardstyle met dedicated publiek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 09:12 

Hardtraxx Crew

Uiteraard meteen besteld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 13:44 

Ik weet nog steeds niet wat ik van deze tracks moet vinden. Aan de ene kant is het goed dat er weer wat mee op euforisch lijkende hardstyle wordt gemaakt. Maar aan de andere kant zit daar meteen het probleem. Dit is op euforisch lijkende hardstyle. Dit is niet echt zoals het vroeger was.

De tracks zijn namelijk niet heel spannend, vrij leef, de kicks te hol en raw achtig en de synths passen ook niet. Dit is een poging euforisch te maken maar dan door op dezelfde manier te produceren als bij raw gebeurd.

Te hol, te schel, te leeg en te simpel. Niet dat deze tracks slecht zijn. Maar het is gewoon net ff niet wat er beloofd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 13:58 

Hardtraxxer

Jeffreylp schreef:
Ik weet nog steeds niet wat ik van deze tracks moet vinden. Aan de ene kant is het goed dat er weer wat mee op euforisch lijkende hardstyle wordt gemaakt. Maar aan de andere kant zit daar meteen het probleem. Dit is op euforisch lijkende hardstyle. Dit is niet echt zoals het vroeger was.

De tracks zijn namelijk niet heel spannend, vrij leef, de kicks te hol en raw achtig en de synths passen ook niet. Dit is een poging euforisch te maken maar dan door op dezelfde manier te produceren als bij raw gebeurd.

Te hol, te schel, te leeg en te simpel. Niet dat deze tracks slecht zijn. Maar het is gewoon net ff niet wat er beloofd wordt.

Waar is er gezegd dat het net zo als vroeger moet zijn dan? Ik vind alle tot nu toe uitgebrachte progressive hardstyle nummers vet en fantastisch op feesten (maar goed, ik typ dit ook terwijl ik m'n PH merch aan heb dus zal wel vooroordeel hebben :P). Jammer dat er (nog) geen vinyl versie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 14:00 

Hardtraxxer

Jeffreylp schreef:

Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak hahaha
Ik vind het op basis van de previews echt een verademing wat betreft euphorische hardstyle.
Beetje met een knipoog naar de oude style, door middel van de sounddesign. Maar toch fris voor 2024!
Precies de style die mij in the feels raakt :cry:
Kan ook echt niet wachten om deze muziek te horen op Melodic Madness
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 18:44 

Sven-O schreef:
Jeffreylp schreef:

Waar is er gezegd dat het net zo als vroeger moet zijn dan? Ik vind alle tot nu toe uitgebrachte progressive hardstyle nummers vet en fantastisch op feesten (maar goed, ik typ dit ook terwijl ik m'n PH merch aan heb dus zal wel vooroordeel hebben :P). Jammer dat er (nog) geen vinyl versie is.

Nou ja ik had het idee dat het een stuk meer als vroeger zou worden. Maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben.

Blijft nog steeds dat ik de tracks vrij leeg en hol vindt en toch ff een randje te hard is. het lijkt nog te veel op raw. Het voelt nog te veel als tracks die gemaakt zijn om goedkoop te scoren ipv goede muziek te maken. Het is al zo veel beter dan 90% van de tracks die uitkomen dus ik vind dit album en het hele Progressive Hardstyle idee de moeite waard. Het is nog alleen niet helemaal wat ik er van verwacht had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 11:58 

Hardtraxxer

Zin in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 12:01 

Hardtraxx Veteran

Minispark schreef:
hurricane schreef:

Hey vriend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2024 16:10 

Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Zin in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2024 16:12 

Hardtraxx Addict

ja idd zin in dit. dit stijltje 'saved' euphoric ook veel meer dan brennan fart z'n album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2024 16:22 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
ja idd zin in dit. dit stijltje 'saved' euphoric ook veel meer dan brennan fart z'n album.

Reddit schreef:
from the description of the Save Euphoric Vinyl:
"Save Euphoric might seem like the genre needs to be saved and Brennan Heart is the one who’s going to do it, but it is actually a lifetime of stories melted in to an album."
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2024 16:27 

Hardtraxx Addict

betere euphoric in ieder geval. maargoed die quote is natuurlijk gewoon gelul. wat hebben verhalen uit je leven te maken met de tekst 'save euphoric'? geef gewoon toe 'ja ik noem het album save euphoric maar bedoel eig wat anders maar heb nu wel iedereen z'n aandacht met deze clickbait albumtitel haha gr dj fabian'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2024 17:29 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
betere euphoric in ieder geval. maargoed die quote is gewoon gelul. wat hebben verhalen uit je leven te maken met de tekst 'save euphoric'? geef gewoon toe 'ja ik noem het album save euphoric maar bedoel eig wat anders maar heb nu wel iedereen z'n aandacht met deze clickbait albumtitel haha gr dj fabian'

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 10:30 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Minispark schreef:
hurricane schreef:

Hey vriend :D

Hey, jij hier hahah, wist niet dat jij ook zo´n ouderwetse hardtraxxer was xd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 11:42 

Hardtraxxer

JAAA dit is goed!! Sowieso dikke support voor deze sound..love it! :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 15:12 

Hardtraxx Veteran

Promise Me :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 15:49 

Hardtraxx Addict

Ligt het aan mij of missen er twee tracks in het album? Unstoppable en In Our Heads, zowel op Spotify als Soundcloud.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 17:28 

Hardtraxx Veteran

Boeiend, die platen zijn al lang gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 18:09 

Hardtraxxer

Vet album geworden. Met Bow Dow voor mij toch wel op nummer 1.
ENIGE minpuntje(s), maar 10 nummers en Trinity duurt nog geen 2 min.
Misschien is er een extended versie voor live ofzo. Dan horen we die vast zo. Op naar Rolluik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 19:23 

122Stan schreef:
Ligt het aan mij of missen er twee tracks in het album? Unstoppable en In Our Heads, zowel op Spotify als Soundcloud.

Dat terwijl Apple Music / Tidal en Qobuz wel gewoon 12 tracks hebben.

al lijkt er wel een serieus kwaliteitsprobleem met tracks 8, 9 en 10 te zijn en 11 is ook niet heel best. Als je namelijk een echt plateau kan zien in de spectogram kan zien is er wel wat mis. en je hoort het duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2024 20:39 

Hardtraxx Elite

Die laatste climax in Rewind. Wat een genot. Evenals dit hele album. Deze gaat nog heel vaak op repeat. En toch blijft Unstoppable voor mij de persoonlijke favoriet. Wat een euforie.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle