Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Totaal niet onder de indruk meer van deze heren, mis de tijd van Inception en Let There Be Light :cry:
Tracks die ze tegenwoordig maken zijn niet interessant voor mij helaas


Ik heb dit ook! En ik denk dat dit album ook geen succes gaat worden! Met een lege Partyflock agenda lijkt het wel alsof ze hun beste tijd hebben gehad.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 17:12 
 
Hardtraxx Crew

jeff schreef:
Totaal niet onder de indruk meer van deze heren, mis de tijd van Inception en Let There Be Light :cry:
Tracks die ze tegenwoordig maken zijn niet interessant voor mij helaas

Vind Renegade (oude versie was zoveel beter :x) en Way of the Wicked nog wel vet, maar verder eens met dit ja. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich een aardig eerste gedeelte van het album. Skywards wel echt de favoriet, hele meeslepende plaat.

Distance is wel echt een overbodige plaat, vrij standaard en saai helaas. Die Cryogenic achtige mid intro kick in de let there be light remix blijft voor mij wel echt hilarisch. Verder zijn Energy en Way of the wicked gewoon gezellig.

Overigens vind ik de Ecstatic remix van alchemy of hardstyle ook echt heel tof geworden, heel vet hoe die tweede climax erin komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
jeff schreef:
Totaal niet onder de indruk meer van deze heren, mis de tijd van Inception en Let There Be Light :cry:
Tracks die ze tegenwoordig maken zijn niet interessant voor mij helaas


Ik heb dit ook! En ik denk dat dit album ook geen succes gaat worden! Met een lege Partyflock agenda lijkt het wel alsof ze hun beste tijd hebben gehad.. :x


Nee komt wel goed met deze gasten. Lege partyflock zegt natuurlijk niks, want daar staan de meeste feesten niet op, en daarnaast is het aanbod van mainstream hardstyle deze maanden altijd zeer beperkt.

Hier zie je dat ze wel wat boekingen hebben:
https://www.bandsintown.com/a/5534692-audiotricz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Met een lege Partyflock agenda lijkt het wel alsof ze hun beste tijd hebben gehad.. :x

Die zijn gewoon even de batterij weer aan het opladen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom nou weer toch die mid-intro aanpassen in Way of the wicked, dat maakte de track nou net juist zo gaaf. Waarom moeten ze altijd alles toch weer aanpassen terwijl de track gewoon al perfect was. En ik ben geen fan van die gitaar, althans in deze track niet. Zonde!
https://open.spotify.com/track/2RVwQkI2 ... XT9pb0HKyw
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Hier zie je dat ze wel wat boekingen hebben


Klopt maar dat is alsnog erg weinig toch? Vanaf vorig jaar september elke maand 1. Kan me niet voorstellen dat dat genoeg oplevert voor 2 personen maar goed :)


Alm1ghty schreef:
Die zijn gewoon even de batterij weer aan het opladen.


Ben benieuwd! Ik heb echt het idee dat ze niet met de echte A-artiesten mee kunnen komen op dit moment en dat de nog net niet A-artiesten ze aan het inhalen zijn.. Maar goed we shall see :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind t wel een leuk album :) . Helaas niet heel veel nieuwe muziek, maar de nieuwe muziek die op het album staat is imo wel beter dan de oudere nummers op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat matig dit zeg. Waar de gehele mainstream op het moment aan het innoveren is lijkt het wel alsof Audiotricz doelbewust de vertrouwde sound weer hebben opgezocht. Wel oke ofzo maar het wordt nergens spannend. Jammer want dat waren ze vroeger wel ;) Samen met Bass Modulators enorm afgezwakt. Tijd voor een nieuwe frisse wind in de vorm van Jay Reeve, Primeshock en Keltek oa
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best een leuk album maar het is niet zo dat ik nu ineens weer persé een set van ze moet meemaken om deze platen een keer live te horen.
Van de platen die ik nog niet kende vind ik Skywards de beste. Fijne melodie en die gitaar sounds doen het weer erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 19:38 
 
Hardtraxxer

code black remix :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Skywards wel echt de favoriet


Don't Say Goodbye (al eerder gereleased) & Ecstatic Remix zijn ook tof. Voor de rest maar meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Wat matig dit zeg. Waar de gehele mainstream op het moment aan het innoveren is lijkt het wel alsof Audiotricz doelbewust de vertrouwde sound weer hebben opgezocht. Wel oke ofzo maar het wordt nergens spannend. Jammer want dat waren ze vroeger wel ;) Samen met Bass Modulators enorm afgezwakt. Tijd voor een nieuwe frisse wind in de vorm van Jay Reeve, Primeshock en Keltek oa


Precies dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dit album ook even een goede luisterbeurt gegeven. Distance, Let There Be Light Remix, Way Of The Wicked en Energy doen me echt helemaal niks. De rest vind ik best wel frisse nummers waarbij Skywards en Don't Say Goodbye er nog redelijk uitspringen. Maar ik ben bang dat dit album snel zalvervelen. Ben het verder ook wel deels met Jordi eens, ze waren vroeger beter en de platen zijn niet echt spannend. Ik heb wat dat betreft ook liever de meer energieke sound van Primeshock, Jay Reeve, Retrospect etc.

Kort gezegd een album dat prima wegluistert voor in de auto of tijdens het studeren ofzo maar wat verder niks speciaals heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kan me goed vinden in woorden van Jordi, dit album komt letterlijk een jaar te laat en zelfs dan was
het al niet vooruitstrevend geweest

Zal hem niet vaak tot niet aan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 18:23 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit dus werkelijk fantastisch, bijna alle euforische platen raken mij op een manier die andere producers nalaten. Combinatie van pop vocals met catchy melodieën. Ik ben het er wel mee eens dat het album wat uitgebreider mocht of eerder uit moest komen. Shamed en Don´t say goodbye al helemaal grijsgedraaid. Denk dat dat op het album van Ran-D nog veel erger wordt.

Shamed en Renegades stonden in m'n top 10 van dit jaar, vind die Code Black remix erg veel drive bevatten.
Distance lijkt me net te veel op wherever the light ends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 17:30 
 
Hardtraxxer

Tja, kom je met een album waar de helft al van is uitgebracht zijn het radio edits :thumbdown: . verder alleen Way of the Wicked en Skywards leuk,de heren zijn voor mij al een beste tijd niet interessant meer en ook door een flink aantal nieuwe mensen voorbij gestreefd oa Jay Reeve / Demi Kanon / Keltek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 08:51 
 
Hardtraxxer

Eens met het bovenstaande,

Is het slecht, nee helemaal niet, er is een stuk slechter geproduceerd album uitgekomen de afgelopen week.
is het spannend, ook niet.

Op een album mag het ook wel iets spannender worden dan invoornamelijk een hokje blijven (de collabs zijn ook niet spannend, klinken anders kwa sounds maar niet dusdanig dat ze eruit springen).

Zal een aantal nummers ( Skywards, Way Of The Wicked en Ecstatic remix) wel vaker luisteren maar niet grijs draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind zeker niet het hele album goed (Supersonic, Different, Way Of The Wicked zelfs ronduit kut).

Maar nummers als Shamed, Distance, Skywards, Renegade en Don't Say Goodbye vind ik wel heel fijn. Ik hou echt van dat type hardstyle. Niet teveel poespas, niet allemaal van die gare anti's (het lijkt tegenwoordig wel alsof elke plaat een anti moet hebben), gewoon straightforward en dansbare hardstyle kicks, beetje gevoelige vocals erbij. I like.

Was inderdaad wel beter geweest als het album en jaar geleden uitgebracht was.

Ecstatic Remix van Alchemy Of Hardstyle is overigens ook best goed te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2020 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skywards is vanwege copyright issues offline gehaald.
Jammer genoeg zo'n beetje de beste plaat die erop staat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2020 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Skywards is vanwege copyright issues offline gehaald.
Jammer genoeg zo'n beetje de beste plaat die erop staat :(


copyrights op de vocals beetje vaag, aan welke track kunnen die gekoppeld worden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 06:54 
 
Hardtraxxer

HardstyleFreak schreef:
Fusionmania schreef:
Skywards is vanwege copyright issues offline gehaald.
Jammer genoeg zo'n beetje de beste plaat die erop staat :(


copyrights op de vocals beetje vaag, aan welke track kunnen die gekoppeld worden dan?


Idd ontzettend vaag, eerst het album releasen en dan problemen krijgen rond deze track heel vaag, track btw het beste van dit album, hopenlijk kan deze alsnog een release krijgen in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeff schreef:
HardstyleFreak schreef:
Fusionmania schreef:
Skywards is vanwege copyright issues offline gehaald.
Jammer genoeg zo'n beetje de beste plaat die erop staat :(


copyrights op de vocals beetje vaag, aan welke track kunnen die gekoppeld worden dan?


Idd ontzettend vaag, eerst het album releasen en dan problemen krijgen rond deze track heel vaag, track btw het beste van dit album, hopenlijk kan deze alsnog een release krijgen in de toekomst.


snap er niks van dat ze op deze track copyright claim hebben, heb ze er naar gevraagd geen antwoord gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze zouden er alles aan doen om hem zo snel mogelijk weer online te krijgen zeiden ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2020 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duurt wel lang zo met Skywards :slow:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle