Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:03 
 
Hardtraxx Crew

Mag naar releases. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een euforische bom op Lose Control. Label staat wel garant voor kwaliteit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 21:21 
 
Hardtraxx Addict

Hele mooi plaat hoor! De opbouw klinkt alleen iets meer geforceerd dan Timeless imo, dat klonk natuurlijker, of rustiger...desalniettemin zijn deze heren goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Khadber schreef:
Nog een euforische bom op Lose Control. Label staat wel garant voor kwaliteit :thumbup:


Ze zijn goed bezig bij LCM inderdaad :P


helemaal mee eens! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 14:19 
 
Hardtraxx Addict

Fijne plaat hoor.
Ben benieuwd als ze eens een eigen sound hebben wat ze kunnen brouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft een heerlijke plaat. Wat een melodie en feeling zit hier in. Wel lief dat ze de No Time To Waste klok mochten gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Gelukkig worden er tussen al die uitgemolken RAW platen ook nog van dit soort tracks gemaakt, heerlijk :loving:


True that :thumbsup: Maar wat een heeerlijke track dit zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 21:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Blijft een heerlijke plaat. Wat een melodie en feeling zit hier in. Wel lief dat ze de No Time To Waste klok mochten gebruiken.

Alles in deze plaat ruikt naar Wildstylez, ik denk dus ook niet dat ze deze zelf hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nog een euforische bom op Lose Control.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

TheEntity schreef:
ThaBomba. schreef:
Blijft een heerlijke plaat. Wat een melodie en feeling zit hier in. Wel lief dat ze de No Time To Waste klok mochten gebruiken.

Alles in deze plaat ruikt naar Wildstylez, ik denk dus ook niet dat ze deze zelf hebben gemaakt.

Omdat Wildstylez toevallig 3 jaar geleden Timeless heeft gemaakt, en deze plaat lijkt daarop qua structuur denk jij gelijk dat Audiotricz zelf niet produceren? Lees dit even door en voeg Audiotricz even toe op Skype. Kunnen ze het je haarfijn uitleggen.

iMark schreef:
Audiotricz hebben gereageerd op Harderstate omdat daar ook de twijfel is of dit geen Wildstylez plaat is:
Audiotricz:
Hi there!

Just to make everything clear once and for all; Nobody helped us out with any of our produced tracks.
If you guys want you can add me on skype ([email protected]). I can show you every single track we made:))

I agree we sometimes do approach our sound design like Bas and Joram are doing. But there's nothing wrong with that right? They are just a big inspiration.
None of them ever helped us out producing a track. Also not sharing soundbanks or whatever...

Just enjoy the music guys;-)


Grtz Léon
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 00:45 
 
Hardtraxx Crew

Heb wel eens met ze op Skype gezeten, produceren zelf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

iMark schreef:
TheEntity schreef:
ThaBomba. schreef:
Blijft een heerlijke plaat. Wat een melodie en feeling zit hier in. Wel lief dat ze de No Time To Waste klok mochten gebruiken.

Alles in deze plaat ruikt naar Wildstylez, ik denk dus ook niet dat ze deze zelf hebben gemaakt.

Omdat Wildstylez toevallig 3 jaar geleden Timeless heeft gemaakt, en deze plaat lijkt daarop qua structuur denk jij gelijk dat Audiotricz zelf niet produceren? Lees dit even door en voeg Audiotricz even toe op Skype. Kunnen ze het je haarfijn uitleggen.

Ik had het niet over de structuur, want deze plaat is geniaal en lijkt totaal niet op Timeless, ik had het over de sounds die gebruikt zijn in deze plaat, dat geeft mij het idee dat Joram deze plaat heeft gemaakt, daar kan je me geen ongelijk in geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:42 
 

of ze gebruiken wildstylez zijn soundbank, zo klinkt het voor mij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ze zijn geinspireerd door hun (Ws/NC) sounds. Is een verschil met het gebruiken van zijn soundbank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 15:07 
 

iMark schreef:
Ze zijn geinspireerd door hun (Ws/NC) sounds. Is een verschil met het gebruiken van zijn soundbank.


ja oke dat is natuurlijk ook mogelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 11:44 
 
Hardtraxx Elite



Vind ik aardig! ^^

De opbouw naar de climax duurt wel verschrikkelijk lang, dat had zeker korter gekund. Zeker omdat de melodie in de break doorzet in de climax lijkt de track erg langdradig. De kicks zijn ook niet helemaal mijn smaak, maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb een lange tijd Audiotricz, Atmozfearz etc genegeerd. Nou vraag ik me af: waarom? Echt een heerlijk plaatje dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:33 
 
Hardtraxxer

Heerlijke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Steeds meer bij meer vertrek ik weer richting de mainstream. Door dit soort plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Steeds meer bij meer vertrek ik weer richting de mainstream. Door dit soort plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 10:25 
 

Franky schreef:
Pipa schreef:
Steeds meer bij meer vertrek ik weer richting de mainstream. Door dit soort plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pure perfectie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net in de set van BH bij Slam gehoord, wat een ongelofelijk fijne plaat zeg. :thumbsup:
Toch maar weer wat vaker dit soort namen checken, deed ik eigenlijk nooit meer omdat er (voor mij) nooit wat boeiends vanaf kwam, maar merk toch dat ik de laatste tijd steeds vaker nummers vind uit deze tijd die ik totaal gemist heb, maar echt super zijn! :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle