Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeerlijke anthem, maar vond die van vorig jaar ook mega. Prima anthems de afgelopen 2 jaar. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We worden dit jaar wel erg verwent met 2 geweldige anthems, zowel deze als die van E-Force zijn heerlijk ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb echt niks met die zeurderige synths die Atmozfears altijd gebruikt. Ook deze plaat pakt me weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is deze melodie niet een kopie van Wasted Penguinz - Evergreen? Naar mijn idee wel.


@35:31 - Wasted Penguinz - Evergreen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 14:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Is deze melodie niet een kopie van Wasted Penguinz - Evergreen? Naar mijn idee wel.


@35:31 - Wasted Penguinz - Evergreen


Neejoh. De synth kan ik begrijpen ja, zo 'zeurderig'. Melodie loopt echt wel even anders :P

Btw:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat weer :loving: Zo'n dikke sounds zijn hierin verwerkt en melodie is lekker zweverig. Atmozfears kan imo weinig fout doen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
PEPii schreef:
Is deze melodie niet een kopie van Wasted Penguinz - Evergreen? Naar mijn idee wel.


@35:31 - Wasted Penguinz - Evergreen


Neejoh. De synth kan ik begrijpen ja, zo 'zeurderig'. Melodie loopt echt wel even anders :P

Btw:



Ja kopie is wat heftig bewoord, maar vind het wel overeenkomsten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit ook niet echt denderend moet ik zeggen.

Kicks hebben een basswall van hier tot tokyo en de holheid van de punch -die weer kilometers losstaat van de tail overigens- laat het geheel van de kick niet veel beter klinken.

Vocalen zijn ook weer lekker nietszeggend en vind je in elke raw plaat tegenwoordig (SZP - The Project kopie??). Vrij kansloos om hem in een anthem te gooien dus. De enige manier hoe ze verband leggen met Q-base is door letterlijk te zeggen "this is Q-base". Als dat er niet in zat had het gewoon een totaal random andere plaat kunnen zijn.

Wat de lead betreft weet ik niet goed wat ik er van moet maken. Er is niet echt een melodie, maar toch weer wel. Veel gevoel of sfeer word er ook niet gekweekt want het gaat om de haverklap van majeur naar mineur. En tja, daar houdt het eigenlijk wel een beetje op met sampling. Leeg, nadruk op kicks, niks vult elkaar aan of is op elkaar afgestemd: Ik val in slaap.

Het enige vette aan deze plaat is de mid vind ik. Prima kicks en een flinke bak drive. Ook wordt er gespeeld met de melodie die terug komt in de climax (voor zover die aanwezig is dus), ook altijd vet.

Blijf toch voorstander van de Lost In Dreams melodie. Kan me niet schelen hoe vaak die geremixt wordt, maar juist gezien dit de laatste editie van Q-base is had ik 'm graag terug willen zien. Defqon is melodieus en zomers, Qlimax is rauw en duister en Q-base is Lost In Dreams. Tenminste, zo was het ooit. Jammer dat het zo moet eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat dit! Wat een kicks kan Atmozfears toch maken. Zo heerlijk clean met een fijne melodie! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Is deze melodie niet een kopie van Wasted Penguinz - Evergreen? Naar mijn idee wel.

Toen ik net de HQ van deze track (Q-Base anthem) opzetten, moest ik ook direct aan die WP plaat denken. Kan daardoor ook maar moeilijk naar deze track luisteren :/. Alles klinkt rete dik, maar stoor me nu zo aan de melo dat ik hem niet veel vaker op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Ik vind dit ook niet echt denderend moet ik zeggen.

Kicks hebben een basswall van hier tot tokyo en de holheid van de punch -die weer kilometers losstaat van de tail overigens- laat het geheel van de kick niet veel beter klinken.

Vocalen zijn ook weer lekker nietszeggend en vind je in elke raw plaat tegenwoordig (SZP - The Project kopie??). Vrij kansloos om hem in een anthem te gooien dus. De enige manier hoe ze verband leggen met Q-base is door letterlijk te zeggen "this is Q-base". Als dat er niet in zat had het gewoon een totaal random andere plaat kunnen zijn.

Wat de lead betreft weet ik niet goed wat ik er van moet maken. Er is niet echt een melodie, maar toch weer wel. Veel gevoel of sfeer word er ook niet gekweekt want het gaat om de haverklap van majeur naar mineur. En tja, daar houdt het eigenlijk wel een beetje op met sampling. Leeg, nadruk op kicks, niks vult elkaar aan of is op elkaar afgestemd: Ik val in slaap.

Het enige vette aan deze plaat is de mid vind ik. Prima kicks en een flinke bak drive. Ook wordt er gespeeld met de melodie die terug komt in de climax (voor zover die aanwezig is dus), ook altijd vet.

Blijf toch voorstander van de Lost In Dreams melodie. Kan me niet schelen hoe vaak die geremixt wordt, maar juist gezien dit de laatste editie van Q-base is had ik 'm graag terug willen zien. Defqon is melodieus en zomers, Qlimax is rauw en duister en Q-base is Lost In Dreams. Tenminste, zo was het ooit. Jammer dat het zo moet eindigen.


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unieke plaat, super creatief, en gedurfd voor een anthem. Voel hem op het eerste gehoor nog niet zo. Misschien wat vaker horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Unieke plaat, super creatief, en gedurfd voor een anthem. Voel hem op het eerste gehoor nog niet zo. Misschien wat vaker horen :)

Nou heel uniek en creatief als je een melodie jat en hem een fractie aanpast :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk echt niet dat die de melodie heeft gejat. Vind dit wel iets wat atmozfears zelf zou maken. Vind het ook niet op elkaar lijken tbh. Hoor toch echt een ander melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor ook overeenkomsten in de melodie, maar ik denk niet dat dit bewust gedaan is. Overigens pakt deze plaat mij ''nog'' niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg er niet echt een anthem gevoel bij, vind het over het algemeen ook maar een matig nummer eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 18:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een spuuglelijke kicks :sick: Kan hier dus echt totaal niet naar luisteren.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Atmozfears vind ik soms ontzettend tof maar ook heel veel waarvan ik het gewoon net niet vind.

Nu dit anthem volledig geluisterd te hebben na eerst de video te kijken waar hij het een beetje uitlegde moet ik zeggen dat ik de melodie wel wat vind maar het erg traag opkomt.

Toen hij vertelde dat hij wat oude Q-base invloedens terug wilde laten horen had ik eigenlijk gehoopt op de originele anthem door een stuk van de melodie misschien er in te verwerken bij de vanaf de 16e maat ofzo. Maar was er best door teleurgesteld.

De kicks vind ik heel leeg klinken kwa gevoel. Veel Laag en een flinke overstuurde distortie op een wat lager volume. Kan niet zeggen dat dit anthem mij pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 08:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Toen hij vertelde dat hij wat oude Q-base invloedens terug wilde laten horen had ik eigenlijk gehoopt op de originele anthem door een stuk van de melodie misschien er in te verwerken.


Dit heb ik ook.. Ik snap het ook gewoon niet! Dit is toch exact het juiste moment om wat met die melodie van het origineel te doen? :/ Sowieso Q en de gedachtegang achter de laatste keer Q-Base is voor mij een raadsel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 09:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap hier ook werkelijk waar geen fluit van. Wat is gvd nu mooier dan het Q-Base concept ten ruste leggen met die heldige melodie? Buiten dat feit raakt me dit - in tegenstelling tot het overige nieuwe werk van Atmoz - totaal niet.

Verder eigenlijk wel eens met wat InfinI zegt. Mijn eerste editie was eigenlijk pas 2010, maar zal die anthemshow met de A2 remix nooit meer vergeten. Weet nog dat we toen al hevig liepen te speculeren over wie hem het jaar erop moest maken. Crypsis, B-Front, Wildstylez, Keltek (DIE WIL IK NU), NC. Allemaal namen die ik heel graag met die melodie aan de slag had zien gaan.

Volgens mij hadden ze toen in 2011 geen anthem, en in 2012 kwamen ze met 'Psyko Punkz - Fight 4 Your Right 2 Party' aan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: mon dieu wat was dat extreem kut zeg

InfinI schreef:
Blijf toch voorstander van de Lost In Dreams melodie. Kan me niet schelen hoe vaak die geremixt wordt, maar juist gezien dit de laatste editie van Q-base is had ik 'm graag terug willen zien. Defqon is melodieus en zomers, Qlimax is rauw en duister en Q-base is Lost In Dreams. Tenminste, zo was het ooit. Jammer dat het zo moet eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Keltek in 2011, da's toch wel bijzonder :$

Voorderest vrij triest idd dat die die melodie er niet bij pakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha liet me even gaan in Keltek chase Keltek Keltek Keltek. Wanneer anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij hadden ze toen in 2011 geen anthem, en in 2012 kwamen ze met 'Psyko Punkz - Fight 4 Your Right 2 Party' aan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: mon dieu wat was dat extreem kut


Je vergeet frontliner - symbols? Een van de beste anthems ooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Volgens mij hadden ze toen in 2011 geen anthem, en in 2012 kwamen ze met 'Psyko Punkz - Fight 4 Your Right 2 Party' aan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: mon dieu wat was dat extreem kut


Je vergeet frontliner - symbols? Een van de beste anthems ooit?

Dit was wel een gouden Frontliner tijd hoor samen met Save.Exit.Planet hele gouden anrhems van die man
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle