Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Jeetje
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wenzel wrote:Ik vind het altijd naar om zo’n plaat dan weer meteen helemaal af te sabelen maar…
Ik denk dat de nabestaanden van John Denver voor het eerst in hun leven blij zijn dat hij is omgekomen bij die vliegtuigcrash waardoor hij deze versie van zijn Country Roads nooit heeft mogen meemaken.
Hier sla je de plank een beetje mis
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Snel vergeten dit :sick:
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
hurricane wrote:
soundrush wrote:Zo fout dat het goed is (of niet) :P
Mogen dan de SR tracks die nooit zijn vrijgegeven ook gereleased worden? Desnoods als free?

Bijvoorbeeld:
- Headhunterz - Emptiness (Sound Rush Remix) :loving:
- Sound Rush & D-Sturb - TBA :loving:
- Noisecontrollers - Yellow Minute (Sound Rush Edit) :D
- Sound Rush - Awaken Me (waar blijft die??) :loving:
- Sound Rush - The Creation :loving:
Wordt toch wel eens tijd dat ze Awaken Me gaan klaar maken voor een release..
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wenzel wrote:Ik vind het altijd naar om zo’n plaat dan weer meteen helemaal af te sabelen maar…
Ik denk dat de nabestaanden van John Denver voor het eerst in hun leven blij zijn dat hij is omgekomen bij die vliegtuigcrash waardoor hij deze versie van zijn Country Roads nooit heeft mogen meemaken.
Hahah wtf xd :lol:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
user Wenzel is woedend xd
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst

Hahaha zo goed dit :lol: :loving: Hoe fouter hoe beter (Sorry Rickzel :kiss: )
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Zo erg dit! Door tracks al deze begin ik steeds meer de 'link' met hardstyle te verliezen. Dat ze het produceren snap ik, leuke gimmick tussen een set, maar dat Q het ook echt uitbrengt. Gaan ze echt deze kant op, Power hour/ xq holland?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
wootum wrote:Verplaatst

Hahaha zo goed dit :lol: :loving: Hoe fouter hoe beter (Sorry Rickzel :kiss: )
haha zolang hij niet in je top 10 lijstje eindigt kan ik er wat beter mee leven hoor :lol:
Hardtraxx Veteran
HardDB wrote:Zo erg dit! Door tracks al deze begin ik steeds meer de 'link' met hardstyle te verliezen. Dat ze het produceren snap ik, leuke gimmick tussen een set, maar dat Q het ook echt uitbrengt. Gaan ze echt deze kant op, Power hour/ xq holland?
Heb dit gevoel ook wel een beetje. Als je teveel van dit soort schijtlollige tracks achter elkaar krijgt, onafhankelijk van welke artiest, vraag ik me af of de echte hardstyle liefhebber dan niet op een bepaald moment gaat zeggen, nu ben ik er wel klaar mee? Tijdelijk win je met dit soort tracks mss wat attentiewaarde bij een groep, maar blijft die groep je ook trouw? Of zijn die met een jaar ook weer uitgekeken?
Als het een kant op gaat zoals met de hardcore destijds nadat de schijtlollige happy hardcore de boel om zeep heeft geholpen, dan is het niet goed. Zo, heb mn gevoel weer van me afgeschreven xd
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
hurricane wrote:vraag ik me af of de echte hardstyle liefhebber dan niet op een bepaald moment gaat zeggen, nu ben ik er wel klaar mee?
En dan...? Stopt ie uit protest met luisteren? Imo zijn die 'echte hardstyle liefhebbers' flink in de minderheid tov het meer mainstream publiek die dit wel geinig vinden.

Ik vind dat dit hedendaags zo nu en dan prima te combineren is. Als ik nu nog ergens op een thuisfeestje ben dan voert dit soort muziek toch al gauw de boventoon samen met het hardere / rauwere segment.

Die X-Qlusive Holland stroom is gewoon een vetpot, dus ik snap wel dat iig Q-Dance daar naar danst, en dat artiesten daar zo nu en dan de gimmick daar ook wel van in zien. Nergens staat in steen gebeiteld dat harstyle mystiek, serieus en integer daar naar moet zijn.

Verder is het een kwestie van perceptie; dit is duidelijk wel even flirten met over de streep gaan, maar dat vind ik bijvoorbeeld bij een Rhythm of the Night of Everytime we Touch niet zo zeer het geval.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Mark With A Tarrel wrote: Verder is het een kwestie van perceptie; dit is duidelijk wel even flirten met over de streep gaan, maar dat vind ik bijvoorbeeld bij een Rhythm of the Night of Everytime we Touch niet zo zeer het geval.
Met het verschil dat die platen productietechnisch wel gewoon goed in elkaar zitten.
Was dat bij deze track ook het geval geweest dan was de ophef minder groot geweest gok ik.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
ULTIMO wrote: Met het verschil dat die platen productietechnisch wel gewoon goed in elkaar zitten.
Was dat bij deze track ook het geval geweest dan was de ophef minder groot geweest gok ik.
Het komt wat simplistisch over, maar produceertechnisch is er niet echt iets aan op te merken.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Maar weer snel vergeten deze
Hardtraxx Veteran
Update van Insta: Awaken me en Mantra komen begin 2022 (L)
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 22 days ago
hurricane wrote:Update van Insta: Awaken me en Mantra komen begin 2022 (L)
Mantra moest in mijn top 10 maar toen bedacht ik me dat die nog niet uitgekomen is..
Goede zaak, geweldige plaat.

Over dit nummer, vreselijk. Maar als je het met een korreltje zout neemt prima plaat en waarschijnlijk zou ik meeschreeuwen. Serieuze bedoeling hiero xd
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
hurricane wrote:Update van Insta: Awaken me en Mantra komen begin 2022 (L)
Mantra is goeie pokoe.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
hurricane wrote:user Wenzel is woedend xd
Nee joh, woedend worden om een plaat? Is gewoon een beetje een knakenplaat (helemaal in vergelijking tot het gevoelige en sfeervolle origineel) en verder niks. Het kan ook niet altijd van het niveau van Take it All zijn.