Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Wenzel schreef:
Ik vind het altijd naar om zo’n plaat dan weer meteen helemaal af te sabelen maar…
Ik denk dat de nabestaanden van John Denver voor het eerst in hun leven blij zijn dat hij is omgekomen bij die vliegtuigcrash waardoor hij deze versie van zijn Country Roads nooit heeft mogen meemaken.

Hier sla je de plank een beetje mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Snel vergeten dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
soundrush schreef:
Zo fout dat het goed is (of niet) :P

Mogen dan de SR tracks die nooit zijn vrijgegeven ook gereleased worden? Desnoods als free?

Bijvoorbeeld:
- Headhunterz - Emptiness (Sound Rush Remix) :loving:
- Sound Rush & D-Sturb - TBA :loving:
- Noisecontrollers - Yellow Minute (Sound Rush Edit) :D
- Sound Rush - Awaken Me (waar blijft die??) :loving:
- Sound Rush - The Creation :loving:


Wordt toch wel eens tijd dat ze Awaken Me gaan klaar maken voor een release..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Ik vind het altijd naar om zo’n plaat dan weer meteen helemaal af te sabelen maar…
Ik denk dat de nabestaanden van John Denver voor het eerst in hun leven blij zijn dat hij is omgekomen bij die vliegtuigcrash waardoor hij deze versie van zijn Country Roads nooit heeft mogen meemaken.


Hahah wtf xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2021 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

user Wenzel is woedend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2021 16:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst

Hahaha zo goed dit :lol: :loving: Hoe fouter hoe beter (Sorry Rickzel :kiss: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 10:28 
 
Hardtraxxer

Zo erg dit! Door tracks al deze begin ik steeds meer de 'link' met hardstyle te verliezen. Dat ze het produceren snap ik, leuke gimmick tussen een set, maar dat Q het ook echt uitbrengt. Gaan ze echt deze kant op, Power hour/ xq holland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Verplaatst

Hahaha zo goed dit :lol: :loving: Hoe fouter hoe beter (Sorry Rickzel :kiss: )


haha zolang hij niet in je top 10 lijstje eindigt kan ik er wat beter mee leven hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Zo erg dit! Door tracks al deze begin ik steeds meer de 'link' met hardstyle te verliezen. Dat ze het produceren snap ik, leuke gimmick tussen een set, maar dat Q het ook echt uitbrengt. Gaan ze echt deze kant op, Power hour/ xq holland?

Heb dit gevoel ook wel een beetje. Als je teveel van dit soort schijtlollige tracks achter elkaar krijgt, onafhankelijk van welke artiest, vraag ik me af of de echte hardstyle liefhebber dan niet op een bepaald moment gaat zeggen, nu ben ik er wel klaar mee? Tijdelijk win je met dit soort tracks mss wat attentiewaarde bij een groep, maar blijft die groep je ook trouw? Of zijn die met een jaar ook weer uitgekeken?
Als het een kant op gaat zoals met de hardcore destijds nadat de schijtlollige happy hardcore de boel om zeep heeft geholpen, dan is het niet goed. Zo, heb mn gevoel weer van me afgeschreven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
vraag ik me af of de echte hardstyle liefhebber dan niet op een bepaald moment gaat zeggen, nu ben ik er wel klaar mee?


En dan...? Stopt ie uit protest met luisteren? Imo zijn die 'echte hardstyle liefhebbers' flink in de minderheid tov het meer mainstream publiek die dit wel geinig vinden.

Ik vind dat dit hedendaags zo nu en dan prima te combineren is. Als ik nu nog ergens op een thuisfeestje ben dan voert dit soort muziek toch al gauw de boventoon samen met het hardere / rauwere segment.

Die X-Qlusive Holland stroom is gewoon een vetpot, dus ik snap wel dat iig Q-Dance daar naar danst, en dat artiesten daar zo nu en dan de gimmick daar ook wel van in zien. Nergens staat in steen gebeiteld dat harstyle mystiek, serieus en integer daar naar moet zijn.

Verder is het een kwestie van perceptie; dit is duidelijk wel even flirten met over de streep gaan, maar dat vind ik bijvoorbeeld bij een Rhythm of the Night of Everytime we Touch niet zo zeer het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Verder is het een kwestie van perceptie; dit is duidelijk wel even flirten met over de streep gaan, maar dat vind ik bijvoorbeeld bij een Rhythm of the Night of Everytime we Touch niet zo zeer het geval.


Met het verschil dat die platen productietechnisch wel gewoon goed in elkaar zitten.
Was dat bij deze track ook het geval geweest dan was de ophef minder groot geweest gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Met het verschil dat die platen productietechnisch wel gewoon goed in elkaar zitten.
Was dat bij deze track ook het geval geweest dan was de ophef minder groot geweest gok ik.


Het komt wat simplistisch over, maar produceertechnisch is er niet echt iets aan op te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar weer snel vergeten deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update van Insta: Awaken me en Mantra komen begin 2022 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 16:52 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Update van Insta: Awaken me en Mantra komen begin 2022 (L)

Mantra moest in mijn top 10 maar toen bedacht ik me dat die nog niet uitgekomen is..
Goede zaak, geweldige plaat.

Over dit nummer, vreselijk. Maar als je het met een korreltje zout neemt prima plaat en waarschijnlijk zou ik meeschreeuwen. Serieuze bedoeling hiero xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Update van Insta: Awaken me en Mantra komen begin 2022 (L)


Mantra is goeie pokoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2021 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
user Wenzel is woedend xd


Nee joh, woedend worden om een plaat? Is gewoon een beetje een knakenplaat (helemaal in vergelijking tot het gevoelige en sfeervolle origineel) en verder niks. Het kan ook niet altijd van het niveau van Take it All zijn.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle