Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Goede EP van Atmozfeas. 2015 zal wel weer heerlijk jaartje voor Tim worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Singularity is ontzettend bruut zeg :worship: Leukste plaat van het jaar tot nu toe denk ik. :D

Andere 2 zijn wel aardig, kwalitatief in orde, maar helaas wat standaard. Leuk om eens een keer te horen, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 21:01 
 
Hardtraxx Crew


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt verdomd veel op Freakz at night xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 21:56 
 

jezus christus wat gaat dat hard zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 09:25 
 
Hardtraxxer

Ik zie veel lovende woorden over Atmozfears die ook wel terecht zijn, maar laten we niet de andere artiesten die deze release mede mogelijk hebben gemaakt vergeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 11:46 
 
Hardtraxx Addict

Zeker lekkere EP
Al ben ik niet zo overtuigd van Singularity als de meeste hier, sounds zijn vet gedaan met de vocal maar de gehele track zelf vind ik vrij saai.
Madman vind ik dan beter klinken, is misschien in sommige elementen wel een standaard raw track maar heeft stuk meer drive dan singularrity imo.
Never again is wel aardig voor tussendoor maar verder niet echt bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Madman en Never Again zijn standaard Rawstyleshizzle en daar ben ik allang klaar mee.

Kicks in Singularity klinken me veel te brommerig. Tijdens de break hoopte ik op een stevig melodieus nummer (al is de opbouw daar niet helemaal geschikt voor), maar was dus helaas niet zo. Doet me allemaal vrij weinig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 19:30 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 04:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Singularity zo'n prachtige break en dan.. anti :cry: Toch best een prima plaat hoor, maar ik hoopte toch op zoals wootum al vermelde, een stevig melodieuze track.
Never Again stoor ik me er minder aan, wat een bak drive zit hierin zeg!
Madman doet me het minst van de 3. Wel vette mid-intro, melodietje lijkt inderdaad een beetje op Freakz At Night.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, een jaar te laat maar hij is er dan eindelijk zeg. xd (Never Again)
Om deze reden probeer ik nieuwe tracks soms te vermijden tot ze bijna uit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 04:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Singularity en Madmen zijn heel vet, heeft veel weg van Phuture Noize hun stijltje alleen dan met wat opgeschroefde kicks, wat me wel bevalt.

Never Again is een hardcore plaat op 150 bpm, pakt me daarom ook niet. Je hoort heel hard de standaard Neophyte Records/Traxtorm kick er in terug.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle