Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:01 

Hardtraxxer

ik vind ze wel lekker :) voorkeur gaat wel uit naar living 4 the futuuure
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:59 

Hardtraxx Addict

Vind ze allebei erg lekker! Living for the future wel beter dan aura, maar alsnog... lekkere plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 19:41 

Hardtraxx Elite

Beide wel lekkere plaatjes! En inderdaad, de melodie in Aura lijkt wel heel veel op die van LFTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:01 

Artiest

@ Hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/album/atmozfea ... -087/32501
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:31 

Hardtraxx Addict

Beide tracks waarbij ik de intro vetter vind dan de climax. Dat heb ik vooral veel bij Psyko Punkz platen. Op zich een goed teken want de drive zit er wel lekker in. Maar ze lijken wel een beetje erg veel op elkaar. Goede release :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:14 

Hardtraxx Newbie

Nijidik schreef:
Beide tracks waarbij ik de intro vetter vind dan de climax. Dat heb ik vooral veel bij Psyko Punkz platen. Op zich een goed teken want de drive zit er wel lekker in. Maar ze lijken wel een beetje erg veel op elkaar. Goede release :thumbsup:

Dat vind ik nou weer niet :p Ik vind deze climax echt ziekelijk. dit is een van de beste nummers van het jaar. samen met Rip The Jacker staat Atmozfears heel hoog in mijn favo lijstje :)

-- Sephyx
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:29 

Hardtraxxer

Living For The Future :worship:
Aura is minder maar opzick ook nog wel een leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:13 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Dat vind ik nou weer niet :p Ik vind deze climax echt ziekelijk. dit is een van de beste nummers van het jaar. samen met Rip The Jacker staat Atmozfears heel hoog in mijn favo lijstje :)

-- Sephyx

Wat zeg je nou precies? Volgensmij haal je dingen door elkaar. Rip the jacker is een track. Atmozfears de artiest.

-- Emmerick
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Je kan toch wel een beetje tussen de lijnen door denken? Niet iedereen is even intelligent als jou.

-- Wijsneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:53 

Hardtraxxer

2 platen releasen die bijna exact hetzelfde zijn... :huh:

gebrek aan inspiratie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:20 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
Citaat:

-- Sephyx

Wat zeg je nou precies? Volgensmij haal je dingen door elkaar. Rip the jacker is een track. Atmozfears de artiest.

-- Emmerick

En dit heeft VWO gedaan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:21 

Hardtraxx Elite

Sjaak1 schreef:
emmerick schreef:
Citaat:

-- Sephyx

-- Emmerick

En dit heeft VWO gedaan? >.<

Kan je daar goed uit afleiden he. :corn:
Anyway is Aura nou als dub versie bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

Ja man, jij bent vet slim enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:00 

Hardtraxx Beheerder

lol het stond er toch echt goed hoor. faalt ie ook weer met z'n iq van 150 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:03 

Hardtraxx Elite

Case Dj schreef:
lol het stond er toch echt goed hoor. faalt ie ook weer met z'n iq van 150 :lol: :lol:

eigenlijk niet maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:21 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:

Bwahahaha inderdaad hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Case Dj schreef:

eigenlijk niet maargoed.

Uit het 'It's A Fine Day-topic':
emmerick schreef:
ik doe vwo , iq 150 :)

Iemand met zo'n hoog IQ weet zich nog steeds op de meest belachelijke manier klem te lullen waarna deze zijn eigen stelling ontkent. Jaaajaaaa. xd Genieten dit.
emmerick schreef:
Citaat:

-- Sephyx

-- Emmerick

Snap je het nou écht niet? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:29 

Hardtraxx Addict

Pak ff stoffer en blik, ik lig dubbel op de grond :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:48 

Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:

Afbeelding

HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed.

kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:52 

+1 voor Emmerick, nooit gedacht dat het zo ver zou komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:

Afbeelding

HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed.

kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig

Lololololol, ik ken Elexz persoonlijk en het was een onderonsje; niks geen kuddegedrag. Niet gelijk zo huilie doen omdat je gestangd wordt, waar ik gewoon zin in had, los van het feit of het al gezegd was. Hoe dat komt? Laat ik het er maar op houden dat sommige van je opmerkingen gewoon te tarded zijn, en ik daardoor een ultieme drang om te happen voel. :P Overigens vet stoer, met kanker schelden. :') 'Stoer' schrijf je overigens met een 's', Emmerick. Niet met een 'z'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:18 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed. kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig

IQ 150? Anyone? Het is wel grappig; elke keer schiet hij uit z'n vel waarbij de 'echte' Emmerick naar boven komt, waarna hij doet alsof hij normaal Nederlands kan en anderen beschuldigt van ''kinderachtig taalgebruik'' HAHA. Hypocriet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
emmerick schreef:
HAHAHAA KK GRAPPIG ik begrijp wat die jongen bedoelt maar het staat er alleen niet goed. kuddegedrag ftw? kk ztoer kk grappig

IQ 150? Anyone? Het is wel grappig; elke keer schiet hij uit z'n vel waarbij de 'echte' Emmerick naar boven komt, waarna hij doet alsof hij normaal Nederlands kan en anderen beschuldigt van ''kinderachtig taalgebruik'' HAHA. Hypocriet?

Emmerick is eigenlijk een heel kwetsbaar jongetje die gewoon niet beter weet en zich een beetje bedreigd voelt door alle bazen op dit forum. Plaag die jongen eens niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:06 

Hardtraxx Elite

XtD schreef:
Elexz schreef:
emmerick schreef:

Emmerick is eigenlijk een heel kwetsbaar jongetje die gewoon niet beter weet en zich een beetje bedreigd voelt door alle bazen op dit forum. Plaag die jongen eens niet zo.

Jij snapt het. Overigens is -> ''HAHA KK GRAPPIG''. niet uit mijn vel springen maar gewoon aangeven op een sarcastische manier dat het heel grappig is wat er wordt gezegd. Volgende keer zal ik het zonder capslock doen dan vat je het misschien anders op.
Ik doe trouwens niet alsof ik ''normaal'' Nederlands kan dat wordt er steeds maar weer van gemaakt . Het zijn altijd andere die dat roepen. Ik heb 1 keer iq 150 geroepen, dat is vervolgens uit de context is gerukt. Maargoed is natuurlijk makkelijk , ik weet dat het lastig is om origineel te blijven in dingen zoeken waar je iemand goed op kan pakken dus laten we maar eeuwig op hetzelfde doorgaan en allemaal elkaar achterna lopen :kiss: . makkelijk & slaap zacht.

haha wat een bende
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle