Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
:loving:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Rickzel wrote:Echt alles wat tot nu toe op SOH lijkt te komen vind ik fantastisch!

En juist door deze kicks valt deze plaat voor mij op, dat maakt hem echt af. Heerlijk (L)
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Rowanyt1309 wrote:
Rickzel wrote:Echt alles wat tot nu toe op SOH lijkt te komen vind ik fantastisch!

En juist door deze kicks valt deze plaat voor mij op, dat maakt hem echt af. Heerlijk (L)
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Vaassenaar wrote:
Rowanyt1309 wrote:

M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Mag verplaatst worden :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wat een aanfluiting. De track is voor 65% een break en als er dan eens kicks inkomen klinken ze nergens naar. Zo droog en geforceerd. >.< >.<

Naja ik zal wel een andere smaak hebben dan de meeste hier.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Ik vind de track zeker wel geslaagd, met de Release kicks zou deze ook heel vet zijn, maar deze kick is al vele malen beter dan in Embrace The Sea vind ik.
Verder jammer dat die zo kort is, had een vette outro wel kunnen waarderen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Nee deze doet het bij mij ook niet. Had wel op een of andere manier die melodie in mijn hoofd, terwijl ik hem een week geleden geluisterd had. Maar die kicks vind ik echt lelijk klinken. Inderdaad zoals Leonidas zegt heel droog en geforceerd. Een meer subtiele kick had hier meer gepast.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Eerst absoluut geen fan van de kick, maar nu ik hem (heel) wat vaker heb beluisterd kan ik hem eigenlijk ook niet meer met een andere kick voorstellen. Melodie is heeeel erg lekker, dus hele fijne release weer :loving: .
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Genieten dit! :loving:
Erg mooie vocalen, heerlijke melodie en vind het ook wel tof dat er kicks als deze onder zitten.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Thommy wrote:Nee deze doet het bij mij ook niet. Had wel op een of andere manier die melodie in mijn hoofd, terwijl ik hem een week geleden geluisterd had. Maar die kicks vind ik echt lelijk klinken. Inderdaad zoals Leonidas zegt heel droog en geforceerd. Een meer subtiele kick had hier meer gepast.
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Het is wel een lekkere plaat..... release tempo op spirit !!! houden zo !!! :woot:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Ook na hem live gehoord te hebben stoor ik me aan de kicks, buiten dat wel een erg lekker plaatje
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Leonidas wrote:Wat een aanfluiting. De track is voor 65% een break en als er dan eens kicks inkomen klinken ze nergens naar. Zo droog en geforceerd. >.< >.<

Naja ik zal wel een andere smaak hebben dan de meeste hier.
Eens, elke keer als ik HWS luister skip ik ook alleen deze plaat. Vooral die kicks passen er echt totaal niet bij. Nee Atmozfears doet het hem nooit echt voor mij.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Toch wel behoorlijke zeikvocals. Track doet me weinig.
T
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2017
last seen Nov 2025
Ik ben niet zo'n fan van de vocalen van David Spekter, zijn stem is zo herkenbaar dat elk nummer voor mij als Faye en/of Release klinkt.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
TB2k17 wrote:Ik ben niet zo'n fan van de vocalen van David Spekter, zijn stem is zo herkenbaar dat elk nummer voor mij als Faye en/of Release klinkt.
Oke, maar dit is David Spekter niet.