Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
InfinI wrote:Ik kan dus echt helemaal niks met deze kicks, maar zo te zien ben ik extreem in de minderheid, lol.
Nee dat ben je niet, vind het ook een verschrikkelijk nummer. En die kicks gaan idd nergens over, dit kun je toch niet serieus nemen? :sick:
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Het enige heerlijke aan de plaat zijn de vocals, maar die zijn letterlijk overgenomen van Lauv.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Japper28 wrote:
InfinI wrote:Ik kan dus echt helemaal niks met deze kicks, maar zo te zien ben ik extreem in de minderheid, lol.
Nee dat ben je niet, vind het ook een verschrikkelijk nummer. En die kicks gaan idd nergens over, dit kun je toch niet serieus nemen? :sick:
Dit heb ik dus al een jaar met alle Devin Wild platen..Melodie en sfeer denk ik JA!! en dan komt de kick en die is altijd zo misplaatst

Overigs vind ik dit ook bij Yesterday van Atmozfears dus het zou maar zou bij beide platen aan hem kunnen liggen
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
RikxMusic wrote:Het enige heerlijke aan de plaat zijn de vocals, maar die zijn letterlijk overgenomen van Lauv.
De vocals zijn volgens mij herzongen door David Spekter, aangezien de titel volledig 'Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe' is.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Heerlijke plaat dit! :loving:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Dyon_R wrote:
RikxMusic wrote:Het enige heerlijke aan de plaat zijn de vocals, maar die zijn letterlijk overgenomen van Lauv.
De vocals zijn volgens mij herzongen door David Spekter, aangezien de titel volledig 'Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe' is.
Dyon, hij bedoelt: View on YouTube
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
ErikZ wrote:
Dyon_R wrote:
Dyon, hij bedoelt: View on YouTube
Dat begrijp ik, maar de vocalen zijn niet uit het originele nummer van Lauv gepakt, maar herzongen door David.
De tekst is uiteraard wel overgenomen.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wel heel popsong dit.
Meer dan 2/3 van het nummer bestaat uit een break met zang.
En het stukje waar wel kicks inzitten vind ik ook niks. Jammer.
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Klinkt opzicht wel lekker, maar heeft inderdaad wel een erg hoog 'Coldplay-gehalte'..
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Wat een ongelofelijke grafkicks. Alweer. Begin Atmozfears langzamerhand een beetje beu te worden. Lose It All was echt heel erg tof, maar los van dat nummer wordt echt de ene na de andere plaat verpest door die droevige opgeblazen kicks. Komt nog eens bij dat z'n sets de laatste tijd ook maar weinig aan zijn. Zo jammer dit, want ik werd pak hem beet een jaar terug altijd enthousiast als ik een nieuwe Atmozfears release zag.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Pannenkoek wrote:Wat een ongelofelijke grafkicks. Alweer. Begin Atmozfears langzamerhand een beetje beu te worden. Lose It All was echt heel erg tof, maar los van dat nummer wordt echt de ene na de andere plaat verpest door die droevige opgeblazen kicks. Komt nog eens bij dat z'n sets de laatste tijd ook maar weinig aan zijn. Zo jammer dit, want ik werd pak hem beet een jaar terug altijd enthousiast als ik een nieuwe Atmozfears release zag.
Ik vind die kicks dan echt weer heerlijk! Zeker live geeft dat zo'n bak energie aan de melodie :loving:
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Heerlijk plaatje. Ik kan Atmozfearz altijd wel waarderen.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on YouTube

Één van mn favoriete platen van dit jaar :loving: