Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik kan dus echt helemaal niks met deze kicks, maar zo te zien ben ik extreem in de minderheid, lol.


Nee dat ben je niet, vind het ook een verschrikkelijk nummer. En die kicks gaan idd nergens over, dit kun je toch niet serieus nemen? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:05 
 
Hardtraxxer

Het enige heerlijke aan de plaat zijn de vocals, maar die zijn letterlijk overgenomen van Lauv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:
InfinI schreef:
Ik kan dus echt helemaal niks met deze kicks, maar zo te zien ben ik extreem in de minderheid, lol.


Nee dat ben je niet, vind het ook een verschrikkelijk nummer. En die kicks gaan idd nergens over, dit kun je toch niet serieus nemen? :sick:


Dit heb ik dus al een jaar met alle Devin Wild platen..Melodie en sfeer denk ik JA!! en dan komt de kick en die is altijd zo misplaatst

Overigs vind ik dit ook bij Yesterday van Atmozfears dus het zou maar zou bij beide platen aan hem kunnen liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:51 
 
Hardtraxxer

RikxMusic schreef:
Het enige heerlijke aan de plaat zijn de vocals, maar die zijn letterlijk overgenomen van Lauv.


De vocals zijn volgens mij herzongen door David Spekter, aangezien de titel volledig 'Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat dit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Dyon_R schreef:
RikxMusic schreef:
Het enige heerlijke aan de plaat zijn de vocals, maar die zijn letterlijk overgenomen van Lauv.


De vocals zijn volgens mij herzongen door David Spekter, aangezien de titel volledig 'Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe' is.


Dyon, hij bedoelt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:45 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Dyon_R schreef:
RikxMusic schreef:
Het enige heerlijke aan de plaat zijn de vocals, maar die zijn letterlijk overgenomen van Lauv.


De vocals zijn volgens mij herzongen door David Spekter, aangezien de titel volledig 'Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe' is.


Dyon, hij bedoelt:


Dat begrijp ik, maar de vocalen zijn niet uit het originele nummer van Lauv gepakt, maar herzongen door David.
De tekst is uiteraard wel overgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel heel popsong dit.
Meer dan 2/3 van het nummer bestaat uit een break met zang.
En het stukje waar wel kicks inzitten vind ik ook niks. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:18 
 
Hardtraxxer

Klinkt opzicht wel lekker, maar heeft inderdaad wel een erg hoog 'Coldplay-gehalte'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijke grafkicks. Alweer. Begin Atmozfears langzamerhand een beetje beu te worden. Lose It All was echt heel erg tof, maar los van dat nummer wordt echt de ene na de andere plaat verpest door die droevige opgeblazen kicks. Komt nog eens bij dat z'n sets de laatste tijd ook maar weinig aan zijn. Zo jammer dit, want ik werd pak hem beet een jaar terug altijd enthousiast als ik een nieuwe Atmozfears release zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wat een ongelofelijke grafkicks. Alweer. Begin Atmozfears langzamerhand een beetje beu te worden. Lose It All was echt heel erg tof, maar los van dat nummer wordt echt de ene na de andere plaat verpest door die droevige opgeblazen kicks. Komt nog eens bij dat z'n sets de laatste tijd ook maar weinig aan zijn. Zo jammer dit, want ik werd pak hem beet een jaar terug altijd enthousiast als ik een nieuwe Atmozfears release zag.


Ik vind die kicks dan echt weer heerlijk! Zeker live geeft dat zo'n bak energie aan de melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 00:25 
 
Hardtraxxer

Heerlijk plaatje. Ik kan Atmozfearz altijd wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2018 15:57 
 
Hardtraxx Crew



Één van mn favoriete platen van dit jaar :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle