Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Atmozfears & Demi Kanon - Come Together (SCANTRAXX244)

Label: Scantraxx Recordz
WEB release: 04/09/2017

Tracks:
Atmozfears & Demi Kanon - Come Together

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by MYTZE on 26 Feb 2017 19:25, edited 3 times in total.
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
Lijkt volgens mij wel heel erg op Back to Paradise van Demi Kanon.
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 11 days ago
:love:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
deze kick klinkt erg als die van experience the beyond, zou fijn zijn als atmozfears eens stopt noisecontrollers kicks te gebruiken
Hardtraxxer
158 posts member since 2015
last seen Feb 2024
jeffrey2107 wrote:deze kick klinkt erg als die van experience the beyond, zou fijn zijn als atmozfears eens stopt noisecontrollers kicks te gebruiken
Ja dat viel mij dus ook al op? Track is verder wel prima :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
jeffrey2107 wrote:deze kick klinkt erg als die van experience the beyond, zou fijn zijn als atmozfears eens stopt noisecontrollers kicks te gebruiken
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Ondanks dat de melo wel veel op Back To Paradise lijkt, vond ik toch wel een van de beste tracks die ik heb gehoord tijdens Hardbass.
M
Hardtraxx Veteran
Clyp toegevoegd, aangezien de video verwijderd is.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
JVS wrote: :love:
Last edited by STVK on 26 Feb 2017 17:27, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Yourai wrote:Lijkt volgens mij wel heel erg op Back to Paradise van Demi Kanon.
johan010 50% van D'Stylerz wrote: Ik ben jarenlang in stilte doorgegaan met produceren en op een gegeven moment had ik een plaat af waar ik van dacht dat het echt een goede stap in de richting zou zijn. Deze plaat heette Back to Life, ik heb 'm in de free release sectie gezet. Ik ben erg lang bezig geweest om deze track totaal naar mijn hand te zetten. Rond mei nam atmozfears contact met ons op om deze track af te maken samen. Mooie stap dacht ik! Na telkens niks meer te horen, kwam ik laatst hier een nieuwe plaat van Atmozfears tegen; come together, samen met demi kanon. In die track zitten de vocalen die Atmozfears uit het project gehaald heeft dat wij hem gestuurd hebben. Atmozfears wilde ons bijtekenen op de track omdat wij de vocalen hadden 'aangeleverd'. Na te zeggen dat dat goed was, hoorden wij niks meer van Atmozfears.
Ondanks dat Atmozfears goeie platen produceert, begin ik toch een beetje sympathie te verliezen voor de man. Vind deze track inderdaad een beetje een mengelmoesje van bovenstaande.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Lekker bezig Atmozfears, toch iets teveel met Energyzed opgetrokken?

Leuke plaat wel zo op het eerste gehoor tijdens Hard Bass. Dat de kick van Noisecontrollers komt, de vocalen blijkbaar van d'stylerz zijn en de melodie bijna 1 op 1 uit back to paradise komt is dan wel weer jammer.
Kicks in de climax klinken ook totaal niet fijn in het geheel.

Normaal wel fan van zowel Atmozfears als Demi Kanon dus dit valt me tegen helaas.
R
7 posts member since 2017
last seen Mar 2017
De muziek is kneitergoed en daar draait het om. Ik luister hier uitermate graag naar, dus voor mij een +1 :yay:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Idd, op de producties van Amozfeats valt niets aan te merken imo. Maar die verhalen drukken wel een stempel.
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Volgens mij hebben jullie geen idee wat Atmozfears allemaal doet en produceert en voor wie. Ik kan het je ook niet vertellen, maar Atmozfearz maakt niet alleen voor zichzelf plaatjes heb ik het idee.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
De beste knul wekt sowieso weinig sympathie op. Wordt met het verhaal minder. Klein kindje is het en blijft het.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Jambekkiee wrote:Volgens mij hebben jullie geen idee wat Atmozfears allemaal doet en produceert en voor wie. Ik kan het je ook niet vertellen
:lol: :lol:

Altijd wel fan van Atmozfears zijn eufroische producties :). Dit klinkt ook alweer meer dan prima ^^.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Jambekkiee wrote:Volgens mij hebben jullie geen idee wat Atmozfears allemaal doet en produceert en voor wie. Ik kan het je ook niet vertellen
:lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik vind dit toch wel een hele dikke plaat hoor :drool:
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 2 days ago
OutsideSpacer wrote:Ik vind dit toch wel een hele dikke plaat hoor :drool:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
En die paar seconden na 0:42, typisch Atmozfears sounddesign, vind ik toch wel altijd lekker dat 'complexe' gedoe in plaatjes :drool:
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 2 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Ultieme festivalplaat dit, heel erg fijn!! :loving:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Erg fijn nummer :D
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Mooi om te horen hoe de track is aangepast: Nieuwe kicks, nieuwe synth.. :thumbsup: :love: