Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Artifact - Blackout EP (EOL072)

Label: End of Line Recordings
WEB release: 19/04/2018

Tracks:
1. Artifact - Blackout
2. Artifact - Downfall (Krowdexx Remix)

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron: End of Line Recordings
Last edited by Ron on 19 Apr 2018 19:30, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Blackout doet me een stuk minder dan de meeste andere Artifact platen, ben normaal wel fan. Schreeuw vocalen in de mid en geen fijne kick imo. Wel een vette melodie :)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Doet me een beetje denken Buried Alive. Zit wel een lekkere portie drive in deze plaat :). Kan deze kicks ook goed hebben.

Ben wel erg benieuwd naar de Krowdexx remix. Ik vind die gasten na Rebelion op het moment het meest interessant wat het echt hardere werk op hardstyle gebied betreft. Verwacht daar veel van.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Wat is die Krowdexx remix ongeloofelijk saai zeg, alleen maar anti climaxes.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Black out echt een hele dikke plaat. Vocals geven veel energie, lead in combinatie met die melo en kicks echt een dikke prima
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dit is helaas niet wat ik verwacht bij aan Artifact plaat. Vocals en kickrolls beide niet.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
View on YouTube
Dikke remix :thumbsup:. Op die kicks van hun zit me toch altijd een partijtje bass, heerlijk :bomb:. 1e anti is vet, kickswitch komt er ook lekker in. 2e anti is nog vetter. Zeker wat ze daar met die screech hebben gedaan :drool:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Beide wel lekkere platen, Krowdexx pakt me wel, maar waarom 3 anti's? Zonde van de melodie, waar die in t origineel wel lekker doorgetrokken wordt.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Snap soms echt niet waarom artiesten ervoor kiezen om een melodie niet door te laten gaan in een climax.

View on SoundCloud