Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artifact - Blackout EP (EOL072)

Label: End of Line Recordings
WEB release: 19/04/2018

Tracks:
1. Artifact - Blackout
2. Artifact - Downfall (Krowdexx Remix)

Samples:



Bron: End of Line Recordings
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackout doet me een stuk minder dan de meeste andere Artifact platen, ben normaal wel fan. Schreeuw vocalen in de mid en geen fijne kick imo. Wel een vette melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken Buried Alive. Zit wel een lekkere portie drive in deze plaat :). Kan deze kicks ook goed hebben.

Ben wel erg benieuwd naar de Krowdexx remix. Ik vind die gasten na Rebelion op het moment het meest interessant wat het echt hardere werk op hardstyle gebied betreft. Verwacht daar veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 19:54 
 
Hardtraxx Addict

Wat is die Krowdexx remix ongeloofelijk saai zeg, alleen maar anti climaxes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Black out echt een hele dikke plaat. Vocals geven veel energie, lead in combinatie met die melo en kicks echt een dikke prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is helaas niet wat ik verwacht bij aan Artifact plaat. Vocals en kickrolls beide niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Dikke remix :thumbsup:. Op die kicks van hun zit me toch altijd een partijtje bass, heerlijk :bomb:. 1e anti is vet, kickswitch komt er ook lekker in. 2e anti is nog vetter. Zeker wat ze daar met die screech hebben gedaan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide wel lekkere platen, Krowdexx pakt me wel, maar waarom 3 anti's? Zonde van de melodie, waar die in t origineel wel lekker doorgetrokken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Snap soms echt niet waarom artiesten ervoor kiezen om een melodie niet door te laten gaan in een climax.

Forumoverzicht » Releases » Hardstyle