Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Artic - We Get Raw (A2REC046)

Label: A2 Records
WEB release: 03-04-2013

Tracks:
01. Artic - We Get Raw

Samples:


Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/artic-a2rec046
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:47 
 

Duurd dus nog eventjes, wel typisch dat deze plaat al vrij snel komt en dan weer tot zoiets April moet wachten op Sorrow/Resistance etc. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Duurd dus nog eventjes, wel typisch dat deze plaat al vrij snel komt en dan weer tot zoiets April moet wachten op Sorrow/Resistance etc. :sleep:

Denk dat ze(G4H) gewoon met een soort van album komen, willen het ze nog echt goed maken kwa releasen en de fans zelf natuurlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Duurd dus nog eventjes, wel typisch dat deze plaat al vrij snel komt en dan weer tot zoiets April moet wachten op Sorrow/Resistance etc. :sleep:

Duurt*

Volgens mij zijn die platen nog steeds niet af gemaakt, dus ligt echt niet aan A2R dat ze niet gereleased worden, maar toch echt aan de artiesten zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is hier al een preview van? Ik meen deze gehoord te hebben afgelopen zaterdag en klonk zwaar vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Is hier al een preview van? Ik meen deze gehoord te hebben afgelopen zaterdag en klonk zwaar vet :woot:


Preview komt waarschijnlijk vanavond,

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=438841836198530&set=a.436571516425562.99737.115171898565527&type=1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wildenberg schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Is hier al een preview van? Ik meen deze gehoord te hebben afgelopen zaterdag en klonk zwaar vet :woot:


Preview komt waarschijnlijk vanavond,

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=438841836198530&set=a.436571516425562.99737.115171898565527&type=1&theater


Ik hoop zo dat het dat nummer is, anders moet ik weer verder zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
JEFSKIII schreef:
Duurd dus nog eventjes, wel typisch dat deze plaat al vrij snel komt en dan weer tot zoiets April moet wachten op Sorrow/Resistance etc. :sleep:

Duurt*

Volgens mij zijn die platen nog steeds niet af gemaakt, dus ligt echt niet aan A2R dat ze niet gereleased worden, maar toch echt aan de artiesten zelf.

RT
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:08 
 
Hardtraxxer

er komen even geen releases meer van g4h voor de simpele reden dat als iedereen de tracks al heeft ze allemaal beu gehoord raken en dan is niemand zo spectaculair om naar een set van g4h uit te kijken!
daarom gaan ze nog even wachten met de tracks te releasen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Y-axis schreef:
er komen even geen releases meer van g4h voor de simpele reden dat als iedereen de tracks al heeft ze allemaal beu gehoord raken en dan is niemand zo spectaculair om naar een set van g4h uit te kijken!
daarom gaan ze nog even wachten met de tracks te releasen!

Ran-D heeft laatst gezegd dat ze binnenkort de G4H tracks gaan releasen, te beginnen met de oudere tracks. Hij heeft geen namen gezegd, maar denk aan bijv. Sorrow etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou die preview laat wel op zich wachten zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Nou die preview laat wel op zich wachten zeg :cry:


Vanmiddag rond 15:00 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Artic @ Facebook
Due to some technical difficulties it is not possible to upload the official preview of my upcoming release "We Get Raw" today...

You can hear an exclusive preview this Friday the 8th of March at 19:00 CET on the first episode of the new monthly " Digital Punk - Unleashed, powered by A2Records" podcast on Scantraxx Recordz radio!!

Right after the show, I will upload the official HQ "We Get Raw" preview on my FaceBook and YouTube channel!!


Dan maar wachten tot vrijdag helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap niet wat er nou weer voor technische problemen kunnen zijn. Het filmpje is niet moeilijk te maken, de track is af en moet enkel in elkaar geknalt worden en nog uploaden. Zou wel een marketings-truc zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik snap niet wat er nou weer voor technische problemen kunnen zijn. Het filmpje is niet moeilijk te maken, de track is af en moet enkel in elkaar geknalt worden en nog uploaden. Zou wel een marketings-truc zijn.


Misschien wil Digital Punk wel de exclusiviteit voor zijn nieuwe radioshow :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Y-axis schreef:
er komen even geen releases meer van g4h voor de simpele reden dat als iedereen de tracks al heeft ze allemaal beu gehoord raken en dan is niemand zo spectaculair om naar een set van g4h uit te kijken!
daarom gaan ze nog even wachten met de tracks te releasen!

Ran-D heeft laatst gezegd dat ze binnenkort de G4H tracks gaan releasen, te beginnen met de oudere tracks. Hij heeft geen namen gezegd, maar denk aan bijv. Sorrow etc.


Ran-D heeft ook 3 jaar geleden gezegd dat fanatics gereleased zou worden :P ze willen die Gunz for hire tracks gewoon exclusief voor de live act houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:20 
 
Hardtraxxer

Wow, vet nummer ze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Om te janken.

:yawn:

Jammer van de anti, vind de melodie best lekker. De anti vind ik niet zo krachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe mij maar fusion of sound :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Elexz schreef:
Om te janken.

:yawn:

Jammer van de anti, vind de melodie best lekker. De anti vind ik niet zo krachtig.


Ik was net aan het typen dat de anti minder was en de melodie toch zeker wel te doen was toen zag ik jouw comment ^^ Precies hoe ik het wou zeggen idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heb geen moeite met de anti, wel met de kicks. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad net als zijn plaat 'In the Night'. Had ook een fijne melodie en een mindere anti. Desalniettemin een redelijk fijne plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een dikke plaat :love: heerlijk die felle sceetches bij de anti :loving:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle