Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 18:00 
 
Hardtraxx Newbie

Stefanoviic schreef:
Vrij happy, maar krijg ik wel een euforisch gevoel bij.. dus ik zeg ja!


Mee eens, ik hou zowel van Raw en Euphoric Hardstyle, dat het zo softie is/lijkt, maakt mij helemaal niet uit, het is lekker om te luisteren als je met iets anders bezig bent. :thumbup:

Denk maar aan Alphaverb - Overdrive Ya Woofah, zelfde verhaal, lekker maar ook beetje soft. Óók lekker om te luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arkaine - Voice Of Desire :worship: wat heerlijk zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren draaiden de mannen van Arkaine best wel lekker. En Voice of Desire klinkt live wel erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat Voice of desire door iedereen wordt opgepikt en dat niemand intelligence draait. Die is namelijk veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:32 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Ik snap niet dat Voice of desire door iedereen wordt opgepikt en dat niemand intelligence draait. Die is namelijk veel beter!


Uw mening is geen feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik snap niet dat Voice of desire door iedereen wordt opgepikt en dat niemand intelligence draait. Die is namelijk veel beter!


Uw mening is geen feit.


Omdat die gesupport wordt door Heady, en het Digital Age clubje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:40 
 
Artiest

Vind persoonlijk de onbekende platen van Arkaine beter dan deze release.
Niet op technisch vlak, maar qua stijl doet het me meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik snap niet dat Voice of desire door iedereen wordt opgepikt en dat niemand intelligence draait. Die is namelijk veel beter!


Uw mening is geen feit.

Kap nou es met dat gejank de hele tijd. Ik weiger voor elke post "Ik vind dat" neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik snap niet dat Voice of desire door iedereen wordt opgepikt en dat niemand intelligence draait. Die is namelijk veel beter!


Uw mening is geen feit.

Kap nou es met dat gejank de hele tijd. Ik weiger voor elke post "Ik vind dat" neer te zetten.

Je bent zelf toch zo 'stoer' dat je het weigert, logisch dat je dan 'gejank' terug krijgt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik snap niet dat Voice of desire door iedereen wordt opgepikt en dat niemand intelligence draait. Die is namelijk veel beter!


Uw mening is geen feit.

Kap nou es met dat gejank de hele tijd. Ik weiger voor elke post "Ik vind dat" neer te zetten.

Nou, dan zul je het nog ver schoppen in je leven. Meningen als feiten poneren vinden de meeste mensen bloedirritant. Online, maar zeker in het echte leven. Tenzij je je in een positie verkeerd waarin je je mening kunt opleggen aan anderen, als in: je bent hun manager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie aan zijn bericht dat hij het niet als een feit neerzet hor. En om elke keer 'ik vind' ergens voor te typen is inderdaad knap vervelend.

Als hij zegt dat een track beter is, lijkt het me logisch dat het zijn mening is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik zie aan zijn bericht dat hij het niet als een feit neerzet hor. En om elke keer 'ik vind' ergens voor te typen is inderdaad knap vervelend.

Als hij zegt dat een track beter is, lijkt het me logisch dat het zijn mening is.

Feit: Die is namelijk veel beter!
Mening: Die vind ik namelijk veel beter!

Hoe moeilijk kan het zijn mensen! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 08:09 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik snap niet dat Voice of desire door iedereen wordt opgepikt en dat niemand intelligence draait. Die is namelijk veel beter!


Uw mening is geen feit.

Kap nou es met dat gejank de hele tijd. Ik weiger voor elke post "Ik vind dat" neer te zetten.


Hoezo is dat zo moeilijk... dat hoef je niet eens te doen.
In plaats van "Die is namelijk veel beter." schrijf je "Die vind ik namelijk veel beter."
Iedereen op dot forum krijg altijd gejank daarover dus jij bent geen uitzondering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een stijl wijven op dit forum. het maakt toch niet uit joh. je plaatst wat, dan is het toch vanzelfsprekend dat je dat zelf denkt.



ja nou, dat vind ik hoor :D :D :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Voice Of Desire: Al een aantal keren voorbij horen komen, steekt goed in elkaar!
Intelligence: intro klinkt goed. Vooral dat stukje dub. Daarna is het een stuk minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb Alphaverb nog gesproken toen ze op Defqon.1 aan het draaien waren, hij was wel geinteresseerd in hun :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

Uw mening is geen feit.

Kap nou es met dat gejank de hele tijd. Ik weiger voor elke post "Ik vind dat" neer te zetten.

Je bent zelf toch zo 'stoer' dat je het weigert, logisch dat je dan 'gejank' terug krijgt! :thumbup:

Echt serieus ga iets nuttigs doen met je dag jonge...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ken je dat woordje genaamd; ON TOPIC? Dat wil ik vanaf nu graag zien anders gaan er echt mensen gebanned worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:02 
 
Artiest

Teknizion schreef:
Ken je dat woordje genaamd; ON TOPIC? Dat wil ik vanaf nu graag zien anders gaan er echt mensen gebanned worden.


Niet om een ban te willen ofzo... maar dat zijn 2 woorden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Digital Age-platen vond ik hardstyle met een trance-randje, maar dit is meer trance met een hardstyle-randje. Vooral Intelligence. Buiten het feit dat het wel een origineel stijltje is op zich, vind ik er verder vrij weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Kap nou es met dat gejank de hele tijd. Ik weiger voor elke post "Ik vind dat" neer te zetten.


Vandaar dat wij geen reviews meer schrijven. Kinderachtig volk soms...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:34 
 
Artiest

Jij hebt nu een ban aan je broek muhahahaha :evil: :lol:
Gaat dat Arkaine nu overigens naar een ander label? Aangezien ze nogal close met NC zijn nu volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hebben toch die DA-contest gewonnen.
Kan me goed voorstellen dat ze naar Digital Age komen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 11:39 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Hebben toch die DA-contest gewonnen.
Kan me goed voorstellen dat ze naar Digital Age komen dan.


Ja precies, zo dacht ik oo, alleen weet niet of dat echt zo was. Want als je een beetje de DJ's enzo volgt zijn ze nogal lyrisch over Arkaine atm. Dus dan denk ik idd dat er een label komt die hun binnen gaat halen en dan idd meer aan DA. Maar kan ook zijn dat dat niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Jij hebt nu een ban aan je broek muhahahaha :evil: :lol:

Huh?

Skedoedelefloeps schreef:
dawasiknie schreef:
Hebben toch die DA-contest gewonnen.
Kan me goed voorstellen dat ze naar Digital Age komen dan.


Ja precies, zo dacht ik oo, alleen weet niet of dat echt zo was. Want als je een beetje de DJ's enzo volgt zijn ze nogal lyrisch over Arkaine atm. Dus dan denk ik idd dat er een label komt die hun binnen gaat halen en dan idd meer aan DA. Maar kan ook zijn dat dat niet zo is.

Gasten zitten goed bij X-bone toch? Wordt goed opgepikt vanuit dat label. Ook Anarchist wordt door o.a Headhunterz gedraait. Dus lijkt me beetje raar.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle