Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 23:24 

Artiest

heb de nummers ff snel los geluisterd... kan me nog niet bekoren, maar ben ook geen alphaverb fan.
Ik luister m morgen waarschijnlijk wel ff goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 00:48 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
ja dacht ik ook wel,maar heb dit vaker gezegd en dan krijg ik te horen dat pollen niet meer voor pitcher en dozer produced

Voor Dozer idd niet meer. Bij Luc zal het nu een samenwerking zijn ipv dat Pollen gewoon alles maakt. Wss waren er toen al een hoop album tracks af voordat ze samen gingen werken, of had Luc niet genoeg tijd of wat dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 06:57 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
djpatt schreef:
ja dacht ik ook wel,maar heb dit vaker gezegd en dan krijg ik te horen dat pollen niet meer voor pitcher en dozer produced

Voor Dozer idd niet meer. Bij Luc zal het nu een samenwerking zijn ipv dat Pollen gewoon alles maakt. Wss waren er toen al een hoop album tracks af voordat ze samen gingen werken, of had Luc niet genoeg tijd of wat dan ook.

Wat ik daar toevallig van weet, is dat Luc in het begin dat hij mocht draaien onder de naam The Pitcher ook helemaal geen zin had om te produceren, maar alleen wou draaien. Pollen zou de producties doen en Luc kon zich focussen op zijn favoriete bezigheid binnen het genre.

Hoe die verhoudingen nu liggen weet ik niet

Terug on: Ik ga nog geen previews luisteren van dit album, dan is ie leuker als ie uitkomt voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 09:14 

Hardtraxx Veteran

Ik kreeg op Partyflock een bericht:

Citaat:
Gratishet album van Alphaverb downloaden!

Je ontvangt dit bericht omdat de artiest Alphaverb tot je favorieten behoort.
Om zijn fans te bedanken wil hij jullie allemaal een gratis digitaal kopie van zijn eerste album aanbieden!

Download hem hier (geldig t/m 21 november)

Mocht je de officiële CD ook graag aan je collectie willen toevoegen, is deze onder andere verkrijgbaar bij Bol.com, Hardstyle.com , Freaky.nl , Recess.nl en Armada Music Shop

? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 09:55 

Hardtraxx Veteran

Ook gehad. Als je Alphaverb als favoriet hebt staan komt krijg je die binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 09:57 

Hardtraxx Elite

WIJNUH schreef:
PNXRMX schreef:
djpatt schreef:

Wat ik daar toevallig van weet, is dat Luc in het begin dat hij mocht draaien onder de naam The Pitcher ook helemaal geen zin had om te produceren, maar alleen wou draaien. Pollen zou de producties doen en Luc kon zich focussen op zijn favoriete bezigheid binnen het genre.

Hoe die verhoudingen nu liggen weet ik niet

Luc heeft precies uitgelegd hoe alles zit in de afgelopen Magic Show, voor de mensen die het echt willen weten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ook gehad. Als je Alphaverb als favoriet hebt staan komt krijg je die binnen.

Ik heb elke producer volgensmij als favoriet dus dat komt goed uit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:28 

Hardtraxx Veteran

is dit album trouwens gemixt of zijn het full tracks??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:33 

Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:

Losse radio edits
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:45 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:

Losse radio edits

zijn die mix baar??? of moet ik op samplers wachten??:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:00 

Hardtraxx Veteran

Met de meeste kun je op de mid intro wel inmixen, maar vaak gaat doormixen dan moeilijker aangezien de (meeste) outro's erg kort zijn of helemaal afwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:04 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Met de meeste kun je op de mid intro wel inmixen, maar vaak gaat doormixen dan moeilijker aangezien de (meeste) outro's erg kort zijn of helemaal afwezig.

oeh ok nja dan wacht ik wel op de samplers:P...waneer komt die eerste energize??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:12 

Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:

oeh ok nja dan wacht ik wel op de samplers:P...waneer komt die eerste energize??

As vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:25 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
donkeyrollers schreef:
PNXRMX schreef:

As vrijdag

oh beter:)...dankje voor info ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:32 

Hardtraxx Addict

Lekker, ik heb hem ook als favoriet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:57 

Hardtraxx Veteran

Epic mid-intro Just A Little Noise. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:02 

Hardtraxx Crew

Heb hem via die link op PF toch maar een keer geluisterd.

Substream :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Heb m nu ook via PF! Nice! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:48 

Hardtraxxer

Avio weet wel hoe ze met hun fans om moeten gaan zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 21:34 

Hardtraxx Newbie

ik vind deze cd zeer nice :thumbsup:
F-ck The Nice Guys :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:32 

Hardtraxx Elite

Heb m ook via PF :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:40 

Hardtraxx Veteran

Realization Of A Dream :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 01:19 

Donateur

Jammer, ik heb hem nu 2 keer beluisterd, achter elkaar... en ik kan me helaas niet aan het gevoel onttrekken dat ik een uur lang naar hetzelfde nummer aan het luisteren ben. Er zit echt téveel dezelfde sound in dit album en die sound is gewoon niet mijn ding. Ik ben hier dus gauw klaar mee. Ik kijk wel wanneer de losse tracks uitkomen of er nog een leuke tussenzit, want individueel kunnen er best wat nummers goed uit de verf komen.

Stimulate Your huppeldepup en Substream vind ik wel erg dope platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Jammer, ik heb hem nu 2 keer beluisterd, achter elkaar... en ik kan me helaas niet aan het gevoel onttrekken dat ik een uur lang naar hetzelfde nummer aan het luisteren ben. Er zit echt téveel dezelfde sound in dit album en die sound is gewoon niet mijn ding. Ik ben hier dus gauw klaar mee. Ik kijk wel wanneer de losse tracks uitkomen of er nog een leuke tussenzit, want individueel kunnen er best wat nummers goed uit de verf komen.

Stimulate Your huppeldepup en Substream vind ik wel erg dope platen!

Moet je voor de gein eens het album van the Pitcher luisteren :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:46 

Hardtraxxer

Ik heb het album ook via PF. Maar ik moet idd ook zeggen dat ik het heel erg eentoning vind. Zitten gewoon prima tracks in maar het lijkt allemaal zoveel op elkaar. Net wat andere leads en een paar noten anders. Vind die van de The Pitcher beter.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle