Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 13:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zaterdag voor het eerst gehoord. Wat een verschrikkelijke remix! Van het origineel is helemaal niks overgebleven op de break na. Zit geen enkele samenhang in en is op de break na gewoon een Regain solo plaat, wat screeches en z'n standaard kick. Next.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi om te zien bij dat 1e filmpje op 1:58 dat Crypsis er finaal naastzit en dan als een malle aan het jog wheel moet draaien om de platen gelijk te leggen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mooi om te zien bij dat 1e filmpje op 1:58 dat Crypsis er finaal naastzit en dan als een malle aan het jog wheel moet draaien om de platen gelijk te leggen. xd


Haha idd, maar perfect opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 12:40 
 
Hardtraxxer

Ik heb totaal geen verstand van mixen, maar crypsis is toch erg goed in mixen? Wat ging hier fout dan? Ik, zonder mix skills, kon de fout niet horen haha.. Ben wel benieuwd wat er fout ging en wat hem zo goed maakt in mixen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij moet nu snel corrigeren, dat is alles eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Ik heb totaal geen verstand van mixen, maar crypsis is toch erg goed in mixen? Wat ging hier fout dan? Ik, zonder mix skills, kon de fout niet horen haha.. Ben wel benieuwd wat er fout ging en wat hem zo goed maakt in mixen.. xd


haha nee er ging juist niks fout, hij timede net iets verkeerd toen hij nieuwe track inmixte, daarom moest hij zo aan dat wiel rammen om er voor te zorgen dat het allemaal gelijk liep, niet dat dat nou zoiets bijzonders is ofzo hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 13:49 
 
Hardtraxxer

Maar wat horen die djs dan door hun koptelefoon? Alleen het nummer dat je inmixt of beide en de overgang dan hoort ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 13:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Maar wat horen die djs dan door hun koptelefoon? Alleen het nummer dat je inmixt of beide en de overgang dan hoort ofso?

Kan beide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Ik heb totaal geen verstand van mixen, maar crypsis is toch erg goed in mixen? Wat ging hier fout dan? Ik, zonder mix skills, kon de fout niet horen haha.. Ben wel benieuwd wat er fout ging en wat hem zo goed maakt in mixen.. xd

Als je b2b met iemand staat en diegene draait een nieuwe plaat weet je nooit echt 100% hoe die plaat is opgebouwd. Meestal begint de climax waar je de volgende plaat mee in wil mixen altijd wanneer de kick er in komt. Bij de Breathe remix zit er blijkbaar een kickloos gedeelte in, wat al wel mee telt in de 4x4 stukje waar je de mixintro van de volgende plaat overheen legt. Crypsis had dit dus ff niet door en moest flink ´´vooruitspoelen´´ om de platen gelijk te krijgen. Maar heeft het toch behoorlijk snel perfect gecorrigeerd als ik zo de samples van For The Street hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan je dat niet gewoon oplossen door op Cue te drukken tijdens het kickloos gedeelte?
En als de kick erin komt dan gewoon op play drukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Kan je dat niet gewoon oplossen door op Cue te drukken tijdens het kickloos gedeelte?
En als de kick erin komt dan gewoon op play drukken?


Eerste kick betekent niet altijd dat het ook de eerste tel is zeg maar (ken de officiele termen niet), precies wat Yowan zegt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2016 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij cue't hij 'm maar 1.5 beat te laat. Wel herkenbaar dat bijsturen als een gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Volgens mij cue't hij 'm maar 1.5 beat te laat. Wel herkenbaar dat bijsturen als een gek :P


Haha je weet precies hoe je het moet oplossen, maar toch denk je "KUTKUTKUTKUTKUKUTKUT"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

standaard regain plaat, niet interessant.
Erg jammer dat hij dezelfde sounds blijft gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Volgens mij cue't hij 'm maar 1.5 beat te laat. Wel herkenbaar dat bijsturen als een gek :P


Haha je weet precies hoe je het moet oplossen, maar toch denk je "KUTKUTKUTKUTKUKUTKUT"


Maar zo snel als hem heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen :P Meestal als ik aan dat wiel ga rammen draai ik hem ook weer te ver waardoor ik weer terug moet met alle gevolgen van dien. Dan maar op de outro / 2de climax mixen :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit in HQ dus nergens naar klinken.. :yawn: . Zeker niet als een remix van deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: wat een plaat! Heerlijk.
Op Intents ging deze zo lekker los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 05:43 
 

chas1n schreef:
Vind dit in HQ dus nergens naar klinken.. :yawn: . Zeker niet als een remix van deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel de minste van de nieuwe Regain tracks maar vind dat deze track er zeker wel mag wezen. Beukt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 16:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 20:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omdat nu de release bekend is.

Vind dit een heel vervelend nummer. Kicks en screeches staan me niet aan. Alleen als de melodie terug komt in de climax klinkt het wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Omdat nu de release bekend is.

Vind dit een heel vervelend nummer. Kicks en screeches staan me niet aan. Alleen als de melodie terug komt in de climax klinkt het wel lekker.


Dit,

Vind de overgang naar de mid ook voor geen meter klinken en deze heeft niet zo'n fijne kick ook trouwens.
Climax is als enige wel 'aardig' gedaan maar deze plaat had absoluut geen remix nodig
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle