Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sev7n S1ns schreef:
Kijk al die comments onder mij, nu begrijp je ook wel waarom het haattraxx word genoemd en waarom geen enkele producer deze site ook serieus neemt, hardtraxx de spelletjes site van nederland :lol:

Sorry dat de mensen van Hardtraxx niet voldoen aan de verwachting dat iedereen elke plaat leuk vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kees; rot die gozer eraf man. Is weer zon rawcorekleuter die zich graag wil afzetten tegen "Haattrax". Moet ik in elk topic dit geouwehoer te lezen. Geen zin in. Pleur maar weer lekker op naar Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 10:21 
 
Hardtraxxer

Sev7n S1ns schreef:
Kijk al die comments onder mij, nu begrijp je ook wel waarom het haattraxx word genoemd en waarom geen enkele producer deze site ook serieus neemt, hardtraxx de spelletjes site van nederland :lol:


Je gaat mij toch niet vertellen dat je dit een goeie plaat vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Sorry dat de mensen van Hardtraxx niet voldoen aan de verwachting dat iedereen elke plaat leuk vind

TiMOTHYb schreef:
Kees; rot die gozer eraf man. Is weer zon rawcorekleuter die zich graag wil afzetten tegen "Haattrax". Moet ik in elk topic dit geouwehoer te lezen. Geen zin in. Pleur maar weer lekker op naar Facebook

:yes:
hardstyle007 schreef:
Sev7n S1ns schreef:
Kijk al die comments onder mij, nu begrijp je ook wel waarom het haattraxx word genoemd en waarom geen enkele producer deze site ook serieus neemt, hardtraxx de spelletjes site van nederland :lol:


Je gaat mij toch niet vertellen dat je dit een goeie plaat vind?

Ieder het zijne; over smaak valt niet te twisten. Over gebrek van smaak wel, maar dat laat ik verder in het midden. En S3ven S1ns: welkom op Hardtraxx. Een forum waar een redelijk aandeel van de leden al een lange tijd hardstyle luistert en kritisch kijkt naar de muziek. Lang niet alles klinkt altijd maar geweldig klinkt zoals een boel achterlijke Facebook- en YouTube comments willen doen geloven. Integendeel. Dat heet smaak. Zoek het op in het woordenboek, maar het heeft verder nul te maken met 'haat'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sev7n S1ns schreef:
Kijk al die comments onder mij, nu begrijp je ook wel waarom het haattraxx word genoemd en waarom geen enkele producer deze site ook serieus neemt, hardtraxx de spelletjes site van nederland :lol:

Je zit zelf ook op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sev7n S1ns is waarschijnlijk een raw militant die alles wat een kick en screech heeft toejuicht en daarmee hardstyle nog verder de afgrond in helpt. Rare jongens die raw militanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap Seven Sins wel eerlijk gezegd. Als je alleen maar Facebook-reacties (waar je de artiest moet liken om een filmpje te kunnen zien, dus de verdeling 'liefde'-'haat' per definitie al scheef is) leest, snap ik wel dat je ff schrikt als je op Hardtraxx kijkt. Je moet er gewoon ff aan wennen dat hier soms platen afgekraakt worden. Hoe Seven Sins vervolgens reageert naar "Haattraxx" is natuurlijk ook niet netjes.

Ik vind het ook niet netjes om alleen maar te haten (ik doe het zelf ook), maar soms word je gewoon zo moe van dat inspiratieloze gekloot dat je zon comment ff kwijt moet.

BuzzLightyear schreef:
zoals een boel achterlijke Facebook- en YouTube comments willen doen geloven.

Dit vind ik dan ook weer wat overdreven. Is toch niks mis mee als iemand anders wel kan genieten van een plaatje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik niet. Weerleg gewoon eens iets als je het er niet mee eens bent i.p.v. dat calimero gedoe steeds. Check z'n post history even anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
BuzzLightyear schreef:
zoals een boel achterlijke Facebook- en YouTube comments willen doen geloven.

Dit vind ik dan ook weer wat overdreven. Is toch niks mis mee als iemand anders wel kan genieten van een plaatje?

Uiteraard is daar niks mee; ieder het zijne! Ik denk ook dat we zo ongeveer hetzelfde zeggen met onze reacties. Op Facebook en YouTube komt 90% al spontaan klaar bij het horen van 1 kickplopje in een 10 seconden preview, ondersteund door comments in de trant van "THIS IS REAL H4RDSTYLEZ!!!!1". Ik kan mezelf oprecht facepalmen als mijn netvlies zoiets opvangt, en ik denk dat je wel snapt waarom. Maar goed, dat soort reactie is totáál anders dan hoe wij hier op Hardtraxx praten over de muziek, waar we het dus over eens zijn. Die zin was dus niet bedoeld om andere smaken of wat dan ook af te kraken, maar puur het soort reactie dat eigenlijk niks toevoegt aan de scene. Nooit kritiek/feedback leveren zorgt immers niet voor vooruitgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Loop niet echt warm van dit album. Natuurlijk is Lost een parel, maar dat komt door B-Front. Nee Jack Of Sound heeft geen lekker album gemaakt! Maar ik was sowieso al geen fan van dit stijltje. Daarentegen presteert DP met zijn track wel boven mijn verwachtingen. Maar ik zal de tracks niet vaak opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik niet. Weerleg gewoon eens iets als je het er niet mee eens bent i.p.v. dat calimero gedoe steeds. Check z'n post history even anders.

Daarom zeg ik ook dat ik z'n verbazing wel begrijp, maar hoe hij vervolgens reageert niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik besef me net dat het gewoon SAIN7 is. Gooi maar op die lijst van Rik dus. Met ze lelijke kutpet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik besef me net dat het gewoon SAIN7 is. Gooi maar op die lijst van Rik dus. Met ze lelijke kutpet.

Gaan we doen, CC'tje jouw kant op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik besef me net dat het gewoon SAIN7 is. Gooi maar op die lijst van Rik dus. Met ze lelijke kutpet.


Je werd getipt gofferdomme :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:09 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Kees; rot die gozer eraf man. Is weer zon rawcorekleuter die zich graag wil afzetten tegen "Haattrax". Moet ik in elk topic dit geouwehoer te lezen. Geen zin in. Pleur maar weer lekker op naar Facebook


''rawcorekleuter'' man man man wat een debiel is dit :lol:

hardstyle007 schreef:
Sev7n S1ns schreef:
Kijk al die comments onder mij, nu begrijp je ook wel waarom het haattraxx word genoemd en waarom geen enkele producer deze site ook serieus neemt, hardtraxx de spelletjes site van nederland :lol:


Je gaat mij toch niet vertellen dat je dit een goeie plaat vind?


Is gewoon een redelijke plaat, niks mis mee.

Delt-A schreef:
Sev7n S1ns schreef:
Kijk al die comments onder mij, nu begrijp je ook wel waarom het haattraxx word genoemd en waarom geen enkele producer deze site ook serieus neemt, hardtraxx de spelletjes site van nederland :lol:

Je zit zelf ook op Hardtraxx.


Alleen haat ik niet op elke track die gepost word.

TSFH schreef:
Sev7n S1ns is waarschijnlijk een raw militant die alles wat een kick en screech heeft toejuicht en daarmee hardstyle nog verder de afgrond in helpt. Rare jongens die raw militanten.


Ik ben totaal geen ''raw militant'' maar als je dat wilt denken prima toch. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allejezus wat is dit weer vermoeiend op de vrijdag middag :sleep: :sleep:

Nogmaals:

Ran-D & Alpha² - Blinded

https://www.facebook.com/laura.bonnart/ ... 359145176/

Deze is in deze kwaliteit wel al heel erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tweede warn binnen 6 maanden na registratie betekent dat meneer Sev7n S1ns 2 maanden mag afkoelen. Kunnen we hier weer verder on-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Tweede warn binnen 6 maanden na registratie betekent dat meneer Sev7n S1ns 2 maanden mag afkoelen. Kunnen we hier weer verder on-topic.

Over twee maanden is het gewoon weer precies hetzelfde verhaal. Permaban dat soort figuren gewoon.
Citaat:
Trollen zal niet worden getolereerd en zal resulteren in een permanente ban van de gehele website. Als je niets inhoudelijks hebt toe te voegen aan de lopende discussies en alleen maar bezig bent met uitlokken of beledigen dan zul je dus worden bestempeld alszijnde troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na het luisteren van de nieuwe track van X-Pander denk ik toch dat hij ook een handje heeft meegeholpen aan dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Allejezus wat is dit weer vermoeiend op de vrijdag middag :sleep: :sleep:

Nogmaals:

Ran-D & Alpha² - Blinded

https://www.facebook.com/laura.bonnart/ ... 359145176/

Deze is in deze kwaliteit wel al heel erg vet


Suicide Squad trailer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
Paultheone schreef:
Allejezus wat is dit weer vermoeiend op de vrijdag middag :sleep: :sleep:

Nogmaals:

Ran-D & Alpha² - Blinded

https://www.facebook.com/laura.bonnart/ ... 359145176/

Deze is in deze kwaliteit wel al heel erg vet


Suicide Squad trailer :P

Inderdaad echt een 1 op 1 kopie... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hihi

https://clyp.it/soswh451
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een van de vetste plaatjes van dit album tot nu toe, vind de synths in de climax echt heerlijk :love:
Ook wel lekker dat de outro wat meer simpel beukwerk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blinded is best vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor zover ik het kan horen is Blinded erg vet! Sfeer, melodie en energieke outro. Qua sfeer doet het me een beetje denken aan The Message! :thumbsup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle