Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwaaa. Vind em deze keer niet zo speciaal Joram
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vorige was natuurlijk van ongekend niveau dus daar ga ik hem niet mee vergelijken. Wel kan ik nu al zeggen dat dit het beste anthem van 2012 wordt :P Lekker veel energie heeft het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artic - In The Night is A2REC029 dus dan denk ik dat deze release dan A2REC030 word. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie weer die opmerkingen over Wildstylez die 't geproduced zou hebben. Zeiden ze dat ook niet over die Feel The Rhythm remix? J. Metekohy heeft daar nooit credits voor gekregen waar dan ook binnen die hele release dus ben er nog niet zo zeker van..

Ik kan er uiteraard naast zitten, maar heeft iemand er dan een juiste bron voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het zeker een mooi anthem. Geeft een goed gevoel voor sfeer. Na Rebirth van Ran-D & B-Front nog zo'n geslaagd anthem: netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:51 
 
Hardtraxx Addict

Jemig wat een track zeg. Hoe vaker ik hem luister (en hoe harder) hoe beter hij wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:07 
 

Hele nette anthem :D kan vorig jaar natuurlijk niet overtreffen, maar dat had ik ook niet verwacht!
Maar dit nummer vergelijkende met de afgelopen anthems van bijvoorbeeld qlimax, decibel en defqon. 1 vind ik deze veeel beter! :) En dat voor zo'n klein festival in het dorp Haaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Midintro = Let It Go
Climax = Atrocious & Tonight Remix
>.<

Begin die Wildstylez kicks trouwens ook een beetje moe te worden :x

Zeker niet slecht, maar totaal geen bijzondere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een saaie track.. niets dat mij echt weet te interesseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette track, geniale melodie ook weer! Blijf het verbazingwekkend vinden dat Joram hier geen credits voor krijgt bij de releases, duidelijk dat ook deze weer door hem is geproduceerd! Zitten zoveel Wildstylez elementen in, dit kun je niet meer ontkennen! Maar wat beleeft die kerel een bloedvorm de laatste tijd zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb deze nu een flink aantal keer geluisterd en moet zeggen dat ik hem stiekem toch wel echt heel gaaf vind :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een beetje recyclen van oudere tracks, maar hij is best te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Addict

Lekker anthem hoor,vooral de pads net in het begin vind ik lekker klinken :drool:
Komt me trouwens wel bekend voor, weet iemand toevallig in welke track zoiets zit wat er op lijkt ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
ik vind deze zow vet :worship:


Helemaal mee eens.
Ik kan er lekker los op gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Ik zie weer die opmerkingen over Wildstylez die 't geproduced zou hebben. Zeiden ze dat ook niet over die Feel The Rhythm remix? J. Metekohy heeft daar nooit credits voor gekregen waar dan ook binnen die hele release dus ben er nog niet zo zeker van..

Ik kan er uiteraard naast zitten, maar heeft iemand er dan een juiste bron voor?

Zoek anders even (rechtsboven) op a2 en Wildstylez, niemand heeft een waterdichte bron maar toch is iedereen er 99% zeker van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

2 jaar op rij gewoon een goed anthem, die van vorig jaar was alleen zo bizar vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:16 
 
Hardtraxxer

Snap niks van jullie, hoezo zou wildstylez een track voor alpha2 maken? Net of ze het zelf niet kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Snap niks van jullie, hoezo zou wildstylez een track voor alpha2 maken? Net of ze het zelf niet kunnen


Je geeft het antwoord zelf al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het draaien hebben ze anders ook niet echt uitgevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het draaien hebben ze anders ook niet echt uitgevonden.


Wel leuke platenkeuzes vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Skyscraper schreef:
Snap niks van jullie, hoezo zou wildstylez een track voor alpha2 maken? Net of ze het zelf niet kunnen


Je geeft het antwoord zelf al.


TiMOTHYb schreef:
Het draaien hebben ze anders ook niet echt uitgevonden.


:lol: :lol:

Wat een liefde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Snap niks van jullie, hoezo zou wildstylez een track voor alpha2 maken? Net of ze het zelf niet kunnen


Ja, want iedereen die kan draaien, kan plaatjes maken. Zo moeilijk is het niet? Ze zijn zelfs zooo goed daarin dat ze PRECIES de sound van Wildstylez hebben weten na te bootsen. En dat al jaren lang! Wat een skills :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:06 
 
Hardtraxxer

Over de track, veel energie in de intro en in de climax dat is zeker positief :thumbsup:

Alleen die melodietjes lijken wel redelijk op elkaar qua opbouw vind ik, moeten ze niet te vaak doen.

Ik hoor wel Wildstylez elementen, denk wel dat hij inbreng heeft maar of hij het helemaal heeft geproduced is maar de vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vraag me echt af of er ooit een Alpha² track zal komen die ik wel boeiend zal vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Skyscraper schreef:
Snap niks van jullie, hoezo zou wildstylez een track voor alpha2 maken? Net of ze het zelf niet kunnen


Ja, want iedereen die kan draaien, kan plaatjes maken. Zo moeilijk is het niet? Ze zijn zelfs zooo goed daarin dat ze PRECIES de sound van Wildstylez hebben weten na te bootsen. En dat al jaren lang! Wat een skills :worship:

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle