Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 01:41 
 
Hardtraxx Crew

Komt Aeros - Rain er ook nog aan? Hebbon. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Aeros, sta je binnenkort toevallig in Club Oak? Kom ik wel even langs. :thumbup:

Oak is laatst gesloten... :( Hopelijk komt er binnenkort weer iets dat mij wilt laten draaien :innocent:
Mitzinator schreef:
Komt Aeros - Rain er ook nog aan? Hebbon. :D

Heb toevallig afgelopen week de artwork binnen gekregen, dus gaat echt niet lang meer duren als t aan mij ligt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet dat prachtige nieuwe management maar goed aan het werk dan, wil graag een keer een setje van je bijwonen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:06 
 
Hardtraxx Crew

AerosNL schreef:
Mitzinator schreef:
Komt Aeros - Rain er ook nog aan? Hebbon. :D

Heb toevallig afgelopen week de artwork binnen gekregen, dus gaat echt niet lang meer duren als t aan mij ligt :D


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 02:26 
 
Hardtraxx Addict

Die reverse :drool: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een ontzettend fijne track weer ^^ Geen overbodige poespas, gewoon een sterk sfeervol nummer!


Volledig mee eens, samen met NSCLT mijn favoriet producers van het moment :worship:

Misschien tijd voor een collab tussen jullie, moet wel iets heel vet worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel een nieuwe favoriet geworden die Aeros!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 00:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ermahgerd deze reacties haha :$
Hij is nu uit exclusively op hardstyle.com!
http://bit.ly/GrooveHScom

Super gaaf om te lezen dat jullie mijn muziek zo waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekocht. Goede muziek verdient support.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Goede muziek verdient support.


Gekocht :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn oordeel:

De mixintro is niet heel bijzonder, maar bevat wel meer dan alleen claps. Veel FX’jes, een paar vocals, veranderende snares, in principe wel wat dingen waar je mee kunt teasen als DJ zijnde. Maar de mixintro is wel heel erg kort, waardoor het eventueel draaien van deze track weer enigszins wordt ontmoedigd.
In een korte break wordt opgebouwd naar de intro (of het eerste deel van de mid-intro, zo u wilt). Deze klinkt aardig, met een bijna rock-achtige synth. De kicks missen een beetje punch naar mijn mening. Maar behalve dat luistert dit gedeelte fijn weg, met ook wat korte kickrolls her en der.

Ook de break naar de mid-intro is lekker kort. De mid-intro bouwt voort op de intro, dezelfde synth wordt gebruikt met nu een korte screech op elke 4e beat. Voor de rest is dit stuk nagenoeg hetzelfde, op een belangrijk verschil na: de kicks. We horen een soort reversed bass, die ik persoonlijk een stuk beter vind klinken dan de kicks uit het eerste deel van de mid.

De break begint snel met opbouwen, eigenlijk gaat het iets té snel. Vandaar wellicht ook dat er vanaf 1:55 een stuk is van 25 seconden waarin eigenlijk nauwelijks iets gebeurt wat betreft opbouw. Wel weer complimenten voor de details, daar heeft Aeros mij sowieso al een beetje mee verrast met zijn laatste releases. Er zijn veel achtergrondgeluiden en FX’jes, ik kan de break 3x achter elkaar luisteren en toch weer nieuwe dingetjes ontdekken. Ook de vocals vind ik leuk verwerkt.
De melodie is sterk, een fijne synth op een goede toonhoogte in mijn ogen.

De climax bevat gedurende de eerste 32 beats de melodie uit de break, en gaat daarna over op een soort geknipte versie daarvan, waardoor de tonen wat meer uithalen / langer doorgaan. Het eerste deel heeft echter mijn voorkeur, de hele melodie wordt juist gevormd door die korte tonen. Het tweede deel geeft mij het gevoel dat er al afgebouwd gaat worden, wat niet echt de bedoeling is als de climax nog 32 beats duurt. De kicks dan, op zich prima, hadden van mij wel iets krachtiger gemogen. Maar goed, de focus ligt sterk op een euforische sfeer, de melodie (en de hele track) zijn vrolijk, dan kan ik me voorstellen dat je er ook weer niet té harde kicks onder zet. Maar toch, na die reversed in de mid had ik stiekem gehoopt dat die lijn door zou worden getrokken in de climax.

Na een korte break begint de tweede climax. Weer een nieuwe variatie op de melodie; de synth is pakweg de eerste 3 beats van elk blokje gelijk aan het eerste deel van de eerste climax, maar wordt daarna niet echt doorgezet, waardoor ik hem minder fijn vind klinken dan in de eerste climax. Ook in de tweede climax heeft het tweede blokje van 32 beats een aangepaste synth met langere uithalen, sterker nog, dit stukje is gelijk aan het tweede deel van de eerste climax. In de tweede climax zitten wel wat meer kickrolls, maar die zijn vrij standaard.

Geen intermissie na de climax, direct door naar de mid-outro, welke weer gelijk is aan de mid-intro. De mix-outro is net als de intro bijzonder kort.
Toch opmerkelijk; ik roemde Aeros vanwege zijn veelvuldige gebruik van FX en zijn oog voor detail, maar er lijken toch meerdere stukken in de track te zitten die precies hetzelfde zijn als een ander deel.

Al met al kan ik deze track wel waarderen, maar ik hink bij veel punten een beetje op 2 gedachten. Om een paar voorbeelden te noemen: Het telkens veranderende akkoordenschema van de melodie heeft zijn voordelen (houdt het op langere termijn interessanter, er zit wat meer diversiteit in de track), maar aangezien ik de originele melodie het leukste vind, is het jammer dat die na 32 beats al niet meer volledig terugkomt. De break bouwt goed op, maar er zit ook een stuk in wat in mijn ogen slechts dient als opvulling van de track. De kicks in de mid-intro vind ik erg fijn, maar hebben verder weinig samenhang met de rest van de track. Dusja, zijn de bovengenoemde punten dan positief of negatief?
Ik kom uit op een 7,4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie gaat dit op QBASE draaien?
Dan weet ik waar ik dan op dat moment sta!!!
:yay: :yay: :yay:
:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker vrolijk en eneriek plaatje :). Hopen op veel support vanuit de scene!
edit: misschien naar een Villain en/of Coone sturen? Vind dit ook wel iets voor hun podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Wie gaat dit op QBASE draaien?
Dan weet ik waar ik dan op dat moment sta!!!
:yay: :yay: :yay:
:worship: :worship: :worship:


Ik denk dat je Bij Aeros vs Ecstatic best wel wat kans hebt om deze te horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 19:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Wie gaat dit op QBASE draaien?
Dan weet ik waar ik dan op dat moment sta!!!
:yay: :yay: :yay:
:worship: :worship: :worship:


Hahaha zorg ervoor dat je tussen 18:00 en 19:30 in de Theracords bunker bent, dan draai ik sowieso deze en een heuleboel andere nieuwe tracks ;)

Khadber schreef:
Lekker vrolijk en eneriek plaatje :). Hopen op veel support vanuit de scene!
edit: misschien naar een Villain en/of Coone sturen? Vind dit ook wel iets voor hun podcast.


Ik heb m naar onwijs veel artiesten en podcasts gestuurd, geen support van iemand tot nu toe.. zelfde geldt voor mijn andere tracks, op dit moment heeft eigenlijk alleen Lagune support gehad in XXlerator. Ik hoop dat ik toch binnenkort wat meer support krijg :) Tot die tijd maak ik lekker wat ik wil, dan komt t vanzelf hopelijk wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar, want het is wel een uniek en lekker plaatje. Misschien omdat je relatief nieuw bent in de scene? De naam Aeros is natuurlijk ook nog niet zo gevestigd. Komt wel goed als je zo door gaat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Komt wel goed als je zo door gaat :).


Dit idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg jammer dat je nog weinig support krijgt, vooral zo doorgaan dan komt het vast wel goed, je hebt namelijk een heerlijk stijltje te pakken. Groove is tot nu toe mijn favoriete plaat van je. :D Prima kicks ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 11:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat dit! Ook de verschillende kicks in de mid vind ik erg fijn!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle